Hrvatska pošta neiscrpan je izvor živciranja građana i građanki koji koriste usluge te državne firme. Nakon što smo minulog tjedna izvijestili o problemima s isporukom pošte u Rovinju, Istri24 javili su se brojni korisnici Pošte iz svih krajeva Istre, među njima i Darko Šuran iz Pule.
On ističe da je i pulska pošta u problemu. Ilustrirao je to svojim slučajem: porezno rješenje za porez na dohodak od iznajmljivanja i organiziranja smještaja u turizmu datirano na 9. travnja na svoju je adresu dobio 9. rujna, odnosno tada je dobio obavijest o dostavi, dok je dokument u ruke dobio 11. rujna.
Najgore od svega je što je ovaj građanin dvije rate po 125 eura trebao platiti do 30. lipnja. Suludo, ali istinito – pošiljka je zapravo putovala iz Pule u Pulu jer rješenje izdaje područni ured Porezne uprave.
„Preporučena pošiljka je od centra grada do Stoje putovala ravno pet mjeseci“, kazao je Šuran za Istru24 priloživši sve dokaze; porezno rješenje, kuvertu i obavijest o dostavi poreznog akta.
Kako smo već u nekoliko navrata pisali, iz Hrvatske pošte napominju da ljeti problem veći broj pošiljaka i paketa zbog većeg broja turista, dostava na privremene adrese i poreznih rješenja.