Biznis

Državni zavod za statistiku:

Promet industrije 15,7 posto veći na godišnjoj razini

Prema glavnim industrijskim grupacijama, u siječnju je najviše na godišnjoj razini porasla prodaja energije, za 51,2 posto, intermedijarnih proizvoda za 21,2 posto, kapitalnih proizvoda za 14,1 posto, netrajnih  proizvoda za široku potrošnju za 11,5 posto, te trajnih proizvoda za široku potrošnju za sedam posto


 
2 min
HINA

Prema glavnim industrijskim grupacijama, u siječnju je najviše na godišnjoj razini porasla prodaja energije, za 51,2 posto, intermedijarnih proizvoda za 21,2 posto, kapitalnih proizvoda za 14,1 posto, netrajnih  proizvoda za široku potrošnju za 11,5 posto, te trajnih proizvoda za široku potrošnju za sedam posto

Ukupni promet industrije u siječnju ove godine bio je za 15,7 posto veći u odnosu na isti mjesec godinu prije, a u odnosu na prosinac 2021. porastao je za 5,5 posto, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku.

Ukupni kalendarski prilagođen promet industrije u siječnju je u usporedbi s istim mjesecom 2021. godine porastao na domaćem tržištu za 11,6 posto, a na nedomaćem za 24,5 posto. 

Prema glavnim industrijskim grupacijama, u siječnju je najviše na godišnjoj razini porasla prodaja energije, za 51,2 posto, intermedijarnih proizvoda za 21,2 posto, kapitalnih proizvoda za 14,1 posto, netrajnih  proizvoda za široku potrošnju za 11,5 posto, te trajnih proizvoda za široku potrošnju za sedam posto.

Na godišnjoj je razini promet industrije rastao od početka 2021., s izuzetkom veljače kada je pao za 7,7 posto. U siječnju lani je zabilježen najmanji porast, za 1,7 posto u odnosu na siječanj 2020. godine, dok se od ožujka bilježio dvoznamenkasti rast prometa industrije na godišnjoj razini, a najveći u travnju, za 40,6 posto. 

Na mjesečnoj je razini promet industrije u siječnju ove godine, u odnosu na prethodni mjesec, povećan za 5,5 posto, pri čemu je na domaćem tržištu porastao za 1,7 posto, a na nedomaćem za 2,2 posto.

U siječnju je u usporedbi s prosincem 2021. ukupna prodaja energije porasla za 67,8 posto, netrajnih proizvoda za široku potrošnju za 6,6 posto i kapitalnih proizvoda za 1,9 posto.

Istodobno je prodaja trajnih proizvoda za široku potrošnju manja za 15,3 posto, a intermedijarnih proizvoda za 9,5 posto.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.