NOVI PODACI DZS-a: Labin ima najbrži pad broja stanovnika u Istri
U Puli je prošle godine bilo duplo više umrlih osoba od živorođenih
Japan je vrlo specifično tržište i za mnoge egzotično. No, ljudi često zaboravljaju da je to 3. ili 4. najveća ekonomija svijeta – zbog rasta Kine prethodnih godina je Japan malo došao ispod radara. Oni jako malo rade na vlastitom brendingu iako imaju niz globalnih tvrtki s 100 ili 200 tisuća zaposlenih koje imaju urede u stotinama zemalja svijeta“, kazao je Pavešić
Japan je vrlo specifično tržište i za mnoge egzotično. No, ljudi često zaboravljaju da je to 3. ili 4. najveća ekonomija svijeta – zbog rasta Kine prethodnih godina je Japan malo došao ispod radara. Oni jako malo rade na vlastitom brendingu iako imaju niz globalnih tvrtki s 100 ili 200 tisuća zaposlenih koje imaju urede u stotinama zemalja svijeta“, kazao je Pavešić
Direktor startupa u Infobipu i voditelj projekta Startup Tribe Nikola Pavešić, radi u Japanu već 10-ak godina, nakon što je prvo bio otišao na jedan UN projekt, a nakon toga je i nastavio karijeru u jednoj tamošnjoj velikoj medijskoj kući da bi se onda povezao s Infobipom.
Pavešić je govorio o svojim iskustvima na konferenciji “CroAI Brunch: How to enter the Japanese market?” koja se jučer održala u Zagrebu, piše Poslovni.hr.
Enormna kupovna moć
„Japan je vrlo specifično tržište i za mnoge egzotično. No, ljudi često zaboravljaju da je to 3. ili 4. najveća ekonomija svijeta – zbog rasta Kine prethodnih godina je Japan malo došao ispod radara. Oni jako malo rade na vlastitom brendingu iako imaju niz globalnih tvrtki s 100 ili 200 tisuća zaposlenih koje imaju urede u stotinama zemalja svijeta“, kazao je Pavešić koji je voditelj vjerojatno i prve hrvatske tvrtke koja ima ured u Japanu, Infobipa koji tamo ima 6-7 zaposlenika.
Dodaje da je specifičnost Japana da se na to tržište, posebno u sektoru prodaje, ulazi puno teže i duže nego što je to na zapadnim tržištima.
”Potrebno je strpljenje, jer oni imaju malo drukčiji pojam o vremenu. Ništa se ne događa preko noći i sve se dugo gradi i razvija. No, to je vrlo veliko i bogato tržište s enormnom kupovnom moći”, navodi Pavešić.
Japan je veliko i bogato tržište te ima prilika za tehnološke tvrtke iz Hrvatske da na njemu nađu partnere, no istodobno se radi o dalekom i kompliciranom sustavu zbog čega se rijetki iz regije odlučuju tim smjerom, rečeno je na konferenciji “CroAI Brunch: How to enter the Japanese market?” u Zagrebu.
U Puli je prošle godine bilo duplo više umrlih osoba od živorođenih
Dijete je, sedam dana po učinjenoj tonzilektomiji na Klinici za otorinolaringologiju i kirurgiju glave i vrata i šest dana po otpustu iz bolnice, kolima Zavoda za hitnu medicinu Zagrebačke županije - ispostava Zaprešić, u ranim jutarnjim satima dovezeno bez znakova vitalnih funkcija
Sindikat novinara Hrvatske upozorava i na činjenicu da novinari/ke za svoj odgovorni i društveno važni rad za javno dobro zarađuju u prosjeku svega 1.043 EUR neto. Usto, samo u dva javna medija redovito se obnavljaju kolektivni ugovori, dok u privatnim medijima gotovo u potpunosti izostaje i socijalni dijalog i zaštita radničkih prava i kolektivni ugovor. Time se medijskim radnicima u RH krši temeljno ljudsko pravo na sindikalno organiziranje i kolektivno pregovaranje iako EU od svih članica traži pokrivenost od 80 posto tržišta rada kolektivnim ugovorima
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.