Komunal

Najavljeno je da će se šuma znatno manje sječi

Krenulo asfaltiranje biciklističke staze od Kamika do Premanture zbog koje su posječene stotine stabala

Podsjetimo, jedan od glavnih ciljeva nove biciklističke staze je dekarbonizacija prometa, a problem kod izgradnje se javio kada je javnost uvidjela da je zbog toga učinjena pozamašna sječa stotina stabala * Sa ciljem dekarbonizacije kroz razvoj biciklističke infrastrukture na potezu od Pule do Premanture i Medulina predviđeno je 5,5 milijuna eura iz ITU mehanizma


 
2 min
Dean Mladenović ⒸFOTO: Dean Mladenović

Podsjetimo, jedan od glavnih ciljeva nove biciklističke staze je dekarbonizacija prometa, a problem kod izgradnje se javio kada je javnost uvidjela da je zbog toga učinjena pozamašna sječa stotina stabala * Sa ciljem dekarbonizacije kroz razvoj biciklističke infrastrukture na potezu od Pule do Premanture i Medulina predviđeno je 5,5 milijuna eura iz ITU mehanizma

Biciklistička staza od Kamika do Premanture napreduje u radovima te je na terenu vidljivo da je počelo njeno asfaltiranje.

Podsjetimo, jedan od glavnih ciljeva nove biciklističke staze je dekarbonizacija prometa, a problem kod izgradnje se javio kada je javnost uvidjela da je zbog toga učinjena pozamašna sječa stotina stabala.

Naime, sa ciljem dekarbonizacije kroz razvoj biciklističke infrastrukture na potezu od Pule do Premanture i Medulina predviđeno je 5,5 milijuna eura iz ITU mehanizma.

Nakon reakcije medija i javnosti zbog prevelike sječe šume, na sjednici medulinskog vijeća bilo je vidljivo da je došlo do laganog reteriranja. Načelnik Ivan Kirac i njegov novi partnera, bivši načelnik Goran Buić koji je i pokrenuo cijeli projekt, tada su najavili da će se šuma ubuduće znatno manje sjeći.

Službeni opis projekta iz dokumenta "Strategija razvoja urbanog područja Pula 2021-2027."

- Projektom se planira izgradnja biciklističke infrastrukture na frekventnim prometnicama, kao i uz glavnu prometnicu, koje povezuju grad Pulu s općinom Medulin, od Pule do Premanture i Kamenjaka. Biciklistička infrastruktura bi se također izgradila od Kamika prema Medulinu te bi na taj način Grad Pula bio povezan s naseljem Medulin, a od Medulina bi se izgradila biciklistička infrastruktura uz glavnu prometnicu u smjeru Pule. Biciklisti bi mogli koristiti infrastrukturu od gotovo ukupno 15 kilometara, predviđeno je kroz spomenuti projekt.

- Cilj izgradnje biciklističke infrastrukture je poboljšanje sigurnosti biciklista, promicanje i unapređenje sadržaja za rekreaciju, kretanje i zdrav način življenja, razvoj i rast ciklo turizma i produženje turističke sezone. Istovremeno bi se rasteretila parkirališta u gradu Puli i općini Medulin, obzirom da posjetitelji iz jedne jedinice lokalne samouprave često odlaze u drugu. Osim navedenog, smanjenjem korištenja automobila doprinijelo bi se smanjenju onečišćenja zraka, smanjenju uporabe fosilnih goriva te bi se postigli i drugi ciljevi održivog razvoja.

Neka od posječenih stabala - Foto: Manuel Angelini

Nastavite čitati

Istra
 

MEDULINSKI TRGOVAC: "Brate, skupi smo sami sebi, a kamoli turistima koje iščekujemo"

Odlazimo iz Medulina s pomiješanim osjećajima. Prometnih gužvi koje su nas prijašnjih godina strahovito smetale, sada nema. Ulice su puste, i odaju da se nešto mora učiniti, jer ovoliko smanjenje broja gostiju je snažan šamar istarskom turizmu i gospodarstvu, te ogromno upozorenje da se nešto mora mijenjati, te početi raditi na održivosti ove najbitnije gospodarske grane * Veliki pad broja tradicionalnih gostiju iz Njemačke i Austrije, sve je više onih iz istočne Europe

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.