Biznis

novi motor prodaje se kao staro željezo

ULJANIKOVA FARSA PRIMIČE SE KRAJU Stočar je spreman za otpad!

U pratećim materijalima dostavljenim pazinskom trgovačkom sudu opisana je vrijednost glavnog motora. Dijelovi motora koji su obuhvaćeni postupkom unutarnje proizvodnje teški su 221 tonu i vrijede 1.300.000 eura. S carinom i PDV-om vrijednost se penje na 2.700.000 eura


 
2 min
Dražen Majić ⒸFOTO: Manuel Angelini

U pratećim materijalima dostavljenim pazinskom trgovačkom sudu opisana je vrijednost glavnog motora. Dijelovi motora koji su obuhvaćeni postupkom unutarnje proizvodnje teški su 221 tonu i vrijede 1.300.000 eura. S carinom i PDV-om vrijednost se penje na 2.700.000 eura

Bosansko hercegovačka tvrtka Fortin iz Tešnja (društvo za promet metalima i reciklažu) proteklog je tjedna pulskoj Uljanik Strojogradnji Diesel d.d. (u stečaju) poslala ponudu za kupovinu glavnog motora za brod 526 Stočar i njegovih dijelova.

- Za glavni motor broda 526 i njegove dijelove u mogućnostima smo ponuditi jedinstvenu cijenu koja iznosi 245.000 eura, napisao je vlasnik Fortina Samir Jašić.

Fortin je kompanija "specijalizirana za sanaciju i sječenje industrijskih postrojenja". Ponudu Fortina zaprimila je stečajna upraviteljica Uljanik Strojogradnje Diesel Ana Glavan Dukić i proslijedila ju u Pazin stečajnoj sutkinji Tijani Licul.

U pratećim materijalima dostavljenim pazinskom trgovačkom sudu opisana je vrijednost glavnog motora. Dijelovi motora koji su obuhvaćeni postupkom unutarnje proizvodnje teški su 221 tonu i vrijede 1.300.000 eura. S carinom i PDV-om vrijednost se penje na 2.700.000 eura. Dijelovi motora koji nisu obuhvaćeni postupkom unutarnje proizvodnja teški su dodatnih 60 tona ali njihova vrijednost nije opisana.

U ponedjeljak, sat vremena prije same skupštine vjerovnika Uljanik Strojogradnje na Trgovački sud Pazin stigao je dopis Nevzete Softić, voditeljice Ureda direktora Uljanik brodogradilišta 1856 Samira Hadžića.

- Molimo odgodu prodaje glavnog motora. Naime, Uljanik brodogradnja 1856 je u procesu prodaje Stočara i intenzivno pregovara s više potencijalnih kupaca. Smatramo svrshishodnim prodati dijelove motora zajedno s brodom te smo s činjenicom da je u prodaji i motor upoznali i kupce, zamolio je direktor Samir Hadžić.

Sličnu molbu Hadžić piše već dvije godine ali prodaja se zasad realizirala.

Svejedno, skupština vjerovnika još je jednom usvojila njegovu molbu i odobrila 45 dana za pribavljanje obvezujuće ponude. Ako ona ne stigne, u prosincu glavni motor Stočara putuje na rezanje u Tešanj po cijeni od 245.000 eura.

Radi ilustracije na koji se način upravlja imovinom pulskog brodogradilišta indikativan je i slučaj iz 2021. kada su kupci limova u vlasništu Uljanik Strojogradnje, tvrtke Plazma tehnika iz Galižane i Trgometal iz Velike Gorice, nakon preuzimanja utvrdili da im od plaćenih 975 tona lima nedostaje - 841 tona.

Misterij nestalog lima nikad nije riješen pa je kupcima nakon godinu dana vraćen novac.


Nastavite čitati

Pula
 

TAKO JE IZGLEDALA SACCORGIANA 1926.: Slika "Zlatnih" prije 100 godina pripada Silviji Salamon koja je radila na Oscarom nagrađenom filmu "Mediterraneo"

Vlasnica djela, isprva, po vlastitom priznanju, nije znala navesti ime autora slike. Potom je poznati galerist iz Vodnjana Germano Fioranti pretpostavio da bi to mogao biti Romeo Marsi, umjetnik rođen u Puli 1909. godine, a poginuo u Trstu, tijekom bombardiranja, 1944. godine * Priča obitelji Salamon vrlo je zanimljiva. Počinje u Puli, a preko Skitače, Šumbera, Gračišća, Segeta, Trsta, Lomabardije i Ligurije vodi nas sve do Pariza

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.