Biznis

MALI DIONIČARI POSLALI DOPIS VLADI

Livio Bolković: „Vjerujemo u spas Uljanika. Obavijestili smo Zagreb da možemo dovršiti ribaricu i ponton, spremni smo se uključiti u rješavanje problema“

Livio Bolković, suvlasnik tvrtke Motortech Consulting, poručuje da manjinski vlasnici Uljanik Brodogradnje 1856 žele spasiti pulsko brodogradilište: "Ako budemo samo stajali i gledali, sve će propasti. Desit će se katastrofa. I ta će firma otići u stečaj"


 
3 min
Chiara Bilić
Livio Bolković/FOTO: Pixsell/Duško Marušić

Livio Bolković, suvlasnik tvrtke Motortech Consulting, poručuje da manjinski vlasnici Uljanik Brodogradnje 1856 žele spasiti pulsko brodogradilište: "Ako budemo samo stajali i gledali, sve će propasti. Desit će se katastrofa. I ta će firma otići u stečaj"

„Vjerujemo u spas Uljanika. Imamo ideje, prijedloge i viziju što, kako i u kojem smjeru ići. Poslali smo dopis u Zagreb, izrazili smo zainteresiranost, naš vapaj, da tako kažem. Spremni smo aktivno se uključiti u rješavanje problema“, kazao je danas za Istru24 Livio Bolković, suvlasnik i direktor Motortech Consultinga, tvrtke koja preko 20 godina radi na području Arsenala te je s društvom Metal Marine prije dvije godine iz stečajne mase Uljanika d.d. otkupila 2,06 posto poslovnog udjela u 'novom' Uljaniku, Uljanik Brodogradnji 1856.

Razmišljanje i savjeti

Bolković je time potvrdio navode, odnosno izjavu koju je dao za Novi list - da su Motortech Consulting i Metal Marine, tvrtku koju su osnovala poduzeća Trgometal i Plazma tehnika, spremni dovršiti ribarski radni brod i plutajući ponton, poslove koje je Uljanik ugovorio, ali ih još uvijek nije priveo kraju, u međuvremenu upavši u milijunske gubitke, koji su pak uzrokovali mnogobrojne blokade računa, od kojih je zadnja trajala čak dva mjeseca. Posljedično su pulsko brodogradilište počeli napuštati i radnici. Propadali su i pokušaji prodaje putem javnih dražbi, a uz to je i Vlada poručila da škver iz državnog proračuna više neće vidjeti ni centa.

Uljanikovi računi ove su godine u blokadi bili čak pet puta. Zadnji put blokirani su 28. kolovoza, a blokada je trajala gotovo dva mjeseca. Odblokirani su, naime, tek minulog petka.

Osim što su voljni dovršiti norvešku ribaricu i ponton, Bolković ističe da se u iznalaženje rješenja za Uljanik manjinski suvlasnici žele uključiti i svojim razmišljanjem, savjetima.

Čeka se odgovor

„Promatramo što se dešava. Nažalost, ne možemo ništa napraviti jer nas nitko nije ni pitao da pomognemo. Nitko nas u ove dvije godine ništa ne konzultira, niti informira. Sve informacije koje imamo, dobijemo na Skupštini, a bile su dvije. Ako budemo samo stajali i gledali, sve će propasti. Desit će se katastrofa. I ta će firma otići u stečaj. A naravno da smo mi zainteresirani za naš udio. I to je osnovni razlog“, govori Bolković te opovrgava zainteresiranost za kupnju Uljanik Brodogradnje 1856, ali i otkriva da uopće ne zna u kojem su postotku gotovosti dvije spomenute gradnje zato što, tvrdi, tu informaciju ne može dobiti, iako je, podsjeća, član Skupštine.

On kaže da su Vladi ponudili svoje dugogodišnje znanje, mogućnosti i kapacitete, kako one fizičke, tako i one umne, te da su dobili informaciju da će im se 'odozgora' povratno javiti s odgovorom, zelenim ili pak crvenim svjetlom.

- Čekamo da nas zovu. Motortech Consulting sve ove godine dobro posluje. I ne samo mi, ima tu i drugih tvrtki. Pa tu je i Tehnomont brodogradilište. Ima primjera iz branše koji pokazuju da se može raditi, zaključuje Bolković.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.