Politika i društvo

VRUĆA TEMA

Boris Žgomba komentirao pisanje stranih medija o visokim cijenama u hrvatskom turizmu: "To su velikom većinom PR članci plaćeni od naše konkurencije"

Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja, smatra kako su kritike o visokim cijenama i nekvalitetnom smještaju krenule iz domaćih medija koji malo sve potenciraju


 
2 min
ⒸFOTO: Manuel Angelini

Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja, smatra kako su kritike o visokim cijenama i nekvalitetnom smještaju krenule iz domaćih medija koji malo sve potenciraju

Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja, i Boris Žgomba, predsjednik udruge agencija pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, potpredsjednik Europske udruge putničkih agencija te predsjednik Uprave Unilone grupe, gostovali su jutros u emisiji HRT-a Dobro jutro, Hrvatska te komentirali cijene u turizmu, prenosi Index.

Marković smatra kako su kritike o visokim cijenama i nekvalitetnom smještaju krenule iz domaćih medija koji malo sve potenciraju.

"Moje osobno mišljenje je da to mediji malo potenciraju, možda malo i više nego što je to doista realno.

Dakle, možda i ta konkurencija nas udara nekako s boka.

Imam osjećaj da sve te plasirane priče u medijima prema vani zapravo nije stopostotno točno, da se cijene nisu digle, cijene su se naravno da su se digle, podiglo se sve i neka je lančana reakcija svugdje.

Dakle, na cijelom, praktički u cijelom svijetu su se podigle su se cijene, tako da, ali mislim da nam jednostavno u ovom momentu ne opraštaju onaj uspjeh koji smo ostvarili proteklih godina", komentirala je Marković.

Na upit voditelja Ognjena Golubića o prigovorima na kvalitetu smještaja - da se nije ništa učinilo, a podigla se cijena - Marković je rekla da na Mediteranu Hrvatska ima možda i najkvalitetniji obiteljski smještaj, da se dosta radi na kvaliteti, te da je neke smještajne jedinice moguće usporediti s boljim hotelima.

Boris Žgomba rekao je, piše Index, kako je sigurno da su u nekim segmentima pojedinci poskupili nešto više nego što su trebali.

"Da toga nije bilo, imali bi savršenu turističku godinu", rekao je Žgomba.

Međutim, što se tiče objava u stranim medijima, smatra da se radi o PR-kampanji.

"Medijski je to izazvalo velike odjeke vani, ali nemojmo zaboraviti, to su velikom većinom PR-članci plaćeni od naše konkurencije. To je jedna normalna, ne možda moralna, okolnost koju smo morali i moramo očekivati", dodao je.

Žgomba je rekao i da konverzija na euro nije uzrokovala, ali je ogolila poskupljenje jer je gostu potpuno jednostavno usporediti cijene. Poskupljenja su u redu isključivo ako su vezana uz povećanje kvalitete, poručio je.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.