Promjenjivo oblačno sa sunčanim razdobljima
Ponegdje malo kiše ili lokalni pljusak s grmljavinom, u prvom dijelu dana uglavnom na sjevernom Jadranu, a zatim u gorskoj Hrvatskoj i unutrašnjosti Dalmacije
Japan je vrlo specifično tržište i za mnoge egzotično. No, ljudi često zaboravljaju da je to 3. ili 4. najveća ekonomija svijeta – zbog rasta Kine prethodnih godina je Japan malo došao ispod radara. Oni jako malo rade na vlastitom brendingu iako imaju niz globalnih tvrtki s 100 ili 200 tisuća zaposlenih koje imaju urede u stotinama zemalja svijeta“, kazao je Pavešić
Japan je vrlo specifično tržište i za mnoge egzotično. No, ljudi često zaboravljaju da je to 3. ili 4. najveća ekonomija svijeta – zbog rasta Kine prethodnih godina je Japan malo došao ispod radara. Oni jako malo rade na vlastitom brendingu iako imaju niz globalnih tvrtki s 100 ili 200 tisuća zaposlenih koje imaju urede u stotinama zemalja svijeta“, kazao je Pavešić
Direktor startupa u Infobipu i voditelj projekta Startup Tribe Nikola Pavešić, radi u Japanu već 10-ak godina, nakon što je prvo bio otišao na jedan UN projekt, a nakon toga je i nastavio karijeru u jednoj tamošnjoj velikoj medijskoj kući da bi se onda povezao s Infobipom.
Pavešić je govorio o svojim iskustvima na konferenciji “CroAI Brunch: How to enter the Japanese market?” koja se jučer održala u Zagrebu, piše Poslovni.hr.
Enormna kupovna moć
„Japan je vrlo specifično tržište i za mnoge egzotično. No, ljudi često zaboravljaju da je to 3. ili 4. najveća ekonomija svijeta – zbog rasta Kine prethodnih godina je Japan malo došao ispod radara. Oni jako malo rade na vlastitom brendingu iako imaju niz globalnih tvrtki s 100 ili 200 tisuća zaposlenih koje imaju urede u stotinama zemalja svijeta“, kazao je Pavešić koji je voditelj vjerojatno i prve hrvatske tvrtke koja ima ured u Japanu, Infobipa koji tamo ima 6-7 zaposlenika.
Dodaje da je specifičnost Japana da se na to tržište, posebno u sektoru prodaje, ulazi puno teže i duže nego što je to na zapadnim tržištima.
”Potrebno je strpljenje, jer oni imaju malo drukčiji pojam o vremenu. Ništa se ne događa preko noći i sve se dugo gradi i razvija. No, to je vrlo veliko i bogato tržište s enormnom kupovnom moći”, navodi Pavešić.
Japan je veliko i bogato tržište te ima prilika za tehnološke tvrtke iz Hrvatske da na njemu nađu partnere, no istodobno se radi o dalekom i kompliciranom sustavu zbog čega se rijetki iz regije odlučuju tim smjerom, rečeno je na konferenciji “CroAI Brunch: How to enter the Japanese market?” u Zagrebu.
Ponegdje malo kiše ili lokalni pljusak s grmljavinom, u prvom dijelu dana uglavnom na sjevernom Jadranu, a zatim u gorskoj Hrvatskoj i unutrašnjosti Dalmacije
Onim hrabrim ljudima koji su 1941. i 1942. godine odabrali taj put, prvoborcima, ljudima koji su bili organizatori ustanka, danas nezamislivo hrabrim ljudima, odajem počast i želim da im bude vječna slava“, rekao je predsjednik Republike
Prema Zakonu o medijima, navodi HND, nije dopušteno prikriveno i prijevarno oglašavanje (svaka novinarska forma koja je na bilo koji način plaćena, a nije jasno označena kao oglašavanje) te za kršenje te odredbe predviđeno je penaliziranje pravne osobe
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.