Trgovačko društvo Pulaparking, koje živi od naplaćivanja korištenja površina, odnosno parkirališta koja su im stavljena na upravljanje, ovih je dana "uspješno" završilo treću fazu opremanja parkirališta Mandrač, javljaju iz Grada.
Navode kako je u sklopu te faze postavljen "sustav za nadzor i čuvanje lokacije od eventualne devastacije imovine i opreme". "Postavljeno je ukupno osam nadzornih kamera kako bi se zaštitili korisnici, imovina, nadzor procesa naplate parkirališta te čuvanja ostale opreme na parkiralištu. Instaliranim kamerama pokriveni su svi prilazi na parkiralište kao i samo parkiralište", navode u priopćenju.
„Time korisnici imaju dodatnu sigurnost u korištenju naših usluga i parkirališnih lokacija. Video snimke kamera koriste se za praćenje prometa na parkiralištima, nadzor reda i sigurnosti te za kontrolu naplate parkiranja sve u cilju da se prometovanje osoba i vozila odvija nesmetano. Snimke se čuvaju u Pulaparkingu, a vrijeme čuvanja materijala ovisi o trenutačnom broju aktivnih kamera. Prosječno vrijeme čuvanja snimaka je tri tjedna", pojasnio je direktor Pulaparkinga Branislav Bojanić.
Bojanić, a pogotovo famozni Odsjek za informiranje Grada Pule u tom svom priopćenju ne navode u kojoj će se fazi to parkiralište "modernizirati" stavljanjem barem tankog sloja asfalta.
Naime, notorna je činjenica da se funkcija Mandrača, koji 10 mjeseci godišnje zjapi prazan, povezuje sa smanjenjem ogromnih ljetnih prometnih gužvi, koje dodatno pojačavaju brojna vozila koja se po gradu vrte bezuspješno tražeći parking.
Situacija je najgora za vrijeme kišnih dana, pa će Pula svojim posjetiteljima, 2023. godine, ponuditi blatnu kaljužu na rubu grada po "popularnim" cijenama.
Dnevna karta za osobna vozila iznosi 49,73 kn (6,60 €), dnevna za osobna vozila s organiziranim „park & ride" iznosi 79,87 kn (10,60 €), za kamper dnevna karta iznosi 100,21 kn (13,30 €) i dnevna za autobus iznosi 199,66 kn (26,50 €).