Politika i društvo

PRIPREME ZA TURISTIČKU SEZONU

Brnjac i predstavnici turizma razgovarali s DRV o suradnji i planovima iz Njemačke

Zahn je poručio da Nijemci žele putovati i u Hrvatskoj i potrošiti više, ali očekuju da veće cijene prati i veća kvaliteta, čime je komentirao i utjecaj recesije u Njemačkoj na izbore i potrošnju na putovanjima. "Hrvatska ima diversificiranu ponudu, u kojoj svatko može naći nešto za sebe, ali važno je da povećanje cijena prati i kvaliteta


 
3 min
HINA

Zahn je poručio da Nijemci žele putovati i u Hrvatskoj i potrošiti više, ali očekuju da veće cijene prati i veća kvaliteta, čime je komentirao i utjecaj recesije u Njemačkoj na izbore i potrošnju na putovanjima. "Hrvatska ima diversificiranu ponudu, u kojoj svatko može naći nešto za sebe, ali važno je da povećanje cijena prati i kvaliteta

Njemačkih turista je u Hrvatsku u prva dva mjeseca 2024. došlo 7 posto više nego lani, a nove njemačke analize i Njemačka udruga turizma (DRV) potvrđuju dobru potražnju i optimizam za ovu godinu s tog tržišta, izjavila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac u Berlinu nakon sastanka s DRV-om uoči svjetske burze ITB.

Brnjac se s udrugom DRV, koja zastupa interese njemačke turističke industrije, sastala u prostorima Veleposlanstva RH u Berlinu uoči sutrašnjeg početka svjetske turističke burze ITB Berlin, nakojoj se predstavlja i hrvaski turizam. Sastanku su prisustvovali i veleposlanik RH u Njemačkoj Gordan Bakota te direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić, direktor HTZ predstavništva u Njemačkoj Romeo Draghicchio, predsjednik udruge agencija UHPA Tomislav Fain te drugi.

"Razgovarali smo o stanju na tržištu Njemačke, jačanju suradnje s hrvatskim turističkim partnerima, a predstavili smo im i reformu turizma s novim Zakonom o turizmu, što moraju učiniti uz to lokalne jedinice i drugo. Bilo je riječi i o cijenama, a rezultati s tog tržišta i nove analize pokazuju da je Hrvatska po potražnji za 2024. na četvrtom među inozemnim destinacijama, što su dobre naznake za ovu godinu iz Njemačke", naglasila je ministrica.

I predstavnici uprave DRV-a Volker Adams i Oliver Zahn rekli su da je turistička potražnja trenutno u Njemačkoj za Hrvatsku dobra te da je DRV i njezine članice zadovoljne suradnjom s hrvatskim turističkim partnerima i smjerom razvoja hrvatskog turizma ka održivosti i kvaliteti.

"Vjerujemo da će 2024. biti još jedna uspješna turistička godina za sve nas, posebice nakon današnjih razgovora s ministricom Brnjac i drugima, kao i da se hrvatski turistički proizvod razvija u dobrom smjeru, uz diversifikaciju i održivost. Hrvatska nije samo sunce i more, nudi puno više i izvan ljeta, a i nova legislativa je dobar put. Nijemci će nastaviti otkrivati ljepote Hrvatske i što nudi, a mi razgovaramo što možemo zajedno učiniti za još bolju suradnju i rezultate", naglasio je Adamas.

Zahn je poručio da Nijemci žele putovati i u Hrvatskoj i potrošiti više, ali očekuju da veće cijene prati i veća kvaliteta, čime je komentirao i utjecaj recesije u Njemačkoj na izbore i potrošnju na putovanjima. "Hrvatska ima diversificiranu ponudu, u kojoj svatko može naći nešto za sebe, ali važno je da povećanje cijena prati i kvaliteta", dodao je Zahn.

Direktor HTZ-a Staničić radni sastanak s DRV-om ocijenio je odličnim, njemačke partnere su upoznali i s novim strateškim marketinškim dokumentima te da se Hrvatska razvija kao cjelogodišnja i održiva destinacija.

"Predstavili smo i nove hotelske kapacitete u Hrvatskoj koji će se otvoriti ove godine, a sastanak je potvrdio i da su Nijemci zainteresirani i otkrivati nova odredišta u Hrvatskoj, i u pred i posezoni, i s te strane vjerujemo da ćemo u ljetnom redu letenja imati i više avio linija iz Njemačke", kazao je Staničić, dodajući da je omjer organiziranih (preko agencija, touroperatora i sl.) i individualnih dolazaka njemačkih turista u Hrvatsku 40 naspram 60 posto.

Fain iz UHPA-e je izjavio da je trenutno turistička prodaja u Njemačkoj bolja nego lani i prije korone te da su i domaće agencije zadovoljne stanjem na njemačkom tržištu, dok je za povećanje cijena rekao da je u svemu "najvažnije zadržati dobar omjer vrijednosti za novac jer su cijene putovanja porasle u cijeloj Europi".


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.