Biznis

PRVA FAZA GRADNJE KOŠTALA 120 MILIJUNA EURA

AUTOMOBILSKO CARSTVO NA 75 TISUĆA KVADRATA Rimac Kampus uselio prve djelatnike. Proizvodit će se Nevera, prototipovi Bugatti Tourbillona i napredni sustavi električnih pogona

Završetak prve faze izgradnje znači da je dovršen proizvodni pogon, dok će se svi dodatni sadržaji uključujući i testnu stazu, graditi naknadno. Sam proizvodni pogon ima 75 tisuća metara kvadratnih i trenutno u njemu radi 400 ljudi, a kasnije bi ih trebalo biti više od dvije tisuće. Ukupno planirana investicija u Kampus je 300 milijuna eura, s planiranih 2.500 zaposlenih, restoranima i vrtićima, kao što je najavljeno prije par godina


 
3 min
HINA

Završetak prve faze izgradnje znači da je dovršen proizvodni pogon, dok će se svi dodatni sadržaji uključujući i testnu stazu, graditi naknadno. Sam proizvodni pogon ima 75 tisuća metara kvadratnih i trenutno u njemu radi 400 ljudi, a kasnije bi ih trebalo biti više od dvije tisuće. Ukupno planirana investicija u Kampus je 300 milijuna eura, s planiranih 2.500 zaposlenih, restoranima i vrtićima, kao što je najavljeno prije par godina

Nakon dovršetka prve faze izgradnje, prvi djelatnici Rimac Grupe stigli su u Rimac Kampus, proizvodnu halu vrijednu 120 milijuna eura na 75 tisuća kvadrata, gdje će se proizvoditi hiperautomobili, električni pogoni i baterijski sustavi.

Na Kampusu će se proizvoditi Rimac Nevera, prototipovi Bugatti Tourbillona, te napredni sustavi električnih pogona i baterijski sustavi za druge proizvođače automobila.   

Prva faza izgradnje Kampusa stajala je 120 milijuna eura vlastitih sredstava, rekao je predsjednik Uprave Rimac Grupe Mate Rimac.

Završetak prve faze izgradnje znači da je dovršen proizvodni pogon, dok će se svi dodatni sadržaji uključujući i testnu stazu, graditi naknadno. Sam proizvodni pogon ima 75 tisuća metara kvadratnih i trenutno u njemu radi 400 ljudi, a kasnije bi ih trebalo biti više od dvije tisuće. 

Ukupno planirana investicija u Kampus je 300 milijuna eura, s planiranih 2.500 zaposlenih, restoranima i vrtićima, kao što je najavljeno prije par godina.

Velik dio novog Rimac Kampusa bit će posvećen projektu kojeg Rimac radi za BMW, što je prema njegovim riječima najveći serijski projekt Rimac Technologya. Proizvodit će baterijske sustave za buduće modele tog  njemačkog proizvođača. Ukupan trošak proizvodne linije za BMW bit će sto milijuna eura, dok će oprema za sve hale u proizvodnom pogonu Kampusa ukupno vrijediti više od 250 milijuna eura.

Planira se i širenje na obližnje područje Stupnika i Kalinovice, na oko milijun kvadrata zemljišta. 

Ugovoreni poslovi za 2,9 milijardi eura

"U Rimac Technilogyu trenutno imamo ugovorene poslove vrijedne 2,9 milijardi eura, a pregovara se za dodatne tri milijarde. Radimo s nekima od vodećih proizvođača automobila poput BMW-a, Porschea i Hyundaia, ukupno sa desetak proizvođača automobila", kazao je Rimac, dodavši da su njegove tvrtke sada ušle u fazu velikoserijske proizvodnje.

Kaže i da tvrtke ima prodanih hiperautomobila u vrijednosti od dvije milijarde eura, čija proizvodnja već traje ili će uskoro započeti. 

Prvi čovjek grupe najavio je velik rast prihoda u idućim godinama, prvenstveno nakon početka posla s BMW-om. Proizvodnja za BMW kreće 2026. godine.

"Eksponencijalni rast prihoda kreće za dvije godine", rekao je Mate Rimac.

Nova Nevera s 2.107 konjskih snaga

Novinarima je predstavljena nova Nevera R, hiper sportski automobil  sa 2.107 konjskih snaga, osmišljen, kako je istaknuto, za uzbudljivu vožnju i svladavanje zavoja. Rečeno je da se radi o najsnažnijem autu na svijetu. Ukupno će se proizvesti 40 Nevera R (prvi su primjerci već prodani), dok je do sada proizvedeno 39 "običnih" Nevera, no nisu sve prodane.

Rimac je naveo da Nevere nije lako prodati jer su električne, a i brend nije tako snažan kao Bugatti, no da se unatoč tome radi o uspješnom proizvodu koji je ostvario niz rekorda.

Isporuka Bugatti Tourbillona kreće 2026. godine, a veće je sada rasprodano svih 250 primjeraka. Radi se o prvom Bugatti modelu koji je u cijelosti razvijen u okviru nove kompanije pod upravljanjem Mate Rimca. 

Rimac Grupa obuhvaća tvrtke Bugatti Rimac, Rimac Technology koji razvija i proizvodi sustave električnih pogona te Rimac Energy za baterijske sustave za automobile i baterijske sustave za pohranu energije. Grupa ima i manjinski udio u kompaniji Verne, koja razvija robotaksi. Mate Rimac je i dalje najveći vlasnik kompanije sa 23 posto udjela.

Grupa danas ima više od dvije tisuće zaposlenih iz 40-ak zemalja, od čega je više od tisuću inženjera. Lani je ostvarila 400 milijuna eura prihoda, a do sada je prikupila (Rimac i Verne) gotovo milijardu eura investicija. Posluje u četiri europske zemlje. 


Nastavite čitati

PULSKA MUZIKOLOGINJA LADA DURAKOVIĆ: "Thompson je ogledalo poraza kulturne politike i sustavnog uzmicanja institucija pred agresivnijom desnicom, ali i anestetik za frustracije"

"Ustaško znakovlje na Thompsonovim koncertima nije više skandal, nego dio procesa institucionalne normalizacije povijesnog revizionizma a on pobuđuje kolektivna afektivna stanja, trenutke u kojima masa dijeli neki zajednički osjećaj - tugu, ponos, prkos, euforiju. Na probleme poput materijalne nesigurnosti, kulturne dezorijentacije, simboličke praznine - tko smo mi, što smo preživjeli, za što smo se borili, je li to ta Hrvatska koju smo sanjali - Thompson nudi odgovore“, ističe Lada Duraković „a njegovi odgovori glase: tvoja je patnja legitimna, pripadnost hrvatskom narodu sveta, tvoja žrtva je zaista zabilježena u povijesti"

Ministar vanjskih poslova Grlić Radman obavijestio Europu da se Hrvatima uskraćuje ulazak u Srbiju

Ministar je dodao da je od kolovoza prošle godine za 50 hrvatskih građana ili bio zapriječen ulaz u Srbiju ili se "radilo o uskraćivanju dozvole boravka, čak i protjerivanja onih koji su već bili u Srbiji" jer predstavljaju navodnu sigurnosnu prijetnju * Istovremeno, Ministarstvo vanjskih poslova preporučilo je svim državljanima da odgode sva putovanja u Srbiju koja nisu nužna s obzirom i na to da često dolazi do nasumičnog blokiranja prometnica zbog građanskih prosvjed

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.