Dogradnja i rekonstrukcija postojećeg sustava za transport i kontrolu prtljage s uključenim održavanjem, novi je kapitalni projekt pulske Zračne luke.
Nakon raspisanog javnog natječaja za ovaj su se posao koji bez PDV-a iznosi 25 milijuna kuna, javile dvije tvrtke- Leadtech d.o.o. i Rubin d.o.o..
Obje tvrtke sa sjedištem u Zagrebu dale su približno jednake ponude u iznosu od nešto više od 24 milijuna kuna s uključenim PDV-om.
Što planiraju kroz ovo visemilijunsko ulaganje, pitali smo Upravu Zračne luke.
Direktorica aerodroma Nina Vojnić Žagar navela je da je postojeći sustav za transport i kontrolu prtljage u pulskoj Zračnoj luci proizveden i instaliran tijekom 2009. i 2012. godine, te je izrazito kompleksan.
Direktorica aerodroma Nina Vojnić Žagar
- Taj sustav obuhvaća šaltere za registraciju putnika (tzv. check-in šaltere), vage, transportne trake za prijenos prtljage, uređaje za vertikalno sortiranje prtljage, rendgene za kontrolu predane prtljage, karusele za prihvat prtljage i niz drugih manjih elemenata i sklopova. U sklopu otvorenog postupka javne nabave Zračna luka Pula planira nabaviti dva nova rendgenska uređaja koji će biti sastavni dio postojećeg sustava za transport i kontrolu prtljage te prateće radove koje zahtijeva prilagodba novim uređajima za rad na postojećem sustavu i funkcioniranje cjeline, navela je Vojnić Žagar.
Istaknula je da se uređaji i prateći radovi nabavljaju sukladno "provedbenoj uredbi Komisije (EU) o izmjeni Provedbene uredbe (EU) o utvrđivanju detaljnih mjera za provedbu zajedničkih osnovnih standarda iz područja zaštite zračnog prometa, koja je stupila na snagu 11. ožujka 2021. godine".
- Uredbom je dopuštena uporaba jednog od postojećih instaliranih rendgena (stare generacije) najkasnije do 1. ožujka 2023. godine nakon čega ih je potrebno zamijeniti. Iz tog je razloga proveden spomenuti postupak javne nabave. Projekt ćemo financirati iz vlastitih sredstava i kreditnih zaduženja, rekla je Vojnić Žagar.
Rok za predaju ponuda bio je 19. prosinca, a sada je u tijeku rok za pregled i ocjenjivanje pristiglih ponuda te donošenje odluke o odabiru. Tek po isteku svih zakonski određenih rokova bbit će moguće s odabranim ponuditeljem potpisati ugovor o izvođenju radova.