Život

kreativci iz vižinade

Sean Poropat, kreativni direktor Studija Sonda u žiriju Cannes Lions festivala

Cannes Lions festival održava se od 1954. godine te kroz bogati program u trajanju od tjedan dana okuplja kreativce iz cijelog svijeta. Ove godine dodjeljuje nagrade u čak 30 kategorija * Hrvatske agencije dosad su nagrađene s ukupno četiri Cannes Lava, a jedan od njih pripao je upravo Studiju Sonda


 
2 min
Istra24

Cannes Lions festival održava se od 1954. godine te kroz bogati program u trajanju od tjedan dana okuplja kreativce iz cijelog svijeta. Ove godine dodjeljuje nagrade u čak 30 kategorija * Hrvatske agencije dosad su nagrađene s ukupno četiri Cannes Lava, a jedan od njih pripao je upravo Studiju Sonda

Sean Poropat, kreativni direktor i suosnivač Studija Sonda iz Vižinade, ove godine pridružuje se članstvu Cannes Lions žirija u kategoriji Outdoor.

Ovo je već treća godina zaredom da Hrvatska ima svoje predstavnike na ovom prestižnom festivalu kreativnosti u području oglašavanja i tržišnih komunikacija, nakon što je 2022. godine Jelena Fiškuš, također kreativna direktorica i suosnivačica Studija Sonda, pozvana u Cannes Lions žiri kao prva hrvatska predstavnica u povijesti festivala.

Prošle godine u žiriju su sudjelovali ugledni kreativci Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey) te Damir Ciglar (Imago Ogilvy), a ove godine uz Seana žirirat će i Ivan Golubić (Bruketa&Žinić&Grey) u kategoriji Print&Publishing.

Hrvatske agencije dosad su nagrađene s ukupno četiri Cannes Lava, a jedan od njih pripao je upravo Studiju Sonda.

"Velika je čast da je još jedan član ove nezavisne agencije ponovo pozvan u žiri, što je priznanje za kvalitetu rada Studija Sonde te HURA-e, vodeće strukovne udruge u području tržišnih komunikacija", priopćili su iz Sonde.

Cannes Lions festival održava se od 1954. godine te kroz bogati program u trajanju od tjedan dana okuplja kreativce iz cijelog svijeta. Ove godine dodjeljuje nagrade u čak 30 kategorija.

- Poziv hrvatskih predstavnika u Cannes žiri već treću godinu zaredom smatram pokazateljem da se u našoj struci događaju mali, ali sigurni pomaci te da kao zajednica rastemo i napredujemo po pitanju promišljanja i kvalitete radova. Poziv za žiriranje dolazi nastavno na određeni broj osvojenih nacionalnih lavova i, premda ih je izuzetno teško osvajati u društvu čija kultura tržišnog komuniciranja ima još prostora za napredak i hrabrost, ne možemo osporiti da se promjene ipak događaju te da otvaramo puteve za neke buduće generacije. Time ovaj poziv za predstavnika jedine nezavisne agencije koja je u Hrvatskoj osvojila Cannes Lava, i to po drugi put za nas iz Studija Sonda, predstavlja ogroman uspjeh, priznanje i čast, naveo je Sean Poropat.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.