Tehnomont diže kvalitetu usluge u Marini Veruda
- Da bi poboljšali kvalitetu usluge u marini gradimo novi sanitarni čvor. Nažalost, trebalo nam je četiri godine da dobijemo građevinsku dozvolu, rekla nam je Gordana Deranja.
Unatoč tome što je grešku u signalizaciji ispravno uočio i prijavio, te time pridonio sigurnosti u prometu, profesionalni vozač morao je ispit vožnje ponovno polagati. „Rok za žalbu je 90 minuta što je u praksi nemoguće ostvariti“, rekao je naš čitatelj, profesionalni vozač kamiona Tonči Ercegović
Unatoč tome što je grešku u signalizaciji ispravno uočio i prijavio, te time pridonio sigurnosti u prometu, profesionalni vozač morao je ispit vožnje ponovno polagati. „Rok za žalbu je 90 minuta što je u praksi nemoguće ostvariti“, rekao je naš čitatelj, profesionalni vozač kamiona Tonči Ercegović
Ispitivači Hrvatskog autokluba (HAK), kandidate za polaganje vožnje testiraju na krivo označenom raskrižju pa im tehnički neizvediv prelazak preko pune crte računaju kao grešku. Javlja to naš čitatelj Tonči Ercegović, profesionalni vozač kamiona, koji je ovu neobičnu situaciju uočio prilikom polaganja ispita vožnje za motor.
Naime, da bi vozač prošao kroz raskrižje, mora preći preko pune crte, ili ju izbjeći vozeći u širokom luku oko nje što nikako ne izgleda kao sigurna vožnja. Riječ je o raskrižju na pulskom Vidikovcu, od vodotornja lijevo prema marketu Grga.
- Umjesto da prijave nepravilnost prometnoj policiji, HAK-ovi ispitivači to iskorištavaju, izgleda, za liječenje svojih frustracija. Provjerio sam s projektantima prometnica, prometnim stručnjacima i profesionalnim vozačima poput mene, kazao je Ercegović koji je sam prijavio grešku Odjelu za komunalni sustav Grada Pule i pulskoj policiji nakon čega je greška ispravljena pa sada na spornom raskrižju linija više nije puna, već isprekidana kakva i treba biti.
No, unatoč tome što je grešku u signalizaciji ispravno uočio i prijavio, te time pridonio sigurnosti u prometu, profesionalni vozač Ercegović morao je ispit vožnje ponovno polagati.
- Na ispitu nisam napravio ni jednu jedinu grešku osim ove koja je neizbježna zbog krive signalizacije. I sada moram opet na polaganje za koje moram izdvojiti dodatnih 1.000 kuna. Teoretski sam mogao uložiti prigovor u roku od 90 minuta, ali to je u praksi bilo neizvedivo jer je nakon mene vozio još jedan kandidat, nakon čega sam trebao vratiti motor u garažu te se autom odvesti do HAK-a da vidim u čemu se sastoji greška i uložim prigovor, kazao je Ercegović.
Da stvar bude bolja, dodao je, HAK-ovi ispitivači umjesto da prijave pogrešnu signalizaciju, kandidatima sugeriraju da na ovom raskrižju moraju zaobići punu crtu.
- Na zadnjoj slici sam prikazao kako su mi objasnili da sam trebao voziti. Znači, po sredini trake jer je samo za jedan smjer i zatim obići punu liniju kao da imam neku prepreku na putu. Van pameti, prepričava naš čitatelj.
Hoće li HAK priznati grešku i obeštetiti kandidate koji su višekratno neopravdano platili ispit vožnje, objavit ćemo čim pristigne odgovor na službeni upit koji smo im poslali.
- Da bi poboljšali kvalitetu usluge u marini gradimo novi sanitarni čvor. Nažalost, trebalo nam je četiri godine da dobijemo građevinsku dozvolu, rekla nam je Gordana Deranja.
Koncert počinje u 18 sati i ulaz je slobodan za sve posjetitelje
Posjete hospitaliziranim pacijentima se ograničavaju, djelatnicima preporučeno nošenje maske
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.