Kultura

UOČI IZBORA NOVOG RAVNATELJA

Zašto u vrhu INK-a nije bilo mjesta za Matiju Ferlina?

Matija Ferlin je nudio program koji bi, uz njega, kreirali istaknuti zagrebački pisac, dramatičar i dramaturg na izvedbenim i kazališnim projektima Goran Ferčec te renomirana zadarsko-zagrebačka producentica Silvija Stipanov * O cijelom slučaju povodom njezinog poziva Matiji Ferlinu, aktualna šefica INK-a Gordana Jeromela Kaić do danas se nije javno očitovala


 
1 min
Zoran Angeleski
Renomirani umjetnik Matija Ferlin

Matija Ferlin je nudio program koji bi, uz njega, kreirali istaknuti zagrebački pisac, dramatičar i dramaturg na izvedbenim i kazališnim projektima Goran Ferčec te renomirana zadarsko-zagrebačka producentica Silvija Stipanov * O cijelom slučaju povodom njezinog poziva Matiji Ferlinu, aktualna šefica INK-a Gordana Jeromela Kaić do danas se nije javno očitovala

Matija Ferlin, nagrađivani pulski redatelj, koreograf i plesač, renomiran i u svjetskim okvirima (još prije 11 godina u prestižnom njujorškom časopisu 'V Magazine' uvršten je u top 100 umjetničkih otkrića kao "avangardni genij Sashe Waltz"), trebao je na poziv aktualne ravnateljice INK-a Gordane Jeromele Kaić prije godinu dana, početkom 2021. godine, u sutonu IDS-ove vlasti, postati umjetnički ravnatelj INK-a. Ta se funkcija naime stječe na poziv ravnatelja INK-a, a ne putem natječaja.

Matija Ferlin je nudio program koji bi, uz njega, kreirali istaknuti zagrebački pisac, dramatičar i dramaturg na izvedbenim i kazališnim projektima Goran Ferčec te renomirana zadarsko-zagrebačka producentica Silvija Stipanov.

Presudila odluka gradonačelnika Filipa Zoričića

Već su se bile zahuktale njihove pripreme za aktivnu suradnju s uglednim europskim kazalištima i redateljima, kao i pregovori za jedan veći europski projekt sufinanciran sredstvima EU-a.

No, promjenom vlasti u Puli, novi gradonačelnik Fillip Zoričić donio je koncem lipnja prošle godine odluku o zabrani zapošljavanja u gradskim poduzećima, čime se urušio Ferlinov umjetnički projekt, a time i sjajna prilika za kvalitativan iskorak pulske kulturne scene.

To nije sve. Na koncu je ove jeseni aktualna ravnateljica na jednogodišnji rok, do isteka njezinog mandata (koji prestaje 18. studenog ove godine, dok se s njom ne uhoda novi ravnatelj/ica), za umjetničkog ravnatelja imenovala INK-ovog glumca Luku Mihovilovića, sada i pretendenta za mjesto ravnatelja umjesto nje, budući da se ona, nakon četiri mandata, nije javila na natječaj.

Znakovito je da se o pozivu Matiji Ferlinu, a potom i gradonačelnikovoj odluci koja je spriječila ostvarenje tog projekta, aktualna šefica INK-a Gordana Jeromela Kaić do danas nije javno očitovala.


Foto: Jelena Janković

Nastavite čitati

Pula
 

NOVI ČLANOVI KAZALIŠNOG VIJEĆA Sanela Pliško i Vito Paoletić, a trećeg člana gradonačelnik Zoričić bira između Nikše Minića i Majkla Mikolića

Vito Paoletić je član vladajuće Nezavisne liste Filipa Zoričića, a na pitanje smatra li to otežavajućom činjenicom na natječaju, kaže: "Nismo politička stranka, mi se družimo. Mjesto člana Kazališnog vijeća nije radno mjesto. Javio sam se na natječaj kao slobodni građanin, stavio sam na raspolaganje svoje vještine" * "Izdvajam povjesničarske krugove od krugova s kojim se družim u privatnoj sferi", kazao nam je kandidat Nikša Minić, komentirajući stručne veze s Ivanom Žagarom, sada članom Povjerenstva za natječaj

Pula
 

Evo imena 7 kandidata za Kazališno vijeće INK-a: Bez toga nema novog ravnatelja kazališta

Već su propala dva natječaja za izbor tri nova člana, a nakon što su koncem travnja u Gradskim vijeću razriješeni dotadašnji članovi Kazališnog vijeća u ime osnivača Grad Pule Robert Raponja, Sandra Burić i Elvis Orbanić. Bez novog Kazališnog vijeća nema novog ravnatelja INK-a koji je trebao biti izabran još u veljači, a kako bi mogao pripremiti program slijedeće kazališne sezone. Mandat aktualne ravnateljice Gordane Jeromela Kaić istječe 18. studenog ove godine

Pula
 

Ratko Zjača Nocturnal Four featuring John Riley zatvaraju 4. Backstage Live Pula festival

"Nocturnal Four je kvartet koji sam osmislio na osnovi mojih najranijih iskustava s glazbom grupa koje su imale isti lineup - gitara, orgulje, saxofon i bubnjeve koje sam slušao danonoćno kao klinac. Želio sam biti bubnjar, a mnogo puta sam već rekao da je bubnjar za mene centar glazbe jer se sva glazbena gravitacija vrti oko bubnjara (dinamika, sound, groove ...) i zato su na svakom albumu zastupljeni velikani bubnjeva - na prvom Antonio Sanchez, a na drugom John Riley", kaže Ratko Zjača.

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.