Komunal

kome služe?

Grad Poreč ne odgovara na pitanje o potrebi za čak tri crpke na dionici od tek dva kilometra

Na potezu od Varvara do Stancije Danelon u Poreču uskoro će, po svemu sudeći, niknuti čak tri benzinske crpke. Dok se prva nalazi na građevinskoj čestici, druge dvije se grade na poljoprivrednom zemljištu. Grad Poreč uputio nam je dokaze o zakonitosti ovih građevinskih pothvata ali ne i obrazloženje potrebe za tolikim crpkama na dionici od tek dva kilometra


 
3 min
Ivan Dobran
Poreč - tri benzinske crpke na potezu od dva kilometra? Image: Google Earth

Na potezu od Varvara do Stancije Danelon u Poreču uskoro će, po svemu sudeći, niknuti čak tri benzinske crpke. Dok se prva nalazi na građevinskoj čestici, druge dvije se grade na poljoprivrednom zemljištu. Grad Poreč uputio nam je dokaze o zakonitosti ovih građevinskih pothvata ali ne i obrazloženje potrebe za tolikim crpkama na dionici od tek dva kilometra

Na potezu dugom otprilike dva kilometra, od Varvara do stancije Danelon u Porečkoj ulici u Poreču, niknuti će navodno čak tri benzinske crpke.

Na adresu naše redakcije stigla je zamolba da provjerimo koja je svrha tolikih crpki na tako kratkoj dionici, i to na istoj strani ceste, u smjeru koji vodi od Poreča prema istarskom ipsilonu.

Na naš upit o svrsi gradnje tri benzinske crpke na tako kratkom potezu iz Grada Poreča nisu odgovorili

Provjerom zemljišnih knjiga ustanovili smo da se prva, već izgrađena (RI-Petrol), nalazi na čestici namijenjenoj gradnji benzinske crpke.

Crpka u Stanciji Danelon izgrađena na k.č. 1533/34 k.o. Žbandaj predviđenoj za izgradnju benzinske crpke

Druga (Gas-Oil), trenutno se gradi u razini Musaleža, na poljoprivrednoj čestici koja se u zemljišnim knjigama vodi kao oranica.

Crpka u izgradnji na oranici - k.č. 142/2 k.o. Musalež, investitora GAS OIL d.o.o.

Za treću tek neslužbeno saznajemo kako je u postupku izdavanja posebnih uvjeta u komunalnim poduzećima, a trebala bi niknuti još kilometar niže, također na poljoprivrednom zemljištu.

Treća crpka prema neslužbenim informacijama gradit će se na razini Varvara

Iz Grada Poreča nam je kao odgovor upućen dokaz o usklađenosti s prostornim planovima i potvrda o izdanim građevinskim dozvolama. Grad Poreč ne potvrđuje, niti demantira, planove za treću crpku koja bi se trebala graditi na razini Varvara.

Dvije od tri benzinske crpke grade se na poljoprivrednom području

U odgovoru se navodi kako je prema Prostornom planu Grada Poreča omogućena gradnja:

Poslovno – komunalno – servisnih građevina na području Grada Poreča unutar i izvan uz javne ceste. Može se graditi prateća građevina vezana uz javnu cestu i ostale prometnice (benzinske crpke s pratećim servisom, info-punktovi i druge slične građevine vezane za pružanje usluga putnicima i vozilima).

Građevna čestica unutar i izvan građevinskog područja za gradnju benzinske crpke određuje se s obzirom na javne i ostale prometnice u građevinskom području i van njega (članak 147. PPU-a i članak 119. u odnosu na uvjete gradnje koji članak dalje upućuje na primjenu odgovarajućih odredbi Plana vezano uz lokacijske uvjete).

Prema službenoj evidenciji ovoga tijela za gradnju benzinskih crpki izdane su dvije građevinske dozvole od kojih je jedna investitora RI-PETROL d.o.o. na k.č. 1533/34 k.o. Žbandaj izgrađena, dok je druga na k.č. 142/2 k.o. Musalež, investitora GAS OIL d.o.o. (Građevinska dozvola, KLASA: UP/I-361-03/21- 01/000061, URBROJ: 2167/01-10/01-21-0024 od 14.12.2021. godine) u tijeku gradnje, poručili su iz Grada Poreča.

Na legendi označene zone namjene: obradivo tlo i šuma

Na naš upit o potrebi gradnje tri benzinske crpke na tako kratkom potezu iz Grada Poreča nisu odgovorili.

Može se pretpostaviti da, u ljetnoj sezoni, prilikom odlaska turista postoji potreba za tri benzinske crpke s iste strane ceste. Naime kada netko dolazi u destinaciju ne ide smjesta tankati gorivo, a smisleno je s druge strane rezervoar natankati prije odlaska.

Međutim, na kojoj je osnovi Grad Poreč ustanovio da postoji potreba za tri benzinske crpke, na kojoj osnovi, i od strane koga, je takva odluka donesena, iz Grada nam za sad nisu odgovorili. 


Nastavite čitati

Istra
 

Laže li koza, ili laže rog? 'Misterij' osobne iskaznice protresao umaško Gradsko vijeće, Pula se priprema za drugi pokušaj prolaska rebalansa

Razgovarali smo s IDS-ovim  kandidatom za načelnika Fažane, bivšim dugogodišnjim direktorom Pulaprometa  Igorom Škatarom. Neće graditi kampanju na sukobu s aktualnim SDP-ovim načelnikom Radomirom  Koraćem * Nastavljaju se poslovni problemi obitelji Banko iz Tinjana. Stečajni postupci u njihovim tvrtkama pokazuju da su uz višemilijunske dugove sami sebi davali milijunske pozajmice

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.