Siguran sam da nitko neće spomenuti naše noniće koji su od svojih plaća odvajali da bi bili spojeni s ostatkom Hrvatske, jer nitko neće spominjati da smo desetljećima skupo plaćali vožnju po ipsilonu dok je imao samo dvije trake, bolna jer je prolaz kroz Tunel višestruko skuplji nego bilo koja dionica na autocestama u Hrvatskoj, napisao je Paus
Siguran sam da nitko neće spomenuti naše noniće koji su od svojih plaća odvajali da bi bili spojeni s ostatkom Hrvatske, jer nitko neće spominjati da smo desetljećima skupo plaćali vožnju po ipsilonu dok je imao samo dvije trake, bolna jer je prolaz kroz Tunel višestruko skuplji nego bilo koja dionica na autocestama u Hrvatskoj, napisao je Paus
Ususret današnjem puštanju u promet obnovljene stare cijevi tunela Učka Dalibor Paus, saborski zastupnik IDS-a, objavio je poprilično oštar status na facebooku. Prenosimo ga u cijelosti:
'25. rujan važan je datum za Istru. Na taj dan 1943. donesene su odluke o sjedinjenju Istre s Hrvatskom. Možda je upravo zato, radi simbolike odabran današnji dan kako bi se svečano obilježilo otvaranje obnovljene stare cijevi tunela Učka koji i fizički povezuje - sjedinjuje Istru s ostatkom RH.
Možda je to razlog, ali možda se na simboličkoj razini željelo obilježiti 25. rujna 1995. kada je s Bouyguesom potpisan, za građane i Republiku Hrvatsku, jedan od najnepovoljnijih koncesijskih ugovora - onaj za istarski ipsilon, jer za koncesionara je dobar da bolji ne može biti.
Danas će vesele i nasmijane protokolarne slike obilježiti otvaranje druge cijevi Tunela i gradnju punog profila dionice Tunel Učka-Matulji koja je u tijeku. I treba tako biti, to su objektivno dobre vijesti za prometnu povezanost Istre sa Hrvatskom, ali cijena koju su građani platili i cijena koju će plaćati bit će i dalje visoka, diskriminirajuća i bolna.
Bolna jer, siguran sam da nitko neće spomenuti naše noniće koji su od svojih plaća odvajali da bi bili spojeni s ostatkom Hrvatske, jer nitko neće spominjati da smo destljećima skupo plaćali vožnju po ipsilonu dok je imao samo dvije trake, bolna jer je prolaz kroz Tunel višestruko skuplji nego bilo koja dionica na autocestama u Hrvatskoj.
Istovremeno, dok mi plaćamo najvišu cijenu, jučer je otvorena dionica autoceste od Belog Manastira do mađarske granice, iako u izgradnji znatno skuplja od tunela Učka bit će besplatna za korisnike. Isto kao što je već godinama besplatan Krčki most, kao što je besplatan tunel Sveti Ilija ili dionica autoceste Zagreb-Zaprešić, a sve na teret državnog proračuna.
Drugim riječima, opet nas drže za mone.
A najviše boli jer se sve predstavlja kao da nam je nešto netko dao, kao da je poklonjeno, a mi bi trebali zahvalno spustiti glavu bez obzira što svi znaju koliko Istra i njezini građani izdašno pune državni proračun. Čestitam Vam Dan donošenja Odluke o sjedinjenju Istre s Hrvatskom! Istra nikada nije bila na prodaju, uvijek je bila svoja – i za takvu se borim.'
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.