U upravnim tijelima Grada Pule na radnim mjestima zaposleno je 172 službenika. Čini se da administracije nikad dosta, pa se ove godine prema planu prijema u službu planiraju nova zapošljavanja. Radi se o ukupno novih 18 djelatnika. Plan prijema u službu utvrđuje gradonačelnik Filip Zoričić.
U nastavku donosimo o kojim se radnim mjestima radi u gradskim odjelima. Tako primjerice, Upravni odjel za opću upravu i mjesnu samoupravu planira zapošljavanje referenta koji bi bio zadužen za prijem sastanaka i otpremu akata. Isti odjel treba i referenta za mjesnu samoupravu, ali i jednog voditelja pododsjeka održavanja objekata.
Foto Grad Pula
Upravni odjel za financije i gospodarstvo treba višeg referenta-knjigovođu. Planira se i zapošljavanje tri savjetnika u Upravni odjel za prostorno planiranje i zaštitu okoliša. Bili bi to savjetnici za prostorno planiranje i graditeljsko nasljeđe, savjetnik za zaštitu okoliša i savjetnik za gradnju. U tom gradskom odjelu trenutno nedostaje i referent 1 za gradnju.
Popunjava se i Upravni odjel za komunalni sustav i upravljanje imovinom, gdje se planira zapošljavanje ukupno devet djelatnika. Taj odjel treba: referenta-administrativnog tajnika, savjetnika za izgradnju, višeg stručnog suradnika za izgradnju, savjetnika za održavanje komunalne infrastrukture, višeg savjetnika za imovinu, savjetnika za redarstvo i tri komunalna redara.
U Službi za unutarnju reviziju nedavno je za pročelnicu imenovana Sanja Bulešić Jermaniš, a i to je radno mjesto bilo uvršteno u Plan prijema u službu.