Biznis

DOBRO IM IDE

Arena Hospitality Group ostvarila dobit od 26,2 milijuna eura

Sva tri segmenta poslovanja: hoteli, turistička naselja i kampovi, ostvarili su rast prosječnih cijena smještaja, pri čemu je značajan rast ostvaren u segmentu kampova, dodaju iz grupacije


 
2 min
HINA ⒸFOTO: Manuel Angelini

Sva tri segmenta poslovanja: hoteli, turistička naselja i kampovi, ostvarili su rast prosječnih cijena smještaja, pri čemu je značajan rast ostvaren u segmentu kampova, dodaju iz grupacije

Hotelska grupacija Arena Hospitality Group u prvih devet ovogodišnjih mjeseci ostvarila je konsolidirani prihod od 128,7 milijuna eura, što je za 2,6 posto više nego lani, dok je dobit prije oporezivanja iznosila 26,2 milijuna eura ili 31,7 posto više, podaci su iz financijskog izvješća grupacije.

Ti porasti su, kako se navodi u izvješću, rezultat snažnih prihoda tijekom ljetne sezone u Hrvatskoj, kontinuiranog rasta prihoda u portfelju srednje i istočne Europe (CEE) i strogih kontrola troškova u svim regijama.

Arena Hospitality Group ima hotele u više europskih zemalja. U Hrvatskoj su mu ukupni devetomjesečni prihodi porasli za 4,9 posto, na 98,5 milijuna eura, dok je EBITDA porasla na 34,8 milijuna eura ili za 8,4 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

Prihodi od smještaja u Hrvatskoj povećani su 6,2 posto, a glavnim pokretačima rasta označeni su povećanje prosječne cijene smještaja od 5,7 posto u odnosu na prošlu godinu.

Sva tri segmenta poslovanja: hoteli, turistička naselja i kampovi, ostvarili su rast prosječnih cijena smještaja, pri čemu je značajan rast ostvaren u segmentu kampova, dodaju iz grupacije.

Optimizacijom radnih procesa i temeljitim planiranjem radne snage uspjeli su, kako kažu, zadržati troškove rada na sličnoj razini kao prošle godine, unatoč povećanju minimalne plaće od 15 posto, što je dovelo do rasta prosječne plaće.

Rast operativnih troškova u Hrvatskoj bio je u skladu s povećanom razinom aktivnosti, pri čemu su najizraženiji negativni učinci inflacije bili vidljivi na troškovima hrane i pića, ali su djelomično neutralizirani smanjenjem režijskih troškova, zahvaljujući padu cijena električne energije.

Iz grupacije u izvješću ističu i "ohrabrujuće poboljšanje" u regiji CEE, zahvaljujući novoobnovljenim objektima, koji su ostvarili rast prihoda od 9,5 posto i rast popunjenosti od 11,3 posto.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.