Kultura

UOČI IZBORA NOVOG RAVNATELJA

Zašto u vrhu INK-a nije bilo mjesta za Matiju Ferlina?

Matija Ferlin je nudio program koji bi, uz njega, kreirali istaknuti zagrebački pisac, dramatičar i dramaturg na izvedbenim i kazališnim projektima Goran Ferčec te renomirana zadarsko-zagrebačka producentica Silvija Stipanov * O cijelom slučaju povodom njezinog poziva Matiji Ferlinu, aktualna šefica INK-a Gordana Jeromela Kaić do danas se nije javno očitovala


 
2 min
Zoran Angeleski
Renomirani umjetnik Matija Ferlin

Matija Ferlin je nudio program koji bi, uz njega, kreirali istaknuti zagrebački pisac, dramatičar i dramaturg na izvedbenim i kazališnim projektima Goran Ferčec te renomirana zadarsko-zagrebačka producentica Silvija Stipanov * O cijelom slučaju povodom njezinog poziva Matiji Ferlinu, aktualna šefica INK-a Gordana Jeromela Kaić do danas se nije javno očitovala

Matija Ferlin, nagrađivani pulski redatelj, koreograf i plesač, renomiran i u svjetskim okvirima (još prije 11 godina u prestižnom njujorškom časopisu 'V Magazine' uvršten je u top 100 umjetničkih otkrića kao "avangardni genij Sashe Waltz"), trebao je na poziv aktualne ravnateljice INK-a Gordane Jeromele Kaić prije godinu dana, početkom 2021. godine, u sutonu IDS-ove vlasti, postati umjetnički ravnatelj INK-a. Ta se funkcija naime stječe na poziv ravnatelja INK-a, a ne putem natječaja.

Matija Ferlin je nudio program koji bi, uz njega, kreirali istaknuti zagrebački pisac, dramatičar i dramaturg na izvedbenim i kazališnim projektima Goran Ferčec te renomirana zadarsko-zagrebačka producentica Silvija Stipanov.

Presudila odluka gradonačelnika Filipa Zoričića

Već su se bile zahuktale njihove pripreme za aktivnu suradnju s uglednim europskim kazalištima i redateljima, kao i pregovori za jedan veći europski projekt sufinanciran sredstvima EU-a.

No, promjenom vlasti u Puli, novi gradonačelnik Fillip Zoričić donio je koncem lipnja prošle godine odluku o zabrani zapošljavanja u gradskim poduzećima, čime se urušio Ferlinov umjetnički projekt, a time i sjajna prilika za kvalitativan iskorak pulske kulturne scene.

To nije sve. Na koncu je ove jeseni aktualna ravnateljica na jednogodišnji rok, do isteka njezinog mandata (koji prestaje 18. studenog ove godine, dok se s njom ne uhoda novi ravnatelj/ica), za umjetničkog ravnatelja imenovala INK-ovog glumca Luku Mihovilovića, sada i pretendenta za mjesto ravnatelja umjesto nje, budući da se ona, nakon četiri mandata, nije javila na natječaj.

Znakovito je da se o pozivu Matiji Ferlinu, a potom i gradonačelnikovoj odluci koja je spriječila ostvarenje tog projekta, aktualna šefica INK-a Gordana Jeromela Kaić do danas nije javno očitovala.


Foto: Jelena Janković

Nastavite čitati

Važno i za studente: pulsko kazalište i osječka Akademija za umjetnost i kulturu potpisali Sporazum o namjeri suradnje

Jedan od ciljeva suradnje je i unaprjeđivanje kvalitete studija i studiranja, spremnost na realizaciju studentskih projekata (umjetničkih/znanstvenih), poticanje studentske prakse u okviru organizacije kulturno-umjetničkih, stručnih događanja i nastave radi stjecanja stručnih i praktičnih znanja studenata kao i na ostale oblike suradnje koji su obostrano važni

Pula
 

"PROSLAVA" NAJBOLJI FILM 71. PULE! Najbolja režija "Naša djeca", najbolji glumci Lana Barić i Bernard Tomić

S još tri Zlatne arene (za scenarij, glavnu mušku ulogu i fotografiju) trijumfirala je "Proslava", debitantsko ostvarenje redatelja Bruna Ankovića, nastalo prema istoimenom, višestruko nagrađivanom romanu Damira Karakaša * Zlatna Arena za režiju dodijeljena redatelju i scenaristu Silvestru Kolbasu za film “Naša djeca” * Zlatna Arena za najbolju glavnu žensku ulogu dodijeljena je Lani Barić za ulogu Sare u filmu “Šlager”, redatelja Nevija Marasovića

 

Areta Ćurković zaslužuje Zlatnu arenu za glavnu žensku ulogu - Vlatka Vorkapić briljirala u prikazivanju seoskog života

Najbolji dio filma "Žene s gumenim rukavicama" nedvojbeno je Areta Ćurković, koja nevjerojatnom mirnoćom i minimalističkim glumačkim potezima doslovno dominira filmom * Najveća prednost filma "Sveta obitelj" redateljice Vlatke Vorkapić svakako je sjajna ikonografija slavonskog sela, čija tradicija ostaje očuvana i tijekom 1960-ih kada se odvija radnja filma. Unatoč određenim dramaturškim slabostima, riječ je o vrlo ozbiljnom filmu angažirane teme i dojmljivog redateljskog pristupa

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.