Komunal

Nova vlast, novi mandati, novi ljudi?

Nova runda direktorskih natječaja: Direktor Pulaprometa može biti inženjer građevine, ali ne i inženjer - prometa

Bivša IDS-ova vlast sastavila je Pulaprometov Društveni ugovor tako da se za direktorsku poziciju mogu javiti diplomirani građevinari, ali ne i diplomirani inženjeri prometa. Sadašnji IDS-ov direktor Pulaprometa Igor Škatar nije želio potvrditi, ali ni opovrgnuti da se javio na natječaj. No, neslužbeno doznajemo da se ipak javio. Za direktora Vodovoda ne traži se nikakva specifična diploma, dozvoljeno je pet godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima


 
5 min
Chiara Bilić
Dean Starčić, Dean Kocijančić i Igor Škatar/Foto: Manuel Angelini i Šima Kastelc

Bivša IDS-ova vlast sastavila je Pulaprometov Društveni ugovor tako da se za direktorsku poziciju mogu javiti diplomirani građevinari, ali ne i diplomirani inženjeri prometa. Sadašnji IDS-ov direktor Pulaprometa Igor Škatar nije želio potvrditi, ali ni opovrgnuti da se javio na natječaj. No, neslužbeno doznajemo da se ipak javio. Za direktora Vodovoda ne traži se nikakva specifična diploma, dozvoljeno je pet godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima

Krenula je druga runda natječaja za direktore/ice pulskih trgovačkih poduzeća.

Jučer je, naime, raspisan natječaj za Vodovod Pula, u tijeku je natječaj za Pulapromet, a uskoro se očekuje raspisivanje natječaja za Plinaru. Sve na mandat od četiri godine.

Direktor Fratarskog je mogao biti kineziolog, ali direktor Pulaprometa ne može biti diplomirani inženjer prometa

Od nelogičnih kurioziteta izdvajamo da se na natječaj Pulaprometa mogu javiti diplomirani inženjeri građevine, elektrotehnike, strojarstva, pravnici, ekonomisti, tehnološki inženjeri, ali ne i diplomirani inženjeri - prometa.

Predsjednik Nadzornog odbora te tvrtke Dario Kukuljan na to kaže da je sve u skladu s Društvenim ugovorom.

To je točno. U javno dostupnom Društvenom ugovoru iz 2016. godine naznačeno je da član uprave mora imati završen građevinski, tehnološki, elektrotehnički, strojarski, ekonomski ili pravni fakultet.

Dakle, bivša IDS-ova vlast sastavila je Pulaprometov Društveni ugovor tako da se za direktorsku poziciju mogu javiti, primjerice, diplomirani građevinari, ali ne i diplomirani inženjeri prometa. Pa, dok su ekonomisti i pravnici već uobičajeno traženi na svakojakim menadžerskim pozicijama, krajnje je neobično da poduzeće, koje se, napomenimo, službeno zove Pulapromet d.o.o. za prijevoz putnika, ne može voditi čovjek koji je završio fakultet za promet.

S druge strane, šef Pula Sporta može biti, kao što i jest trenutno slučaj, kineziolog. Zanimljivo je također da je kineziolog bio i bivši direktor Fratarskog d.o.o.

Još je zanimljivije da se za direktora Vodovoda ne traži nikakava specifična diploma, dovoljeno je pet godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima.

Grad Pula i Županija povećavaju vlasničke udjele u Plinari

Igor Škatar i bivši gradonačelnik Boris Miletić
Sadašnji IDS-ov direktor Pulaprometa Igor Škatar nije želio potvrditi, ali ni opovrgnuti da se javio na natječaj. No, neslužbeno doznajemo da se ipak javio.

Ali javiti se pak nije mogao Dalibor Dužaić, diplomirani inženjer prometa, koji nam je potvrdio kuloarske priče da se namjeravao javiti na Pulaprometov natječaj.

„Bio sam zainteresiran za natječaj, ali nemam uvjete. Čudno je da su stavili sve te struke, a prometnu ne“, veli Dužaić, trenutno voditelj parkinga u fažanskom Komunalcu.

Upitan hoće li se javiti na natječaj za direktora Pula Parkinga, ako i kada bude raspisan, potvrdio je da hoće, ako to, napominje, traženi uvjeti budu dopuštali. Neslužbeno, pak, doznajemo da on uživa naklonost platforme Možemo!. Svojevremeno se javio za mjesto u Nadzornom odboru Pula Parkinga, ali dokumentacija koju je predao nije bila potpuna.

Dean Kocijančić
Uskoro bi se trebao raspisati i novi natječaj za direktora/icu pulske Plinare, potvrdio je to gradonačelnik Filip Zoričić.

Dosadašnji direktor, također IDS-ov, Dean Kocijančić, koji je na toj poziciji već dugih 20 godina, javit će se na natječaj.

„Zašto ne?“, pita Kocijančić.

Podsjetimo da lani u srpnju novopečeno Gradsko vijeće nije prihvatilo izvještaj nijednog trgovačkog poduzeća, pa tako ni Plinare. Otad pa do danas smijenjeni su direktori Luke Pula, Monte Gira, Pula Sporta, Fratarskog, Kaštijuna, Herculanee i Pragrandea te Castruma. To da Zoričić 'čisti' IDS-ove kadrove i nije, dakle, neka strogo čuvana tajna.

Ne manje važan je podatak da će se na idućoj županijskoj Skupštini donositi odluka o povećanju udjela vlasništva u Plinari na osnovi pozajmnice koju su Županija, ali i Grad Pula, dali tom društvu, a koja nije vraćena, zbog čega se taj dug sada pretvara u temeljni kapital društva, odnosno vlasnički udio.

Naime, Grad Pula je tu odluku već usvojio.

Osim Grada i Županije, u vlasničkoj strukturi Plinare je i INA.

Grad Pula će svoj udio povećati s 41 na 46,1 posto, a Istarska županija s 10 na 11,64 posto. INA-in udio se, pak, smanjuje sa 49 posto na 42,26 posto.

Direktor medulinskog Albaneža ide u pulski Vodovod?

Najveći pojedinačni vlasnik bit će, dakle, Grad Pula. Stoga nije teško pretpostaviti da će Kocijančića dostići sudbina jednaka onoj ostalih IDS-ovih direktora. Neslužbena je, pak, informacija da se gradonačelnik Zoričić već dogovorio s INA-om da dođe do promjene na čelnoj poziciji te tvrtke.

Jedno od imena koje se spominje kao možebitni direktor Plinare ili pak Vodovoda, koji je natječaj raspisao jučer, je Roberto Drandić, aktualni predsjednik Nadzornog odbora Herculanee.

Drandić potvrđuje da prati natječaje za gradska poduzeća, ali ne otkriva još na koji će se javiti.

„Vodovod me isto interesira. Čovjek gleda. Gledam uvjete. Važem. Radio sam tri projekta za Vodovod Pula, to bi također bio izazovan posao“.

On je donedavno radio kao konzultant u Eurokonzaltingu, a trenutno je nezaposlen.

Edo Krajcar/Foto: Albanež
Kao jedan od favorita za direktorsku fotelju Vodovoda spominje se i aktualni direktor medulinske tvrtke za odvodnju Albanež - Edo Krajcar.

S obzirom na to da će se pulskom Vodovodu uskoro pripojiti labinski Vodovod, Pragrande, ali i Albanež, izvjesno je da će Krajcar potražiti novo radno mjesto i da bi to mogao biti upravo Vodovod Pula.

Pitanje je, međutim, što će se dogoditi s tek izabranim direktorom Pragrandea Kristijanom Benčićem i dugogodišnjim IDS-ovim direktorom, prvo labinskog komunalca, a potom i labinskog vodovoda Alenom Goljom.

Do trenutnog direktora Deana Starčića nismo uspjeli doći, no njega, koliko je poznato, a u slučaju da se ne javi ili ne bude izabran u novi mandat, čeka drugo radno mjesto u istom sustavu. Jer, ako je u Vodovodu onomad bilo mjesta za IDS-ovog bivšeg pročelnika za prostorno uređenje Giordana Škuflića, koji je tamo na mjesto rukovoditelja tehničkog sektora doslovno pao s Marsa, a nakon što je iznenada otišao iz Grada, bit će sigurno mjesta i za Starčića.

Ostaje još za vidjeti kad će se raspisati natječaj za Tržnicu, gdje je direktor IDS-ov Renato Perc, kao i za Pula Parking, gdje je, pak, šef HDZ-ov Branislav Bojanić.


Nastavite čitati

Istra
 

Kipi u IDS-u. Dio članova pita se tko doista vodi stranku: Paus ili Jakovčić?

Nije prvi put da stranački veteran IDS-a Edi Gobo kritizira vodstvo stranke na čelu s aktualnim predsjednikom Daliborom Pausom. Ovaj put na red je došao počasni predsjednik Ivan Jakovčić koji i dalje vuče konce u stranci zbog čega dio članova Pausa smatra marionetom počasnog predsjednika * Postoji li istarska tolerancija i convivenza? IDS-ova političarka pozvala je sve one koji ne razumiju domaću besidu da ostanu „zgor Učke”. Detalje donosimo sutra

Istra
 

20 nam je godina tek!

Spajajući tradiciju s obrazovanjem i slavljem, Škola soljenja sardela ne samo da odaje počast fažanskoj ribarskoj baštini, već i osigurava njen životni nastavak za generacije koje dolaze, stoga pridružite nam se 20. travnja na fažanskoj rivi i „posolite kako treba“

Istra
 

Motociklist skrenuo izvan kolnika i zabio se u suhozid

Nesreća se dogodila kada je 33-godišnjak upravljao motociklom, pulske registracijske oznake, kolnikom županijske ceste 5192 te se nije kretao na dovoljnoj udaljenosti od desnog ruba kolnika, već je skrenuo u desno na travnati teren i udario u suhozid, nakon čega se prevrnuo na kolnik

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.