Komunal

Odobreno više od 300 tisuća eura

LABIN: Kreće projektiranje eskalatora i povezivanje Podlabina i Starog grada

Radi se o projektu kojim bi se eskalatorom povezalo Stari grad i Podlabin, odnosno lokacije bivše ribarnice sa Toncima, odnosno lokacijom blizu naselja Vilete čime bi se omogućilo da se znatno utječe na prometne gužve koje se, pogotovo ljeti stvaraju u Starom gradu * U provedbi projekta sudjeluje osam partnera, četiri iz Italije i četiri i Hrvatske, a vodeći partner je Općina Caorle * Ukupan budžet projekta je 2.611.664 €, a budžet IRENA-e je 305.920 € uz sufinanciranje programa od 80%


 
2 min
Istra24
foto: Grad Labin

Radi se o projektu kojim bi se eskalatorom povezalo Stari grad i Podlabin, odnosno lokacije bivše ribarnice sa Toncima, odnosno lokacijom blizu naselja Vilete čime bi se omogućilo da se znatno utječe na prometne gužve koje se, pogotovo ljeti stvaraju u Starom gradu * U provedbi projekta sudjeluje osam partnera, četiri iz Italije i četiri i Hrvatske, a vodeći partner je Općina Caorle * Ukupan budžet projekta je 2.611.664 €, a budžet IRENA-e je 305.920 € uz sufinanciranje programa od 80%

Za početak godine stižu odlične vijesti iz IRENA-e, Istarske Regionalne Energetske agencije. Naime, odobren im je projekt SUMMA koji je prijavljen na prvi natječaj programa Interreg Italy-Croatia 2021-2027.

Ovim projektom između ostalog kao jedna od pilot akcija projekta razvijat će se specifično rješenje povezivanje Podlabina sa starom gradskom jezgrom eskalatorom. Radi se o projektu kojim bi se eskalatorom povezalo Stari grad i Podlabin, odnosno lokacije bivše ribarnice sa Toncima, odnosno lokacijom blizu naselja Vilete čime bi se omogućilo da se znatno utječe na prometne gužve koje se, pogotovo ljeti stvaraju u Starom gradu.

Cilj odobrenog projekta je razvoj i unapređenje održivih, intermodalnih oblika prijevoza u jadranskim obalnim područjima., a posebno bolje povezivanje luka i unutrašnjosti te osiguravanje pristupa europskoj TEN-T mreži. Prometne mjere osmišljavaju se na lokalnoj, regionalnoj i interregionalnoj razini pa će se tako planirati povezivanje s regionalnim i interregionalnim željezničkim, lučkim i zračnim prometnim čvorištima.

U provedbi projekta sudjeluje osam partnera, četiri iz Italije i četiri i Hrvatske, a vodeći partner je Općina Caorle.

Uz redovne partnere u projektu sudjeluje i pet pridruženih partnera koji, u najvećoj mjeri, pružaju redovnim partnerima podršku u provedbi pilot aktivnosti na svom području. Takvu ulogu ima i Grad Labin koji će pružati podršku IRENA-i u provedbi lokalne pilot akcije.

Projekt kao poseban problem uključenog područja identificira prometna zagušenja izazvana povećanim opterećenjem u turističkoj sezoni. S ovakvim problemom susreće se i Grad Labin koji je lokacija jedne od pilot akcija projekta.

Navedenom pilot akcijom razvijati će se tehnička dokumentacija kojom će se planirati kvalitetnije povezivanja luke Rabac s Gradom Labinom, a posebno sa starogradskom jezgrom.

Aktivnosti pilot akcije će biti fokusirane na unapređenje usluga javnog prijevoza, upotrebu zelenih i održivih modela prometovanja kao što su primjerice električni autobusi, ali i razvoj inovativnih, za lokaciju specifičnih rješenja kao što je povezivanje Podlabina sa starom gradskom jezgrom eskalatorom. U narednom koraku, osmišljavati će se i mjere za kvalitetnije povezivanje grada s aerodromom u Puli i željezničkim čvorištima u Puli, Pazinu i Rijeci.

Provedba projekta početi će polovicom 2024. godine, a implementacija će trajati 24 mjeseca.

Ukupan budžet projekta je 2,611,664.06 €, a budžet IRENA-e je 305.920,00 € uz sufinanciranje programa od 80%.


Nastavite čitati

Istra
 

Laže li koza, ili laže rog? 'Misterij' osobne iskaznice protresao umaško Gradsko vijeće, Pula se priprema za drugi pokušaj prolaska rebalansa

Razgovarali smo s IDS-ovim  kandidatom za načelnika Fažane, bivšim dugogodišnjim direktorom Pulaprometa  Igorom Škatarom. Neće graditi kampanju na sukobu s aktualnim SDP-ovim načelnikom Radomirom  Koraćem * Nastavljaju se poslovni problemi obitelji Banko iz Tinjana. Stečajni postupci u njihovim tvrtkama pokazuju da su uz višemilijunske dugove sami sebi davali milijunske pozajmice

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.