Prva rotacijska garaža u Puli, jedina takva u Hrvatskoj, prema prvim najavama trebala je s radom početi još koncem lanjske godine, pa, malo nakon što su se i svi nacionalni mediji raspisali o tom 'dosad neviđenom poduhvatu' pulskog trgovačkog društva Pula parking, krajem veljače. Do danas, nekoliko dana do lipnja, još uvijek nije u funkciji.
No, koliko je zapravo koštala?
Prema svim javno dostupnim podacima, planovima nabave i registrima ugovora Pula parkinga, tri metalne konstrukcije za 30 parkirnih mjesta s fasadom i rasvjetom koštale su (zasad) barem 691.148 eura ili 5,2 milijuna kuna.
Naime, za izradu i montažu je zagrebačkoj firmi Markoja plaćeno 579 tisuća eura, ista firma je angažirana i za izradu i postavljanju fasade, odnosno oplate po cijeni od 82.148 eura, a dodatno se za rasvjetu, prema planu javne nabave, planira izdvojiti 30 tisuća eura. Sve s PDV-om.
Ovdje se, međutim, treba uzeti u obzir i broj parkirališnih mjesta. Tri konstrukcije, istina, imaju mjesta za 30 automobila, ali one su namontirane na već postojeće parkiralište, što znači da je zauzela već postojeća, minimalno četiri, a maksimalno šest mjesta na parkiralištu Marsovo polje.
U planu rada Pula Parkinga za prošlu godinu navedeno je da se montažom tri garaže, od kojih svaka ima deset mjesta, gubi otprilike četiri parkirna mjesta. Otprilike, naveli su, jedno i pol mjesto po konstrukciji. Dakle, ipak malo više od četiri mjesta.
Ako računamo da je izgubljeno četiri parkirna mjesta, onda govorimo o 26 novih mjesta, a ne 30. To bi značilo da je, računajući s cifrom od 691.148 eura, jedno parkirališno mjesto koštalo 26.582 eura, odnosno gotovo 200.282 kuna!
No, na licu mjesta je ne izgleda baš tako. Čini se da se radi o barem sedam mjesta, što bi značilo da je kupnjom rotacijske garaže novih tek 23, pa je tako svako parkirno mjesto, zapravo, koštalo 30.049 eura ili 226.411 kuna!