Kultura

U NEDJELJU U DNEVNOM BORAVKU ROJCA

MANE NA KONCERTU Poslušajte Marca Quarantotta i Nevena Radakovića

MANE je projekt eksperimentalnog dua koji istražuje akustične, elektro-akustične, električne i sintetičke dimenzije zvuka u kontekstu prostornosti i spacijalizacije, krećući se na granici zvučnog teatra, soundarta i performansa, služeći se minimalističkom elektronikom, dronom i noisom s jedne, a "dadom", "novom", avangardnom i eksperimentalnom glazbom s druge strane, stvarajući pomične zvučne skulpture improvizirane forme i kompozicije


 
4 min
Istra24
Autori plakata: Neven Radaković/Goran Velić

MANE je projekt eksperimentalnog dua koji istražuje akustične, elektro-akustične, električne i sintetičke dimenzije zvuka u kontekstu prostornosti i spacijalizacije, krećući se na granici zvučnog teatra, soundarta i performansa, služeći se minimalističkom elektronikom, dronom i noisom s jedne, a "dadom", "novom", avangardnom i eksperimentalnom glazbom s druge strane, stvarajući pomične zvučne skulpture improvizirane forme i kompozicije

Uz besplatan ulaz, udruga Rondo Histriae i Soundpainting platforma Pula u suradnji sa Savezom udruga Rojca predstavljaju događaj u sklopu "Ciklusa koncerata Nove, eksperimentalne i improvizirane glazbe_0.4" - "MANE na koncertu", koji će se održati ove nedjelje, 17. rujna, u 20:30 sati u Dnevnom boravku DC Rojc Pula.

MANE je projekt eksperimentalnog dua kojeg čine Marco Quarantotto ((drums/percussions/objects) i Neven Radaković (Rhodes el.piano/analog synths/objects/voice/fx/sampling/live electronics & processing).

Ovaj duo istražuje akustične, elektro-akustične, električne i sintetičke dimenzije zvuka u kontekstu prostornosti i spacijalizacije, krećući se na granici zvučnog teatra, soundarta i performansa, služeći se minimalističkom elektronikom, dronom i noisom s jedne, a "dadom", "novom", avangardnom i eksperimentalnom glazbom s druge strane, stvarajući pomične zvučne skulpture improvizirane forme i kompozicije.

Zagledani u svoje mane , figuriraju kao autetičnost istaknuta u sivilu kojekavih korektnosti, te kroz dekonstrukciju idiomskog nasljeđa i umjetničkog vokabulara suvremenosti 21. st., otvaraju mogućnost za uspostavu novih odnosa između zvučnih informacija i forme, s neminovnošću posljedičnog stvaranja performativnog jezika koji spontani kreativni čin promatra kao beskompronisni izlijev poetike slobode osobnog.

“MANE na koncertu” premijjerni je nastup projekta koji je započeo umjetničkom rezidencijom “MANE” u studiju RONDO u DC Rojc Pula, u sklopu koje su Marco Quarantotto i Neven Radaković istraživali izvedbene, performativne i kompozicijske principe, te hijerarhiju zvučnih informacija po ključu provenijencije i vrste u kontektu prostora i soundizajna, u potrazi za konceptom koji bi mane, greške i nedostatke učinili polazištem umjetničkog jezika koji ih pretvara u karakteristike, osebujnosti, i na koncu u odlike.

Događaj je organiziran u sklopu programa "Ciklus koncerata Nove, eksperimentalne I improvizirane glazbe_0.4" kojeg organizira udruga RONDO HISTRIAE uz financijsku potporu Upravnog odjela za kulturu i razvoj civilnog društva grada Pule i Upravnog odjela za kulturu i zavičajnost Istarske županije.

Programi u Dnevnom boravku realizirani su sredstvima Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske, Zaklade Kultura nova i Grada Pule.

MARCO QUARANTOTTO magistrirao je jazz bubanj i udaraljke na Sveučilištu za glazbu I izvedbene umjetnosti - Institutu za jazz glazbu u Grazu, kod sveučilišnih profesora Alex Deutsch, Mandred Josel i Howard Curtis. Na hrvatskoj glazbenoj sceni surađivao je s glazbenim grupama Nola, Goribor, East Rodeo i T.B.F.

U 2009. godini seli u London gdje nastavlja glazbenu karijeru. Od tada do danas nastupao je s mnogim britanskim cjenjenim glazbenicima kao što su Johnatan Gee (Pharaoh Sanders), Quentin Collins (Alicia Keys/Gregory Porter), Byron Wallen (Chaka Khan/Hug Masakela), Nathaniel Facey, Mike Gorman (Incognito), Mornington Lockett, Kevin Davy (Lamb), Nicholas Meyer (Jeff Beck), Andrew McCormak, Claude Deppa (Carla Bley), Nick Pini (Laura Marling/Nick Mulvey), Dominik Pipkin (Morcheeba/PalomaFaith), Carl Orr (Billy Cobham), John Etheridge (Soft Machine), Sam Eastmond (John Zoran) i drugi. Redovito surađuje s Beth Rowley, Robert Mitchell (Steve Coleman Five Elements), Julia Biel, Toni Kofi, Theo Jackson, Will Butterworth Trio/Quartet, Adam Beattie, Brooke Sharkey, Nicki Wells Turya, Toru i Shama Rahman.

Prije letiri godine osniva svoj autorski trio ŪROK i u Novembru iste godine izdaje album prvijenac za Chant Records u New York Cityu. Album je uvršten u listu najboljih jazz albuma godine uRolling Stone Magazinu ‘Best Of Jazz 2019’.

Značajne suradnje sa međunarodnim umjetnicima kao što su Jessica Lourie, Erin Dickins (Manhattan Transfer), Chad Lefkowitz-Brown, Roy Paci, Knoel Scott (Sun Ra Arkestra), Manu Eveno (Tryo) i Timi Dakolo.

Surađivao je s producentima kao što Humberto Gatica (Michael Jackson, Andrea Bocelli), Marc Urselli (Mike Patton, John Zorn), Julian Simmons, Alberto Roveroni, Gary Marlowe, Massimo Visentin, Giulio Favero (Zu, Teatro Degli Orrori).

Snimio je preko 40t albuma za razne umjetnike iz glazbenih pravaca jazz, rock,eksperimentalne i etno glazbe diljem Europe i Velike Britanije.

NEVEN RADAKOVIĆ, akademski dirigent, skladatelj, teoretičar glazbe, glazbenik, performer - umjetnički voditelj i producent Soundpainting platforme Pula.

Nakon 15 godina izvođenja klasičnoga repertoara glazbe 18., 19. i 20. stoljeća kao simfonijski, operni i zborski dirigent sa raznim ansamblima, orkestrima i zborovima (Zagrebačka filharmonija, Simfonijskim Puhački orkestar HV-a, Sofijski festivalski orkestar, Cantus ansambl, Ganz festivalski ansambl, Zbor i orkestar HNK Split, HRT Zbor, akademski zbor i orkestar Muzičke akademije Zagreb itd..) 2011. posvećuje se autorskom radu na polju ekperimentalne, improvizirane i Nove glazbe, sa fokusom na konceptualnoj, performativnoj, eksperimentalnoj i intermedijalnoj kompoziciji.

2015. započinje svoje putovanje Soundpaintingom (multidisciplinarnim znakovnim jezikom za skladanje u realnom vremenu), te u suradnji sa udrugom Rondo Histriae pokreće Soundpainting platformu Pula (prostor za istraživanje, produkciju i edukaciju na polju inovativnih umjetničkih praksi), u sklopu koje vodi i organizira radionice, istraživanja i umjetničke rezidencije, te osmišljava i producira autorske multidisciplinarne, intermedijalne, koncertne i radiofonske umjetničke produkcije: "Orkestracija prostora" , "Treniranje prisutnosti" , "DADa/NENe: kako nešto pretvoriti u ništa bez da izgubi ono nešto", "USTA_NA_K: što bi bilo mišljenje da se neprestano ne suočava s kaosom", "Nikad i Uvijek", “Dum spiro”, "Grafospekcije", "Metamidi", "PROCESS_ISpainT(H)ING?!", "IMPROViziJE" , "Ciklus koncerata Nove, eksperimentalne i improvizirane glazbe", "Ciklus intermedijalnih, multidisciplinarnih i radiofonskih performansa", te od 2020. - izlagačko-izdavačko-izložbeni projekt - "IZlog".

Osnivač je i glavni dirigent ansambala: CRI Orchestra (CRoatian Improvisers Orchestra), ISpainT(H)ING ensemble, APU Postmodern Art Ensemble itd.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.