U Hrvatskoj je prošle godine prodano 56.697 novih putničkih vozila, što je 28,6 posto više nego 2022., kada ih je prodano 44.088, podaci su Promocije plus a objavljuje ih Poslovni dnevnik.
Najviše novih putničkih vozila prodala je Škoda, njih 6.587, tako da Škoda drži 11,6 posto ukupnog udjela prodaje. Drugi je, s istim udjelom, Volkswagen kojih je prodao 6.575 vozila, treći je Renault (5.862 vozila i udjel od 10,3 posto). Četvrto mjesto drži Kia sa 3.955 novih prodanih vozila i udjelom od gotovo 7 posto, dok je peta Dacia koju je odabralo 3.891 kupac. Udjel Dacie u ukupnoj prodaji iznosi 6,8 posto.
Lani je, od njemačkog premium trojca kojeg cijene hrvatski građani, prodano 2.393 novih Audija, 1.382 nova BMW-a te 1.344 nova Mercedesa. Put do kupaca pronašlo je i 429 novih Tesli, 325 Porschea, ali i pet Ferrarija te po četiri Bentleya i Maseratija. OProdani su i po jedan Rimac, Aston Martin i McLaren.
Najprodavaniji model prošle godine bio je Renault Clio. Taj je model odabralo 2.585 kupaca, a slijedi godinama omiljen model Škoda Octavia, kojeg je prodano 2.523 komada. Na trećem mjestu najprodavanijih modela je Dacia Duster (1.766), četvrtom Renault Captur (1.479), dok je peta još jedna Dacia – Sandero, kojih je prodano 1.465 komada.
Više od tisuću novih prodanih vozila zabilježili su i sljedeći modeli: Suzuki SX4 (1.445), Suzuki Vitara (1.419), WV Taigo (1.359), VW T-Cross (1.241), VW T-Roc (1.143), Škoda Kamiq (1.098), te Kia Stonic (1.011).