Školarci iz Vineža posadili 150 sadnica divlje šparuge
Uz stručno vodstvo Šime Martinovića
Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvan učioničkim aktivnostima
Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvan učioničkim aktivnostima
Porečkim osnovnim školama – OŠ Finida i OŠ Poreč odobrena su sredstva za uključivanje pomoćnika u nastavi u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju.
Naime, početkom srpnja Grad Poreč je kao nositelj, u suradnji s Gradom Rovinjem, kao partnerom, podnio projektni prijedlog „PUNa torba zajedništva“ na poziv Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama“, priopćili su iz Grada Poreča.
Projektni prijedlog uspješno je prošao fazu administrativne provjere i procjene kvalitete, te je Ministarstvo znanosti i obrazovanja Gradu Poreču dostavilo Odluku o financiranju.
Projektnim prijedlogom osiguran je maksimalno prihvatljiv iznos sufinanciranja od bespovratnih oko 1,7 milijuna kuna, a ostatak od 15 posto sufinanciraju gradovi sukladno broju potrebnih pomoćnika u nastavi.
Ukupna vrijednost projekta je 2.038.581 kuna, a financira se sredstvima iz Europskog socijalnog fonda i Proračuna gradova partnera.
Ovim sredstvima osigurana su sredstva za rad ukupno 45 pomoćnika u nastavi u osnovnoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama koje djeluju na području gradova-osnivača Poreča i Rovinja, za učenike s teškoćama u razvoju za školsku godinu 2022/2023.
Grad Poreč je potom, kao nositelj projekta, raspisao natječaj za zapošljavanje asistenata prema potrebama gradova, od čega 21 za porečke škole.
Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvan učioničkim aktivnostima.
Poreč u cijelosti financira i asistente u vrtićima
Osim za učenike s teškoćama u razvoju osnovnih škola, Grad Poreč u cijelosti financira i pomoćnike za djecu s teškoćama u razvoju u dječjim vrtićima, za ukupno 15 djece (DV Radost 5 pomoćnika, DV Paperino 2 pomoćnika i DV 101 dalmatinac 8 pomoćnika).
Za ovu je svrhu u gradskom proračunu za 2022. predviđeno ukupno 523.220 kuna. Asistenti u vrtićima financiraju se isključivo sredstvima iz gradskog proračuna i ne postoje ostali izvori financiranja, kao što je to predviđeno za učenike osnovnih škola.
Uz stručno vodstvo Šime Martinovića
U povodu 505. obljetnicu rođenja Matije Vlačića Ilirika, 450. obljetnicu smrti te 50 godina postojanja Memorijalne zbirke
"Već u startu Kaštijun je ilegalan! I kao takav se mora zatvoriti. U svakoj bi normalnoj državi bilo tako, a ljudi koji su to potpisali bili bi sankcionirani. Sve smo to stavili u kaznenu prijavu. I ne samo to, nego i metalnu frakciju koja se odlaže, i odlaganje van Kaštijuna, što je samo po sebi dovoljno da se Kaštijun zatvori", ističe predsjednica Zelenog odreda Vesna Grgić
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.