Komunal

TRAJAT ĆE DVIJE GODINE

KRENULI SA SJEČOM STABALA Započeli pripremni radovi na rekonstrukciji državne ceste na dionici od Velog Vrha do Pule

Radovi će obuhvatiti izgradnju rotora na Fažanskoj, raskrižju s Ulicom Valelunga i raskrižju s Tršćanskom. Na Velom Vrhu, odnosno na raskrižju s Paduljskim putom i Creskom, D75 će se izvesti u formi podvožnjaka te će se uz postojeći most kod raskrižja s Tršćanskom dograditi i novi kojim će prolaziti dodatne dvije prometne trake


 
2 min
Dean Mladenović ⒸFOTO: Manuel Angelini

Radovi će obuhvatiti izgradnju rotora na Fažanskoj, raskrižju s Ulicom Valelunga i raskrižju s Tršćanskom. Na Velom Vrhu, odnosno na raskrižju s Paduljskim putom i Creskom, D75 će se izvesti u formi podvožnjaka te će se uz postojeći most kod raskrižja s Tršćanskom dograditi i novi kojim će prolaziti dodatne dvije prometne trake

Radovi na dogradnji drugog kolnika državne ceste D66 i D75 te rekonstrukciji postojeće državne ceste na dionici od Velog Vrha do Pule zahuktali su se, što je vidljivo na pripremnim radovima.

Naime, tijekom početka radova objavljena je sječa desetak stabala pokraj nadvožnjaka koji premošćuje željeznicu, odnosno spaja Veli Vrh s centrom Pule.

Investicija od preko 19 milijuna eura bez PDV-a

Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković za svog posjeta Puli sredinom listopada, prilikom potpisivanja ugovora za rekonstrukciju dijela državnih cesta Vodnjan-Veli Vrh i Veli Vrh-Pula, naveo da se radi o investiciji od preko 19 milijuna eura, bez PDV-a, čiji je cilj prometno rasteretiti Pulu te dobiti kvalitetniji ulaz u grad i osigurat bolju povezanost unutar samog grada.

Na dionici u dužini od 1,4 kilometra predviđena je nadogradnja dvotračnog kolnika s južne strane postojećeg uz rekonstrukciju sadašnjih raskrižja, odnosno radi se o četverotračnoj prometnici koja se proteže od raskrižja s D400 (Tršćanska) do uklopa na radove dovršene prije nekoliko godina na D75 (Vodnjanskoj) u sjevernom dijelu Velog Vrha.

Radovi će obuhvatiti izgradnju rotora na Fažanskoj, raskrižju s Ulicom Valelunga i raskrižju s Tršćanskom. Na Velom Vrhu, odnosno na raskrižju s Paduljskim putom i Creskom, D75 će se izvesti u formi podvožnjaka te će se uz postojeći most kod raskrižja s Tršćanskom dograditi i novi kojim će prolaziti dodatne dvije prometne trake.

Predviđeno trajanje radova je dvije godine.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.