Dok pojedini zagrebački obrti za čuvanje i šetanje kućnih ljubimaca nude uslugu 30-minutnog šetanja ljubimca od 8 do 10 eura, uz povećanje cijene za svakog dodatnog psa za 2 do 3 eura, u Puli je ova usluga bitno jeftinija, sudeći bar prema svježe zalijepljenim improviziranim oglasima na električnim ormarićima i semaforima na Verudi.
U ovom slučaju uličnog oglašavanja (uz navođenje samo broja mobitela) posrijedi je samo šetanje pasa, ne i čuvanje odnosno hotel za pse, a u kojima se cijena čuvanja s noćenjem, u Istri i ostatku Hrvatske, kreće od 25 do 40 eura.
I ovdje je na samom klijentu izbor, ali i rizik: 'račun, viša cijena' odnosno 'na crno, niža cijena'.
Uza sve legitimne interese ljudi, najčešće studenata/ica da zarade na poslu čuvanja i šetanja mačaka i pasa, ne treba mimoići rizike jer se u slučaju rada na crno ne provjerava (prethodno službena potvrđena) educiranost samog čuvara i šetača ljubimaca.