Politika i društvo

traže i referenta za prijeme

Gradu Puli nedostaje još 18 djelatnika. Planiraju se nova zapošljavanja

Upravni odjel za opću upravu i mjesnu samoupravu planira zapošljavanje referenta koji bi bio zadužen za prijem sastanaka i otpremu akata. Isti odjel treba i referenta za mjesnu samoupravu, ali i jednog voditelja pododsjeka održavanja objekata


 
2 min
Danijela Bašić-Palković
Foto: Manuel Angelini

Upravni odjel za opću upravu i mjesnu samoupravu planira zapošljavanje referenta koji bi bio zadužen za prijem sastanaka i otpremu akata. Isti odjel treba i referenta za mjesnu samoupravu, ali i jednog voditelja pododsjeka održavanja objekata

U upravnim tijelima Grada Pule na radnim mjestima zaposleno je 172 službenika. Čini se da administracije nikad dosta, pa se ove godine prema planu prijema u službu planiraju nova zapošljavanja. Radi se o ukupno novih 18 djelatnika. Plan prijema u službu utvrđuje gradonačelnik Filip Zoričić.

U nastavku donosimo o kojim se radnim mjestima radi u gradskim odjelima. Tako primjerice, Upravni odjel za opću upravu i mjesnu samoupravu planira zapošljavanje referenta koji bi bio zadužen za prijem sastanaka i otpremu akata. Isti odjel treba i referenta za mjesnu samoupravu, ali i jednog voditelja pododsjeka održavanja objekata.

Foto Grad Pula

Upravni odjel za financije i gospodarstvo treba višeg referenta-knjigovođu. Planira se i zapošljavanje tri savjetnika u Upravni odjel za prostorno planiranje i zaštitu okoliša. Bili bi to savjetnici za prostorno planiranje i graditeljsko nasljeđe, savjetnik za zaštitu okoliša i savjetnik za gradnju. U tom gradskom odjelu trenutno nedostaje i referent 1 za gradnju.

Popunjava se i Upravni odjel za komunalni sustav i upravljanje imovinom, gdje se planira zapošljavanje ukupno devet djelatnika. Taj odjel treba: referenta-administrativnog tajnika, savjetnika za izgradnju, višeg stručnog suradnika za izgradnju, savjetnika za održavanje komunalne infrastrukture, višeg savjetnika za imovinu, savjetnika za redarstvo i tri komunalna redara.

U Službi za unutarnju reviziju nedavno je za pročelnicu imenovana Sanja Bulešić Jermaniš, a i to je radno mjesto bilo uvršteno u Plan prijema u službu.


Nastavite čitati

Pula
 

U VALTURI UPOLA MANJE PUTNIKA NEGO PRIJE KRIZE Dok Zadar obara rekorde a Split prestiže Zagreb, Zračna luka Pula posluje s pola snage

Pula je u ljeto 2018. ponosno dočekala svog sedamstotisućitog putnika, no tada se sve okrenulo. Do prvog listopada ove godine, pulska zračna luka je imala 45.5 putnika manje nego do tog datuma predpandemijske 2019. U isto vrijeme Zadar se 'popravio' za čak 63 posto, dočekavši drugu godinu zaredom svog milijuntog putnika. Što će u četvrtak na sve ovo reći vijećnici županijske Skupštine? Umjesto poslovnog izvješća, iz Zračne luke im je poslana Power Point prezentacija bez ijednog financijskog podatka

Pula
 

ZAPUŠTENA LJEPOTICA: Zgrada bivšeg Admiraliteta na pulskoj rivi čeka neka bolja vremena za sanaciju, a za dobivanje EU fondova postoji jedan uvjet

Iz Istarske županije poručuju da se nakon otpadanja dijela kamenih ornamenata vijenca s pročelja zgrade, kao i dijelova vijenca na dvorišnoj strani zgrade, Istarska županija je početkom 2020. godine pismeno obavijestila tadašnje Ministarstvo državne imovine Republike Hrvatske te predložila zajedničko sufinanciranje hitne sanacije nužnih dijelova zgrade, tako da se dio sredstava u iznosu od 50 posto osigura iz državnog proračuna, što od strane Ministarstva nije prihvaćeno

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.