Politika i društvo

kraj poduzetničke impotencije

Ono što deset godina nije uspijevao Danko Končar, sad će realizirati Česi

Češki fond Emma Capital, vlasnik tvrtke Marina 21 koja, između ostalog, ima i Marinu Polesana u Puli, brzo je s mrtve točke pokrenuo projekt nove marine u Trogiru. Poduzetnička aktivnost nakon vlasničke promjene još je jednom dokazala poslovnu neučinkovitost omiljenog investitora istarskih političara


 
1 min
HINA

Češki fond Emma Capital, vlasnik tvrtke Marina 21 koja, između ostalog, ima i Marinu Polesana u Puli, brzo je s mrtve točke pokrenuo projekt nove marine u Trogiru. Poduzetnička aktivnost nakon vlasničke promjene još je jednom dokazala poslovnu neučinkovitost omiljenog investitora istarskih političara

Ono što je namjeravao Danko Končar još otkad je prije devet godina preuzeo u privatizaciji posrnuli trogirski škver – sagraditi novu modernu marinu uz Brodotrogir - sada će izgleda realizirati novi vlasnik kojemu je lani Končar prepustio tvrtku Servisni centar Trogir, piše Večernji list.

U složenim odnosima između niza povezanih Brodotrogirovih tvrtki, ta je tvrtka od Vlade RH dobila odobrenje za preuzimanje koncesije koju je Hrvatska brodogradnja Trogir (HBT) imala na području na kojemu se nalazi brodogradilište i postojeća marina.

HBT je u međuvremenu, naime, pripojen Servisnom centru Trogir, koji je preuzela tvrtka Emma Gamma Adriatic u vlasništvu češkog investicijskog fonda Emma Capital, koji je u Hrvatskoj poznat i po ulaganju u kladionicu SuperSport te preuzimanju novigradske Marine Nautica.

Novi vlasnik nije dugo čekao da pošalje Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja zahtjev za ocjenu potrebe procjenjivanja utjecaja na okoliš za taj projekt. Javna rasprava koju je pokrenulo Ministarstvo bit će otvorena 30 dana od objave poziva, odnosno do kraja prvog tjedna u rujnu, a iz projektne dokumentacije doznaju se detalji planova investicije.

Novi projekt temelji se zapravo na postojećim projektima iz 2000. i 2014., koji imaju rješenje o prihvatljivosti s osnova zaštite okoliša, te su bili i usklađeni s lokalnim prostornim planovima. Rekonstruirat će se postojeća luka nautičkog turizma Servisni centar Trogir te dio luke posebne namjene, odnosno brodogradilište, a sagradit će se nova luka Rt Ćubrijan.

Novi vlasnik u odnosu na postojeće projekte planira tako povećati kapacitete postojeće marine sa 185 na 194 veza, dok bi nova luka koju će graditi imala 182 veza na šest plutajućih gatova, piše novinarka Večernjeg lista Marija Brnić.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.