pulapromet - dugi
IT&Tech

KONFERENCIJA U ZAGREBU

INFOBIP PRISUTAN U JAPANU Nikola Pavešić: "Potrebno je strpljenje. U Japanu imaju drukčiji pojam o vremenu"

Japan je vrlo specifično tržište i za mnoge egzotično. No, ljudi često zaboravljaju da je to 3. ili 4. najveća ekonomija svijeta – zbog rasta Kine prethodnih godina je Japan malo došao ispod radara. Oni jako malo rade na vlastitom brendingu iako imaju niz globalnih tvrtki s 100 ili 200 tisuća zaposlenih koje imaju urede u stotinama zemalja svijeta“, kazao je Pavešić


 
2 min
Istra24
Nikola Pavešić FOTO: Poslovni dnevnik

Japan je vrlo specifično tržište i za mnoge egzotično. No, ljudi često zaboravljaju da je to 3. ili 4. najveća ekonomija svijeta – zbog rasta Kine prethodnih godina je Japan malo došao ispod radara. Oni jako malo rade na vlastitom brendingu iako imaju niz globalnih tvrtki s 100 ili 200 tisuća zaposlenih koje imaju urede u stotinama zemalja svijeta“, kazao je Pavešić

Direktor startupa u Infobipu i voditelj projekta Startup Tribe Nikola Pavešić, radi u Japanu već 10-ak godina, nakon što je prvo bio otišao na jedan UN projekt, a nakon toga je i nastavio karijeru u jednoj tamošnjoj velikoj medijskoj kući da bi se onda povezao s Infobipom.

Pavešić je govorio o svojim iskustvima na konferenciji “CroAI Brunch: How to enter the Japanese market?” koja se jučer održala u Zagrebu, piše Poslovni.hr.

Enormna kupovna moć

„Japan je vrlo specifično tržište i za mnoge egzotično. No, ljudi često zaboravljaju da je to 3. ili 4. najveća ekonomija svijeta – zbog rasta Kine prethodnih godina je Japan malo došao ispod radara. Oni jako malo rade na vlastitom brendingu iako imaju niz globalnih tvrtki s 100 ili 200 tisuća zaposlenih koje imaju urede u stotinama zemalja svijeta“, kazao je Pavešić koji je voditelj vjerojatno i prve hrvatske tvrtke koja ima ured u Japanu, Infobipa koji tamo ima 6-7 zaposlenika.

Dodaje da je specifičnost Japana da se na to tržište, posebno u sektoru prodaje, ulazi puno teže i duže nego što je to na zapadnim tržištima.

”Potrebno je strpljenje, jer oni imaju malo drukčiji pojam o vremenu. Ništa se ne događa preko noći i sve se dugo gradi i razvija. No, to je vrlo veliko i bogato tržište s enormnom kupovnom moći”, navodi Pavešić.

Japan je veliko i bogato tržište te ima prilika za tehnološke tvrtke iz Hrvatske da na njemu nađu partnere, no istodobno se radi o dalekom i kompliciranom sustavu zbog čega se rijetki iz regije odlučuju tim smjerom, rečeno je na konferenciji “CroAI Brunch: How to enter the Japanese market?” u Zagrebu.


Nastavite čitati

Četvrtina djece od 10 do 16 godina prima seksualne poruke online

Unatoč tome što se na internetu osjećaju sigurno, djeca se često susreću i s uznemirujućim iskustvima. U posljednjih se godinu dana jednom mjesečno ili češće svakom četvrtom djetetu u dobi od 10 do 16 godina (njih 27%) dogodilo nešto na internetu što ih je uznemirilo ili uzrujalo

Božinović: Za napredak romske manjine potrebne promjene

Renato Kalanjoš iz postaje Prelog istaknuo je kako romska naselja imaju puno problema, no najveći je obrazovanje djece gdje je potrebno djeci pružiti bolje uvjete za učenje i obrazovanje. Pri tome je dodao da je za neki pomak potrebno puno vremena, no on ga vidi jer se, kaže, puno mladih Roma zaposlilo, uzimaju kredite te se iseljavaju iz naselja

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.