Krešimir Marmilić – rođen u Zagrebu. Diplomirao na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Kristijana Petrovića i prof. Tamare Smirnov. Usavršavao se kod prof. Henryka Kowalskog na Indiana University. Kao solist, nastupao je u Hrvatskoj, Sloveniji, Austriji, Švicarskoj, Njemačkoj, Finskoj i Španjolskoj. Pronalazi i od 1991. praizvodi djela starih hrvatskih autora. Snima i nastupa u emisijama HTV-a o Krežmi, Jarnoviću i Spadini. Za emisiju o Spadini pisao je i scenario. Objavio je 6 rukopisa nota Franje Krežme pod naslovom «Album» kao urednik i izdavač. Inicijator je tiskanja djela I.M. Jarnovića i F. Krežme izdanja MIC-a iz Zagreba. Tonski zapis „Nočni čar” sa djelima F. Krežme objavljen mu je 2018. godine te „Piano Violinissimo” minijature hrvatskih skladatelja 2022.
Voditelj je i osnivač Gudačkog kvarteta Cadenza Zagreb (1995) kao i nekoliko komornih sastava; Klavirski trio MAK, Komorni duo i Komorni trio Crisostomo, Croazzolla Concertante ansambl. Član je također i Chordes i Solemnis tria. Radio je u orkestrima u SAD, Španjolskoj, Nizozemskoj, Sloveniji te Hrvatskoj. Snimao je djela hrvatskih skladatelja za potrebe HRT. Aktivno koncertno nastupa i surađuje s mnogim istaknutim i priznatim glazbenicima. Od 1999. u statusu je samostalnog umjetnika.
Matija Štajcar – rođen u Zagrebu. Violončelo je učio kod prof. Csifary, prof. Baert, prof. Van Doorn i prof. Gandron. Bio je član orkestara ; BRT – simph. Orch., Solisti Belgijskog komornog orkestra, Opera Royal de la Monay – Bruxelles, Koninlijke Opera te Gent, i WDR – simph. Ork..Također, bio je član mnogih komornih sastava ; Trio Musical Consort, Gudački kvartet Cadenza, C.P. Musica Sacra, Klavirski trio MAK. Stalni je član Komornog dua I tria Crisóstomo. Na mnogobrojnim koncertima nastupao je i kao solist.
Lovorka Begović, rođena u Zagrebu, školovanje na harfi započela je kod prof. Biserke Krčelić, a diplomirala je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu kod prof. Dijane Grubišić Ćiković. Usavršavala se na seminarima kod prof. Marie Graf, Patrizie Tassini, Katerine Englichove i Laure Sofie Caramellino. Surađivala je s većinom hrvatskih orkestara (Varaždinski komorni orkestar, orkestar HNK Rijeka, mandolinski orkestar Sanctus Domino, Camerata Zagreb, Dubrovački simfonijski orkestar i drugi). Svirala je u raznim komornim sastavima uključujući Gymnopediste duo i Neoclassico trio. Zaposlena je u glazbenoj školi Josipa Hatzea u Splitu i njezine učenice iza sebe imaju brojne uspješne nastupe, dobitnice su nagrada na natjecanjima, a neke su i nastavile školovanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.