Radi uvođenja rampe i naplate parkiranja na parkiralištu Opće bolnice Pula danima se, u jutarnjim satima, stvaraju kolone automobila u ovom naselju. Čitatelj koji ovuda svakodnevno odlazi na posao upozorava da se 'čep' napravi jer svi u kružnom toku moraju čekati one koji ulaze na bolničko parkiralište da dobiju ili ponište karticu.
Odmah u početku napominje da nema ništa protiv toga da se uveo red na parkiralište, ali da se organizacijski to nije riješilo na dobar način.
Nepregledne kolone iz svih smjerova
- Zbog toga se stvaraju nepregledne kolone u svim smjerovima, iz smjera mesnice Libero, iz grada do Reke, iz smjera Citty Malla pa sve do bolnice.... Sve stoji. Ima dana kada u koloni stoji do stotinjak automobila i ništa se ne mrda. Još ako se netko ne snađe od prve, ili nešto 'zašteka' onda je pravi kaos, kao što je to recimo bilo jutros, ispričao nam je i poslao nekoliko fotografija koje je snimio iz automobila dok je čekao u koloni.
Naš revoltirani sugovornik navodi da bi se svi ovi problemi izbjegli da su rampe stavili na drugi kraj dijagonalno, da ne ometaju postojeći promet.
- Na ovaj način sistem je napravljen tako da, ako ulaze tri auta na parkiralište, svi mi ostali moramo stati, jer su odmah na kružnom toku, pojašnjava, navodeći da se pri organizaciji trebalo razmišljati i o tome kako će to utjecati na ostatak prometa u ulici. Jer, podsjeća, ovo je kvart u kojem su dvije škole, dva vrtića i mnogi roditelji ovuda dovoze djecu pa je gužva konstantna.
Koliko se učestalo i zašto stvaraju gužve upitali smo i ravnateljicu OB Pula Irenu Hrstić.
Hrstić: gužve nastanu kada je jedna rampa u kvaru
- Gužve nastanu u trenutku kada je jedna (od dvije) ulaznih rampi u kvaru. Što se u zadnje vrijeme nešto učestalije događa. Odluka je da u tim situacijama, u frekventnim satima, podignemo obje rampe, navodi nam te dodaje;
- Kada obje rade gužvi nema zbog rampi. Gužve i tada nastaju, istina manje, jer je istovremeno kada se u jutarnjim satima dolazi na posao i na pretrage, početak nastave pa ima zastoja i zbog dovoženja djece.
Hrstić priznaje da svjesni problema te rade na trajnom rješenju.
Na sugestiju čitatelja oko izmještaja rampi navodi da to ne bi nužno uklonilo problem jer bi se samo pomaklo mjesto nastanka gužvi (ako bi bio opet isti uzrok - kvar rampe) i smanjio broj parkirnih mjesta što u ovom trenutku nije moguće.
- Očekujemo stabilizaciju rada rampi bez kvarova, uvođenje naplate parkiranja za "ostale" korisnike u skoro vrijeme i pridržavanje pravila parkiranja. Tek ukoliko niti jedna od ovih akcija ne urodi plodom ići ćemo u izmjenu aktualnog rješenja. Jer da u ovom trenutku idemo u izmjenu pozicije rampi samo bismo dodatno produžili problem, zaključuje Hrstić.