Biznis

NAKON ŠTO JE ULJANIKOV BROD IZGORIO U NEW YORKU

Tomislav Debeljak kupovinom nacrta za Grande Costa d‘Avorio osigurao plaću za Uljanikovce

Spomenuti brod ovog je ljeta izgorio u newyorškoj luci gdje je buknuo požar na teretnom brodu nakrcanom rabljenim automobilima. Dva vatrogasca smrtno su stradala, a pet ih je ozlijeđeno. Buktinja je bila takva da se više od 12 sati nakon što je planulo gusti crni dim još uvijek mogao vidjeti kako izbija iz plovila. Čak tjedan dana vatrogasci su se borili da bi obuzdali kobni požar na nesretnom brodu Grande Costa d‘Avorio koji je plovio na ruti Sjeverna Amerika - Zapadna Afrika.


 
2 min
Dražen Majić

Spomenuti brod ovog je ljeta izgorio u newyorškoj luci gdje je buknuo požar na teretnom brodu nakrcanom rabljenim automobilima. Dva vatrogasca smrtno su stradala, a pet ih je ozlijeđeno. Buktinja je bila takva da se više od 12 sati nakon što je planulo gusti crni dim još uvijek mogao vidjeti kako izbija iz plovila. Čak tjedan dana vatrogasci su se borili da bi obuzdali kobni požar na nesretnom brodu Grande Costa d‘Avorio koji je plovio na ruti Sjeverna Amerika - Zapadna Afrika.

Splitsko brodogradilište Brodosplit od pulskog Uljanika otkupilo je dokumentaciju broda ,,Grande Costa d‘Avorio" a zahvaljujući tom novcu nedavno je odblokiran račun Uljanik Brodogradnje 1856, što je rezultiralo time da su radnici u pulskom brodogradilištu dobili plaće. To je za Jutarnji list potvrdio i vlasnik Brodosplita Tomislav Debeljak.

- Dokumentaciju smo mogli sami izraditi za manje novca, ali bi nam u tom slučaju trebalo još mjesec dana. Ovako smo pomogli kolegama, a sebi smo ubrzali proces - pojašnjava Tomislav Debeljak. Radi se o poslu od 20 milijuna eura, na rekonstrukciji će raditi oko 700 radnika, čak 150 električara, a brod će cijelo vrijeme biti na moru.

Inače, spomenuti brod ovog je ljeta izgorio u newyorškoj luci gdje je buknuo požar na teretnom brodu nakrcanom rabljenim automobilima. Dva vatrogasca smrtno su stradala, a pet ih je ozlijeđeno. Buktinja je bila takva da se više od 12 sati nakon što je planulo gusti crni dim još uvijek mogao vidjeti kako izbija iz plovila. Čak tjedan dana vatrogasci su se borili da bi obuzdali kobni požar na nesretnom brodu Grande Costa d‘Avorio koji je plovio na ruti Sjeverna Amerika - Zapadna Afrika.

Brod Grande Costa d‘Avorio je pulski Uljanik 2011. godine za talijanskog brodara Grimaldi Grupu. Sedmi je takav brod i zadnji iz serije brodova sagrađenih u Uljaniku. Radi se o seriji višenamjenskih brodova za prijevoz automobila, kamiona i kontejnera, nosivosti 24.800 tona, koje je Uljanik od 2001. godine gradio za talijanskog brodara Grimaldi Grupu. Grande Costa d‘Avorio ukupne je dužine 211, širine 32 i visine 21,5 metara. Ima 12 paluba i zapovjedni most, od čega su dvije palube prilagodljive. Na njemu se istodobno moglo prevoziti oko 3890 automobila i 1360 kontejnera. Postiže maksimalnu brzinu oko 22 čvora, a pokreću ga motori snage 19.040 kilovata donosi Jutarnji list.


Nastavite čitati

Plavi Orkestar ovog ljeta u Opatiji i Vrsaru

Sarajevski bend, poznat po antologijskim pjesmama  "Suada", "Bolje biti pijan nego star", "Ako su to samo bile laži", izdalo je 8 albuma, koji su se ukupno prodali u tiražu od preko 5 milijuna primjeraka

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.