Hrvati švercali duhan - na tržište stavili više od 300 tona duhana i duhanskih prerađevina
Kao organizator te grupe naveden je Jerko Vican iz Posušja koji ima državljanstva BiH i Hrvatske
Japan je vrlo specifično tržište i za mnoge egzotično. No, ljudi često zaboravljaju da je to 3. ili 4. najveća ekonomija svijeta – zbog rasta Kine prethodnih godina je Japan malo došao ispod radara. Oni jako malo rade na vlastitom brendingu iako imaju niz globalnih tvrtki s 100 ili 200 tisuća zaposlenih koje imaju urede u stotinama zemalja svijeta“, kazao je Pavešić
Japan je vrlo specifično tržište i za mnoge egzotično. No, ljudi često zaboravljaju da je to 3. ili 4. najveća ekonomija svijeta – zbog rasta Kine prethodnih godina je Japan malo došao ispod radara. Oni jako malo rade na vlastitom brendingu iako imaju niz globalnih tvrtki s 100 ili 200 tisuća zaposlenih koje imaju urede u stotinama zemalja svijeta“, kazao je Pavešić
Direktor startupa u Infobipu i voditelj projekta Startup Tribe Nikola Pavešić, radi u Japanu već 10-ak godina, nakon što je prvo bio otišao na jedan UN projekt, a nakon toga je i nastavio karijeru u jednoj tamošnjoj velikoj medijskoj kući da bi se onda povezao s Infobipom.
Pavešić je govorio o svojim iskustvima na konferenciji “CroAI Brunch: How to enter the Japanese market?” koja se jučer održala u Zagrebu, piše Poslovni.hr.
Enormna kupovna moć
„Japan je vrlo specifično tržište i za mnoge egzotično. No, ljudi često zaboravljaju da je to 3. ili 4. najveća ekonomija svijeta – zbog rasta Kine prethodnih godina je Japan malo došao ispod radara. Oni jako malo rade na vlastitom brendingu iako imaju niz globalnih tvrtki s 100 ili 200 tisuća zaposlenih koje imaju urede u stotinama zemalja svijeta“, kazao je Pavešić koji je voditelj vjerojatno i prve hrvatske tvrtke koja ima ured u Japanu, Infobipa koji tamo ima 6-7 zaposlenika.
Dodaje da je specifičnost Japana da se na to tržište, posebno u sektoru prodaje, ulazi puno teže i duže nego što je to na zapadnim tržištima.
”Potrebno je strpljenje, jer oni imaju malo drukčiji pojam o vremenu. Ništa se ne događa preko noći i sve se dugo gradi i razvija. No, to je vrlo veliko i bogato tržište s enormnom kupovnom moći”, navodi Pavešić.
Japan je veliko i bogato tržište te ima prilika za tehnološke tvrtke iz Hrvatske da na njemu nađu partnere, no istodobno se radi o dalekom i kompliciranom sustavu zbog čega se rijetki iz regije odlučuju tim smjerom, rečeno je na konferenciji “CroAI Brunch: How to enter the Japanese market?” u Zagrebu.
Kao organizator te grupe naveden je Jerko Vican iz Posušja koji ima državljanstva BiH i Hrvatske
Krajem osamdesetih u NIŠPRO-u Vjesnik, čije je sjedište bilo u neboderu čiji je projektant bio arhitekt Antuna Ulrich, bilo je zaposleno čak 5942 novinara, grafičara, prodavača i ostalih radnika, a izlazili su dnevnici Vjesnik, Večernji list i Sportske novosti i tjednici, polumjesečnici i mjesečnici Arena, Danas, Erotika, Izbor, Kviz, Sam svoj majstor, Sfinga, Sprint, Start, Studio, Svijet, Vikend, TOP, Trend i Mila, kao i velik broj povremenih izdanja, romana i stripova: Vjesnik je bio jedna od najvećih novinskih kuća u Europi
Podsjetio je kako postoji osnovana sumnja da je Jean Michela Nicoliera likvidirao Spasoje Petković, nadimkom Štuka, koji se nalazi u Srbiji. "Međutim, Srbija ga je odbila predati Hrvatskoj, stoga smo morali prekinuti istragu'', rekao je Turudić u izjavi za N1 iz Kolone sjećanja u Vukovaru
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.