Novu međunarodnu suradnju s nizozemsko-engleskim lancem hotela Art'otel dečki iz pulskog Intersofta realizirali su prošlog tjedna.
Naime, svaki hotel tog lanca ima galeriju u kojoj su izloženi radovi lokalnih umjetnika, a koju će Intersoft podignuti na novu razinu doživljaja.
Dean Verbanac, Foto: Manuel Angelini
- Do suradnje s Park Plaza i Art'otel grupacijom došlo je posredstvom jednog od naših klijenata, koji je ujedno i njihov partner. Vidjevši pozitivne rezultate implementiranih tehnologija kod naših klijenata, odlučili su se za probno testiranje. Nakon uspješnog završetka faze testiranja uslijedila je implementacija naših rješenja u svim njihovim hotelima i brendovima, pojašnjava Dean Verbanac, osnivač i direktor pulske tvrtke Intersoft Technologies koja se na tržištu uspješno probija već osam godina, većinom u hotelijerskom sektoru.
Gemifikacija sadržaja za goste
Modul koji su prošlog tjedna implementirali u hotelu Art'otel Amsterdam, dio je Intersoftovog proizvoda „digital hospitality platform“. Radi se o takozvanoj „gemifikaciji“ sadržaja za goste i posjetitelje hotela putem 'beacon' tehnologije.
Lobi hotela u Amsterdamu
- Riječ je o umjetničkim djelima koja se fizički nalaze u prostoru hotela, a virtualno ih je moguće pregledati i sakupiti u vlastitu kolekciju na mobitelu. „Gemifikacija“ se odlikuje opcijom zamjene sakupljenih umjetnina za neku od nagrada u hotelu. Ovakva interakcija sadržaja pridonosi boljem doživljaju gosta, češćem korištenju aplikacije za vrijeme boravka i po odlasku iz hotela te promociji novih autora umjetničkih djela, izjavio nam je Verbanac.
Digitalni ključevi i dalje najvažniji proizvod
U narednom periodu slijedi implementacija istog modula i u ostalim hotelima grupacije. Uz implementaciju ovog modula dogovorena je i potpuna automatizacija distribucije digitalnih ključeva prema svim gostima.
Umjetničko djelo u lobiju hotela
- Svaki će gost, nakon
online check-ina, izravno dobiti digitalni mobilni ključ na uređaj, bez prethodnog zahtjeva za ključem i odlaska na recepciju. Klijenti su odlučili u potpunosti automatizirati
bookiranje, prijave i odjave gostiju. Ovaj proces uključili su u standard za sve svoje hotele, zaključio je Verbanac.
Suradnju s Art'otel grupacijom pulska ekipa nastavlja i dalje, pa su za ovu i sljedeću godinu dogovoreni novi projekti s postojećim i budućim klijentima.