Adris grupa u prvih devet mjeseci 2022. godine ostvarila je ukupan prihod u iznosu od 5,2 milijarde kuna, što je za 15 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem, priopćili su iz te kompanije.
Prihod od prodaje robe i usluga iznosio je 4,93 milijarde kuna i za 18 posto je veći od prihoda ostvarenog u prethodnoj godini. Konsolidirana dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 1,17 milijardi kuna, što je rast od 10 posto i devet posto više od EBITDA-e ostvarene 2019. godine.
Neto dobit za prvih devet mjeseci 2022. godine iznosi 705 milijuna kuna, što je za 17 posto više od ostvarenja u istom prošlogodišnjem izvještajnom razdoblju i za šest posto više od 2019. godine.
Turizam - najbolje poslovao luksuzni segment
U prvih devet mjeseci 2022. godine turistički dio Grupe ostvario je prodaju od 1,75 milijuna jedinica, što je 30 posto više u usporedbi s prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem, odnosno 98 posto ostvarenoga rekordne 2019. godine.
Istarski dio ostvario je pet posto veću prodaju, zagrebački hoteli 68 posto prodaje iz 2019. godine, a dubrovački dio 81 posto prodanih jedinica. U istarskom dijelu najbolje je poslovao luksuzni segment, ostvarivši, u usporedbi s 2019. godinom, 15 posto više prodanih jedinica.
Turistički segment ostvario je prihode od prodaje robe i usluga u iznosu od 1,75 milijardi kuna, što je 42 posto više nego u prvih devet mjeseci prošle godine, odnosno 12 posto više od rekordne 2019. godine. Ostvarena je dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) u iznosu od 700 milijuna kuna, što je 16 posto više od prošlogodišnje.
U turističkom dijelu Grupe, nastavljen je transformacijski program. Transformacijske inicijative obuhvaćaju digitalizaciju ključnih procesa u tvrtki. Ukupna planirana ulaganja u turističkom dijelu Grupe u ovoj godini iznosit će 470 milijuna kuna, a najveći dio odnosi se na rekonstrukciju i repozicioniranje zagrebačkog hotela Panorama.
Više od 100 milijuna kuna uloženo je u podizanje kvalitete kampova, prije svega zajedničkih sadržaja. Nastavljaju se i pripreme na dva strateška turistička projekta - zagrebački hotel Westin i splitski hotel Marjan.
Croatia osiguranje - nastavak digitalizacije i snažno širenje u segmentu poliklinika
Hrvatsko tržište osiguranja u prvih devet mjeseci 2022. godine raslo je sedam posto, a Croatia osiguranje učvrstilo je svoju lidersku poziciju. Ostvarena je ukupna bruto zaračunata premija u Hrvatskoj u iznosu od 2,42 milijarde kuna, što je rast od sedam posto u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem.
Ukupan tržišni udio iznosi 26,9 posto, a u neživotnim osiguranjima 31,9 posto, pri čemu je u prvih devet mjeseci ove godine u tom segmentu ostvaren rast tržišnog udjela od 1,2 postotna boda.
U prva tri tromjesečja 2022. godine Croatia osiguranje ostvarilo je konsolidiranu neto dobit u iznosu od 322 milijuna kuna, što je rast od jedan posto.
U razvoj digitalnog poslovanja u 2022. godini uloženo je više od 100 milijuna kuna. Croatia osiguranje nastavlja i s ulaganjima u privatno zdravstvo, a vrijednost ulaganja u ovoj i sljedećoj godini iznosit će 60 milijuna kuna. Croatijine poliklinike učvrstile su svoju tržišnu poziciju te su sada na četvrtom mjestu po prihodima među usporedivim poliklinikama u Hrvatskoj.
U ožujku je otvorena nova CO poliklinika u Rijeci, opremljena najmodernijim uređajima i tehnologijom za dijagnostiku i liječenje. Riječ je o petoj po redu poliklinici - nakon Zagreba, Splita, Pule i Koprivnice. Do kraja 2022. godine u planu je otvorenje još jedne, a tijekom 2023. još dvije nove poliklinike.
Cromaris - 18 postotni rast količinske prodaje i 21 postotni rast izvoza
Cromaris je u prvih devet mjeseci 2022. godine ostvario prodaju od 10.886 tona ekvivalenta svježe ribe, što je za 18 posto više nego u istom prošlogodišnjem izvještajnom razdoblju. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 21 posto, ponajprije zahvaljujući snažnom rastu na tržištima Italije i Španjolske, priopćili su iz Adris grupe.