Kultura

ZAJEDNO JAZZBINA I KOTAČ

ODLIČAN KONCERT U pulskom klubu Kotač Roj Osa meets Rob Mazurek, ispraćeni s bisom

Iako je to teško svoditi u konvencionalne, prosječne slušateljske okvire, onima koji mrvu više vole strukturiranu glazbu najbolji su koncertni dijelovi (a ti su bili u većini) bili oni koji su se manje temeljili na čistoj improvizaciji. Za poštovatelje stvaralaštva braće Sinkauz i Marca Quarantotta, ovaj put ojačanim renomiranim svjetskim glazbenikom, koncert je mogao biti i dulji, iako je, uz bis, imao uobičajeno trajanje


 
2 min
Istra24 ⒸFOTO: Manuel Angelini

Iako je to teško svoditi u konvencionalne, prosječne slušateljske okvire, onima koji mrvu više vole strukturiranu glazbu najbolji su koncertni dijelovi (a ti su bili u većini) bili oni koji su se manje temeljili na čistoj improvizaciji. Za poštovatelje stvaralaštva braće Sinkauz i Marca Quarantotta, ovaj put ojačanim renomiranim svjetskim glazbenikom, koncert je mogao biti i dulji, iako je, uz bis, imao uobičajeno trajanje

U odličnoj atmosferi, za svojevrsne  koncertne promocije dvostrukog albuma “Beton kino”, publika u popunjenom pulskom klubu Kotač sinoć je svjedočlla jednom od najambicioznijih susreta domaće i međunarodne avangarde u posljednje vrijeme: povratku trija Roj Osa u proširenoj postavi s Robom Mazurekom, renomiranim američkim trubačem čiji je rad obilježio više od dva desetljeća impro glazbe.

Iako je to teško svoditi u konvencionalne, prosječne slušateljske okvire, onima koji mrvu više vole strukturiranu glazbu najbolji su koncertni dijelovi (a ti su bili u većini) bili oni koji su se manje temeljili na čistoj improvizaciji.

Za poštovatelje stvaralaštva braće Sinkauz i Marca Quarantotta, ovaj put ojačanim renomiranim svjetskim glazbenikom, koncert je mogao biti i dulji, iako je imao, uz bis, uobičajeno trajanje

Trio Nenad Sinkauz (gitare, elektronika), Alen Sinkauz ( bas, pulsar 23), Marco Quarantotto (bubnjevi, perkusije), nastavio je tako svoje istraživanje granice između kompozicije i spontanosti, dok Mazurekova truba i sampler unose eruptivnu, gotovo ritualnu energiju. U slojevima gitara, basa, elektroničkih impulsa i čvrste perkusivne okosnice pulsira struktura koja stalno bježi od predvidljivosti.

Slušatelj ima pritom osjećaj da prisustvuje glazbi koja nastaje iz trenutka, ali ga nadilazi.

Marco Quarantotto

Rob Mazurek je trubač, skladatelj i multimedijalni umjetnik čiji je rad obilježio suvremenu improviziranu i eksperimentalnu glazbu od kasnih 1990-ih. Najpoznatiji je po osnivanju i vođenju nekoliko ključnih ansambala američke avangardne scene - Chicago Underground,  Exploding Star Orchestra , a surađivaoje  s nizom istaknutih glazbenika, među njima bili su Jim O’Rourke, Roscoe Mitchell, Pharoah Sanders, São Paulo Underground, Calexico i Stereolab. Paralelno razvija i solo rad, često koristeći elektroniku, modularne sintezatore i vizualnu umjetnost, što njegov izraz širi izvan okvira jazz tradicije.

Nenad Sinkauz

.


Nastavite čitati

Pula
 

Dean Benazić: "Umjetna inteligencija brzo će pomoći i susjedima koji Herculanei žele prijaviti ugostitelje koji odlažu smeće pored spremnika"

Ovim smo projektom prvi u Hrvatskoj jer nisam naišao ni na jedan sličan projekt * U kontekstu suradnje tu je i naš Fakultet informatike u Puli koji zaista odlično radi svoj posao * Bez obzira na to što sam informatičar, vjerujem da čovječanstvo ne smije izgubiti umjetnost. Ako je prepustimo umjetnoj inteligenciji i zanemarimo razvoj mladih naraštaja u tom smjeru, kao i u matematici i drugim temeljnim područjima, mislim da nemamo svijetlu budućnost, veli Benazić

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.