republika - dugi
Komunal

Istra vodi za uskrs

Istra neupitno najbolja, a ovo je emitivno tržište koje za Uskrs najbrže raste

Nijemci predvode u ukupnom broju rezervacija s udjelom od 23%, slijede Slovenci s 19%, Česi s 13%, zatim Austrijanci s 12%, te Hrvati na koje otpada 11% udjela. Međutim, s češkog tržišta dolazi najveći rast u odnosu na inače ključna emitivna tržišta, tako da će Česi ovog Uskrsa biti u vrhu po broju posjetitelja


 
3 min
Istra24
Foto: Dimitry Anikin/Pexels

Nijemci predvode u ukupnom broju rezervacija s udjelom od 23%, slijede Slovenci s 19%, Česi s 13%, zatim Austrijanci s 12%, te Hrvati na koje otpada 11% udjela. Međutim, s češkog tržišta dolazi najveći rast u odnosu na inače ključna emitivna tržišta, tako da će Česi ovog Uskrsa biti u vrhu po broju posjetitelja

Broj rezervacija od strane domaćih gostiju sustavno raste iz godine u godinu, tako da će za nadolazeće blagdane Hrvati uz Nijemce i Slovence činiti najveći broj gostiju, javlja portal Poslovni.hr.

Prema trenutnim prodajnim statistikama domaće turističke agencije Croatia Luxury Rent Nijemci predvode postotak ukupnog broja rezervacija s udjelom od 23%, slijede Slovenci s 19%, Česi s 13%, zatim Austrijanci s 12%, te Hrvati na koje otpada 11% udjela. Međutim, s češkog tržišta dolazi najveći rast u odnosu na inače ključna emitivna tržišta, tako da će Česi ovog Uskrsa biti u vrhu po broju posjetitelja.

Najveći broj gostiju koji su rezervirali svoj smještaj na Jadranu i djelomično u unutrašnjosti tijekom uskršnjih blagdana dolazi s emitivnih tržišta Njemačke, Češke, Slovenije i Austrije. Broj rezervacija od strane domaćih gostiju sustavno raste iz godine u godinu, tako da će za nadolazeće blagdane Hrvati uz Nijemce i Slovence činiti najveći broj gostiju, izvještava Croatia Luxury Rent.

Gledajući trenutnu regionalnu podjelu broja rezervacija, Istra je na vrhu s 41% udjela

Prema trenutnim prodajnim statistikama CLR-a, Nijemci predvode postotak ukupnog broja rezervacija s udjelom od 23%, slijede Slovenci s 19%, Česi s 13%, zatim Austrijanci s 12%, te Hrvati na koje otpada 11% udjela.

Uz navedena tržišta, ukupni udio upotpunjuju Talijani, Mađari, Slovaci i Srbi, dok će u značajno manjem postotku u Hrvatskoj boraviti i gosti iz Francuske, Švicarske i susjedne Bosne i Hercegovine. No, kao najnoviji trend zamjećuje se da s češkog tržišta dolazi najveći rast u odnosu na inače ključna emitivna tržišta, pa će Česi ovog Uskrsa biti u vrhu po broju posjetitelja.

Vrh liste najbrojnijih gostiju tijekom prošlogodišnjih blagdana su činili domaći gosti, što je zbog tadašnjih događanja uzrokovanih pandemijom bilo i za očekivati. Ovogodišnja prodaja blagdanskih aranžmana je iznjedrila, kako navode, zanimljivu situaciju prema kojoj srednja Dalmacija sustavno raste kao i lani prema broju rezervacija, tako da se približila do nedavno neprikosnovenim Istri i Kvarneru.

Naime, navedeni trend rasta je počeo uzimati maha tijekom prošlogodišnje postsezone, no nastavio se iznenađujućim skokom u vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana: srednja Dalmacija u jednom trenutku bila je u egalu s brojem rezervacija u Istri.

Istre preuzela očekivano vodstvo tijekom posljednjih desetak dana

Daljnji razvoj je potvrdio neupitnost Istre koja je preuzela očekivano vodstvo tijekom posljednjih desetak dana pred same blagdane, drugim riječima stvari su se vratile na ranije standarde.

Gledajući pak trenutnu regionalnu podjelu broja rezervacija, Istra je na vrhu s 41% udjela, Slijede Dalmacija i otoci s 30%, Kvarner s 19%, te kontinentalni dio i krajnji jug na koje otpada preostalih 10%.

Inače, tehnologija koja potiče i unaprjeđuje turizam, značajno je podigla razinu kvalitete usluge, pa su iznajmljivači stoga prisiljeni kontinuirano ulagati u smještajne kapacitete, pratiti trendove i širiti aspekte ponude koje će omogućiti da se istaknu i budu prepoznati.

Dobre i pozitivne recenzije, sudeći po zadnjim prodajnim statistikama, očito su postale ključne za promociju smještaja. Uz atraktivnost smještaja i bogatu ponudu svih vrsta sadržaja, iz CLR-a navode da je odnos prema klijentima ključan za dojam koji gost nosi sa sobom nakon boravka u našoj zemlji.

Stoga je i nadalje osobito bitno da uz atraktivnost destinacije i smještaja – socijalne i komunikacijske vještine budu na maksimumu kako bi i ocjena koja slijedi nakon boravka bila maksimalna.


Nastavite čitati

Jura Stublić, autor pjesme 'Rijeke pravde': Za demokraciju se mora boriti jer je uvijek ugrožena od onih koji žele autoritarni način upravljanja

"Ne mogu nešto više o tome govoriti jer ugovor sadrži klauzulu o povjerljivosti. To je regulirano. Prvo sam vidio da se pjesma upotrebljava, a da nije ostvaren nikakav kontakt sa mnom. Potom me je kontaktirao poznanik koji je vrlo dobar stručnjak za licenciranje autorskih prava. On je bio u kontaktu sa SDP-om i sve je regulirano kako se to već radi, po najvišim standardima", kaže Stublić

HDZ predstavio predizborni program; obećava prosječnu plaću od najmanje 1600 eura

Pet stupova HDZ-ove vizije Hrvatske za iduće četiri godine su uspješna, vitalna, pravedna, održiva i suverena Hrvatska, naglasio je Plenković * Iz HDZ-a najavljuju i da će stvoriti preduvjete za otvaranje 125 tisuća novih radnih mjesta i dostići stopu zaposlenosti od 75 posto, a za to će biti uloženo 700 milijuna eura kroz mjere aktivne politike zapošljavanja

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.