Biznis

tri agregata za luksuzni brod australskog vlasnika

Livio Bolković, direktor pulskog Motortecha: "Jedina smo tvrtka kojoj je to uspjelo"

"Ti su motori praktički izašli na tržište prošle godine i oni su sada, u sklopu električnog dizel agregata, prvi put ispitani na probnom stolu izvan matične tvornice u Nuernbergu. Jedina smo tvrtka kojoj je to uspjelo, dok supervizor iz Indije nije imao niti jednu primjedbu prilikom testiranja agregata", veli Bolković * Riječ je putničkim brodovima za luksuzno krstarenje Mediteranom ljeti i po Bahamima zimi * Ovo je najnovija generacija agregata koji imaju minimalnu emisiju štetnih plinova * Očekujemo da ćemo do kraja srpnja ove godine, prije isporuke ova tri agregata za drugu gradnju, ugovoriti nova tri agregata za treću gradnju, kaže direktor Motortecha


 
2 min
Zoran Angeleski
Livio Bolković (foto: Manuel Angelini)

"Ti su motori praktički izašli na tržište prošle godine i oni su sada, u sklopu električnog dizel agregata, prvi put ispitani na probnom stolu izvan matične tvornice u Nuernbergu. Jedina smo tvrtka kojoj je to uspjelo, dok supervizor iz Indije nije imao niti jednu primjedbu prilikom testiranja agregata", veli Bolković * Riječ je putničkim brodovima za luksuzno krstarenje Mediteranom ljeti i po Bahamima zimi * Ovo je najnovija generacija agregata koji imaju minimalnu emisiju štetnih plinova * Očekujemo da ćemo do kraja srpnja ove godine, prije isporuke ova tri agregata za drugu gradnju, ugovoriti nova tri agregata za treću gradnju, kaže direktor Motortecha

Nakon što je u studenome prošle godine uspješno odradio prvu isporuku za ovog naručitelja, vodeći proizvođač dizel električnih agregata u Hrvatskoj i najveći servis za brzohodne dizel agregate na Jadranu, Motortech Consulting d.o.o. iz Pule potpisao je novi ugovor za proizvodnju tri nova brodska dizel električna agregata snage 825 kVA.

Riječ je o drugom od ukupno četiri jednaka broda za naručioca GMKH Limited iz Malte.

Ukupna vrijednost novougovorenog posla je nešto više od 900 tisuća eura, a isporuka je predviđena za rujan ove godine.

Kako nam pojašnjava direktor Motortecha Livio Bolković, riječ je o putničkom brodu premium klase za luksuzno krstarenje Mediteranom ljeti i po Bahamima zimi.

- To su luksuzni putnički brodovi 120 metara dužine, s posadom od 100 ljudi i maksimalnim  kapacitetom od 130 putnika, kaže Bolković, posebno ističući da ova najnovija generacija agregata ima minimalnu emisiju štetnih plinova.

- To vrijedi za brodski dizel motor koji trenutno proizvodi najmanje emisiju štetnih plinova na svijetu, zahvaljujući ugrađenom selektivnom katalitički reduktoru plinova (SRC). To je u biti dodatni katalizator, veli Bolković.

- Ti su motori praktički izašli na tržište prošle godine i oni su sada, u sklopu električnog dizel agregata, prvi put ispitani na probnom stolu izvan matične tvornice u Nuernbergu. Jedina smo tvrtka kojoj je to uspjelo, dok supervizor iz Indije nije imao niti jednu primjedbu prilikom testiranja agregata.

Uz to, brodove su projektirale hrvatske tvrtke iz Pule, Rijeke i Splita, dok gradnju brodova u Vijetnamu vodi stručnjak iz Splita dipl. ing. stro. Ivo Skelin koji je, veli Bolković, sjajan stručnjak i čovjek od maksimalnog povjerenja australskog brodovlasnika, čija je jedna od brojnih tvrtki ova s Malte.

- Očekujemo da ćemo do kraja srpnja ove godine, prije isporuke ova tri agregata za drugu gradnju, ugovoriti nova tri agregata za treću gradnju, kaže Bolković. 

Sjedište Motortecha je je unutar zidina Uljanika, a osnovne su djelatnosti proizvodnja, servisiranje, dijagnostika i ispitivanje, te ugradnja i rekonstrukcija diesel motora, diesel električnih agregata, visokotlačnih pumpi, turbopuhala, kopči, generatora, brodova i brodske opreme, a u najnovije vrijeme i diesel-električnih hibridnih pogonskih agregata.


Nastavite čitati

Istra
 

Policijski načelnik nosio sinu drogu u pulski zatvor, majka policajka mu dojavljivala službene informacije ZASAD NITKO NIJE ODGOVARAO

Što je dopušteno Jupiteru, nije dopušteno volu, kaže stara latinska poslovica. Priča o obiteljskoj drami moćne vodnjanske policijske obitelji pokazuje svu dubinu sukoba interesa koji istarski pravosudni sustav već desetak godina ne uspjeva zaustaviti. Kako je moguće da su roditelji godinama sjedili na jutarnjim policijskim kolegijima na kojima se raspravljalo o tome kako istražiti kaznena djela u kojima je sudjelovao njihov sin?

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.