Na snazi stroži uvjeti kreditiranja, cilj usporiti zaduživanje kućanstava
Cilj je usporiti zaduživanje kućanstava, osobito u segmentu gotovinskih nenamjenskih kredita te tako ublažiti rizike za potrošače i financijsku stabilnost
"Predlažem da HNB uzme nazad tih 275 tisuća kuna i donira ih nama i drugim STEM udrugama. Mi im poklanjamo tu aplikaciju, a donaciju ćemo sigurno bolje iskoristiti", rekao je Ivan Guštin u Facebook komentaru
"Predlažem da HNB uzme nazad tih 275 tisuća kuna i donira ih nama i drugim STEM udrugama. Mi im poklanjamo tu aplikaciju, a donaciju ćemo sigurno bolje iskoristiti", rekao je Ivan Guštin u Facebook komentaru
Novu mobilnu aplikaciju "euroHR" za preračunavanje kuna u eure Hrvatska narodna banka platila je 275 tisuća kuna.
Ne bi to bila posebna vijest u Hrvatskoj da sličnu aplikaciju nisu, za nekoliko sati na STEM radionici, te za nula kuna, napravili pazinski učenici od 3. razreda osnovne do 3. razreda srednje škole pod vodstvom profesora Ivana Guština.
Ova je činjenica očekivano izazvala veliku pozornost javnosti.
„Volimo biti u trendu i raditi aktualne stvari. Zadnjih se dana priča o tome kako smo za nepoznati iznos dobili "aplikaciju za preračunavanje kuna u eure", pa smo danas na STEM radionici to napravili - sami.
Polaznici od 3. osnovne do 3. srednje su u Scratchu isprogramili mobilnu aplikaciju koja preračunava kune u eure i obratno. Neki od njih su slično isprogramirali u Pythonu, a oni koji su slično već radili prethodnih godina radili s Arduinom“, napisao je Guštin u objavi na FB stranici Pazin IT.
-Predlažem da HNB uzme nazad tih 275 kkn i donira ih nama i drugim STEM udrugama. Mi im poklanjamo tu aplikaciju, a donaciju ćemo sigurno bolje iskoristiti, dodao je pazinski profesor u komentaru.
Inače, izrada mobilne aplikacije tek je dio velike kampanje informiranja javnosti oko uvođenja eura koja je stajala 27 milijuna kuna, kako piše portal Telegram.hr.
Procijenjena vrijednost nabave, odgovara HNB-a na pitanje Telegrama, iznosi 27 milijuna kuna i podijeljena je u šest grupa. Jedna je izrada promidžbene kampanje predviđene vrijednosti od 6,8 milijuna kuna, dok je za usluge strategije oglašavanja u medijima, planiranja i zakupa medijskog prostora potrošeno 14,5 milijuna kuna. Usluge vođenja odnosa s javnostima i organizacije javnih događanja vrijedne su 1,55 milijuna kuna.
“Usluge organizacije i vođenja pozivnog centra planirane su u vrijednosti 800 tisuća kuna, a usluge organizacije i provođenja istraživanja javnog mnijenja 400 tisuća kuna. Posljednja grupa odnosi se na realizaciju putujuće izložbe Euro na kotačima čiji se trošak procjenjuje na 3,23 milijuna kuna. Planirani iznos cijele kampanje određen je prema iskustvima drugih država članica i pravilima Europske komisije te iznosi okvirno jedan euro po stanovniku”, navodi HNB.
Što se tiče samih ugovora s dobavljačima, najveći udio (14,5 milijuna kuna) pripao je Real grupi d.o.o., za “Usluge strategije oglašavanja u medijima, planiranja i zakupa medijskog prostora”. Promidžbenu kampanju izradila je zajednica ponuditelja trotočka d.o.o. za trgovinu i usluge, SM Studio Marketing Komunikacije d.o.o. za promidžbu i ispitivanje tržišta i Printshop d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i poslovne usluge, a njihov zajednički ugovor vrijedi gotovo četiri milijuna kuna.
Tvrtka Abeceda komunikacije d.o.o. dobila je 740 tisuća kuna za “Usluge vođenja odnosa s javnostima i organizacije javnih događanja”, dok je Hrvatskom Telekomu plaćeno 785.100 kuna za “Usluge organizacije i vođenja pozivnog centra”. Usluge organizacije i provođenja istraživanja javnog mnijenja vršila je tvrtka Ipsos istraživanje tržišta, medija i javnog mnijenja d.o.o. za 294 tisuće kuna, a na kraju se za putujuću izložbu Euro na kotačima zajedničkim ponuditeljima trotočka d.o.o. za trgovinu i usluge i Super Truper Mix d.o.o. za promidžbu i usluge platilo 3.183.200 kuna.
Cilj je usporiti zaduživanje kućanstava, osobito u segmentu gotovinskih nenamjenskih kredita te tako ublažiti rizike za potrošače i financijsku stabilnost
Špica sezone znači nepreglednu masu turista i kronični deficit parkinga. To je prilika za velike zarade. Usred Fažane je ovih dana umjesto elitnog građevinskog projekta niknuo ilegalni parking
Umjesto mega projekta, u Fažani niknulo fantomsko parkiralište. Sat dva eura. Ujutro donosimo ostale detalje * Nakon što su vijećnici NL Filipa Zoričića ustvrdili da gradonačelnik Pule Peđa Grbin krši odredbe Zakona o lokalnoj i područnoj samoupravi, odnosno nakon prozivki o prepravljanju akata koje je donijelo pulsko Gradsko vijeće, sutra donosimo odgovor pulske gradske uprave na tu temu
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.