Komunal

LINIJE ĆE BITI, ALI TEK PRED LJETO

IZ ŠTINJANA SE AUTOBUSOM NE MOŽE NA ADVENT Za stanovnike prigradskog naselja nema večernje Pulaprometove veze sa središtem Pule

Sigurno da ćemo u bliskoj budućnosti ozbiljno razmotriti uvođenje kasnovečernjih, možda i noćnih linija za cijelo područje na kojem vršimo uslugu, s obzirom na to da smo uspješno savladali prvu prepreku u navedenom, a to je dovoljan broj vozača, poručuje direktor Pulaprometa Tomislav Josipović


 
2 min
Dean Mladenović ⒸFOTO: Manuel Angelini

Sigurno da ćemo u bliskoj budućnosti ozbiljno razmotriti uvođenje kasnovečernjih, možda i noćnih linija za cijelo područje na kojem vršimo uslugu, s obzirom na to da smo uspješno savladali prvu prepreku u navedenom, a to je dovoljan broj vozača, poručuje direktor Pulaprometa Tomislav Josipović

Biti stanovnik prigradskog naselja donosi određene beneficije; manje prometnih gužvi, poslovne strke, a tu je i blizine prirode.

Nasuprot tome, nedostaci života u ovim naseljima, koja gravitiraju Puli, očituju se u slabijoj prometnoj povezanosti javnim prijevozom, naročito u večernjim satima.

Čitateljice iz Štinjana požalile su se na činjenicu da zadnji autobus iz Pule za Štinjan preko tjedna polazi u 20.30, a vikendom u 19.30 sati, a kako je upravo vrijeme koncerata, kazališta, kina i adventskog programa u gradu, pitaju se hoće li se i ovaj Advent događati nekom drugom, ali ne i njima.

Pošto nemaju svi automobile, a cijene najpovoljnijih taxi službi kreću se od 12 do 15 eura na liniji između centra Pule i Štinjana, što smatraju preskupim te se ne osjećaju punopravnim građankama i građanima Pule.

Direktor Pulaprometa Tomislav Josipović kaže da uopće ne spore i ne dovode u pitanje činjenicu da su neka gradska naselja slabije povezana sa centrom grada, no upravo iz toga razloga ulažu napore kako bi navedeno promijenili.

- Sigurno da ćemo u bliskoj budućnosti ozbiljno razmotriti uvođenje kasnovečernjih, možda i noćnih linija za cijelo područje na kojem vršimo uslugu s obzirom na to da smo uspješno savladali prvu prepreku u navedenom, a to je dovoljan broj vozača, poručuje Josipović.

Josipović također ukazuje na to da su ove godine u sezoni prvi put u povijesti Pulaprometa uveli noćnu liniju koja je prometovala kroz centar grada do Stoje, Verudele i Vidikovca i to od 23.05 do 3.05 sata u intervalima svaki sat, te su smatrali oportunim uvesti njeno prometovanje dijelovima grada u kojima boravi najviše stanovnika i turista. Ističe da su se vodili i financijskim aspektom, odnosno pokušali su naći rješenje u kojem će noćna linija ostvariti što manji gubitak.

Što se tiče razdoblja u kojemu će se ostvariti večernje linije, Josipović poručuje da je intencija Pulaprometa realizirati ih do ljeta, te da sve ovisi o mogućnostima.

Iz onoga što kaže direktor Pulaprometa može se zaključiti kako će stanovnici prigradskih naselja Pule koji nisu vlasnici osobnih vozila i dalje odlaziti s Adventa i drugih blagdanskih događanja puno ranije nego što to žele, te kako kažu propuštati najbitnije zabavne i kulturne događaje.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.