Politika i društvo

OTVORENO PISMO

Pulski Možemo! upitao gradonačelnika Filipa Zoričića: Koliko će se stabala srušiti na Fažanskoj i hoće li se posaditi nova?

Svjesni opasnosti te ceste, predlažemo da se sačuva barem dio stabala te da se razmisli o alternativnim rješenjima, poput presađivanja, stavljanja zaštitne ograde ili premještanja nogostupa iza stabala čime bi isti bio još sigurniji za pješake - ukratko rješenja koja bi sačuvala zdravlje građana i ujedno prevrijedan zeleni fond Pule, predložili su


 
2 min
Istra24 ⒸFOTO: Manuel Angelini

Svjesni opasnosti te ceste, predlažemo da se sačuva barem dio stabala te da se razmisli o alternativnim rješenjima, poput presađivanja, stavljanja zaštitne ograde ili premještanja nogostupa iza stabala čime bi isti bio još sigurniji za pješake - ukratko rješenja koja bi sačuvala zdravlje građana i ujedno prevrijedan zeleni fond Pule, predložili su

Pulski Klub vijećnika Možemo! uputio je danas otvoreno pismo gradonačelniku Pule Filipu Zoričiću o rušenju stabala na Fažanskoj. Kažu na početku da je za rušenje stabala javnost doznala iz medija. Ostatak prenosimo u cijelosti:

"Stoga Vas molimo da nam odgovorite na sljedeća pitanja:

  • Jesu li Grad Pula i nadležni odjel prilikom izrade projekta razmatrali rješenja kojima bi se sačuvao čim veći broj stabla, tj. drvored na Fažanskoj. Ako da, koja su alternativna rješenja razmatrana?
  • Zanima nas koliko će se stabala srušiti i da li je procijenjena vrijednost dendrološkog materijala te koliko ista iznosi?
  • Hoće li se i gdje dogoditi zamjenska sadnja i koliko će se stabala posaditi?

Poput većine građana, smatramo da je stav ili stablo ili cesta pogrešan te da je ono što nam treba svijest da razvoj ne znači uništavanje prirode i okoliša.

Također podsjećamo da je na snazi Strategija urbane obnove grada Pula - Pola do 2030.
Taj dokument donesen u aktualnom sazivu Gradskog vijeća naglašava razvoj mreže zelene infrastrukture - urbanih traka odnosno koridora.

Cilj urbanih traka je povezivanje postojećih nepovezanih traka nove zelene infrastrukture - umjesto toga, ovaj projekt se izvodi potpuno suprotno od ciljeva strategije.

Iz tog razloga, a svjesni opasnosti spomenute ceste, predlažemo da se sačuva barem dio stabala te da se razmisli o alternativnim rješenjima, poput presađivanja, stavljanja zaštitne ograde ili premještanja nogostupa iza stabala čime bi isti bio još sigurniji za pješake - ukratko rješenja koja bi sačuvala zdravlje građana i ujedno prevrijedan zeleni fond Pule u koji svakako spadaju i stabla na Fažanskoj cesti."


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.