Komunal

HITNA REAKCIJA NA PODZEMNU OPASNOST

OČEKUJE LI NAS NOVI PROMETNI KOLAPS? Uskoro se na četiri mjeseca zatvara jedno od najprometnijih pulskih raskrižja

Razlog prekopavanja nužna je sanacija zidanog kanala Pragrande, koji se dijelom urušio upravo ispod jedne od glavnih gradskih prometnica, objasnio nam je direktor pulskog Vodovoda Edo Krajcar. Urušeni zid predstavlja potencijalnu opasnost od plavljenja, ali i opasnost za sigurnost prometa, s obzirom na to da se nalazi ispod raskrižja kojim prometuju teška teretna vozila


 
3 min
Maja Jokanović ⒸFOTO: Manuel Angelini

Razlog prekopavanja nužna je sanacija zidanog kanala Pragrande, koji se dijelom urušio upravo ispod jedne od glavnih gradskih prometnica, objasnio nam je direktor pulskog Vodovoda Edo Krajcar. Urušeni zid predstavlja potencijalnu opasnost od plavljenja, ali i opasnost za sigurnost prometa, s obzirom na to da se nalazi ispod raskrižja kojim prometuju teška teretna vozila

Nije novost da je pulska zima rezervirana za prekopavanje ulica i da vozačima izvan sezone nisu strane privremene regulacije prometa no, kada su u pitanju gradske žile kucavice i čvorišta koja nemaju dobru prometnu alternativu, od znakova s natpisom "obilazak" strepi većina građana. Novi prometni zaplet Puležane, čini se, očekuje i ove godine i to u neposrednoj blizini prošlogodišnje najbolnije gradske točke – Bulevara, odnosno Arsenalske ulice.

Uskoro bi, saznajemo, trebalo započeti prekopavanje raskrižja kod zgrade Glavne pošte, u kojem se sijeku Flaciusova, Leharova, Dobrilina i Arsenalska ulica i, iako još uvijek nije poznato hoće li ovo dovesti do potpunog zatvaranja raskrižja, sasvim je sigurno da će jedan njegov dio biti nefunkcionalan tijekom višemjesečnih radova koje će izvesti Vodovod Pula.

Raskrižje kod Glavne pošte nakon rekonstrukcije Bulevara

Urušavanje zida ispod opterećene prometnice

Razlog prekopavanja nužna je sanacija kanala Pragrande, koji se dijelom urušio upravo ispod jedne od glavnih gradskih prometnica, objasnio nam je direktor pulskog Vodovoda Edo Krajcar, što je otkriveno prilikom redovne kontrole i čišćenja.

Urušeni dio zida predstavlja potencijalnu opasnost od plavljenja, ali i opasnost za sigurnost prometa, smatraju u pulskom Vodovodu, s obzirom na to da se nalazi u trupu asfaltne prometnice, odnosno raskrižja kojim prometuju teška teretna vozila i velik broj osobnih automobila.

Edo Krajcar
- Najraniji početak radova moguće je očekivati tijekom studenog, no zbog specifičnosti samih radova i kanala Pragrande, koji je pod utjecajem mora, valja uzeti u obzir i ostale vremenske faktore, poput padalina, plime i oseke, rekao nam je direktor Krajcar, dodavši da je rok za završetak sanacije 120 dana od dana početka radova.

Ponovno prekidanje veze Riva-Bulevar

Ukoliko bude moguće, dio ovog važnog raskrižja ostat će prohodan, no čini se da nas ipak ponovno očekuje i ono od čega mnogi vozači najviše strepe - prekidanje veze između Rive i 'Bulevara'.

- U razdoblju izvođenja radova, za promet će biti zatvoren dio Flaciusove i Dobriline te Leharova ulica. Moguće je da će u određenom razdoblju biti zatvoreno i skretanje iz Flaciusove u Arsenalsku. Planirano je da promet iz Flaciusove prema Arsenalskoj i Dobrilinoj ulici bude omogućen, dok bi se iz Arsenalske moglo prometovati samo u Dobrilinu ulicu. Privremena regulacija bit će na snazi cijelo vrijeme trajanja radova, dodao je direktor, i naveo da će javnost biti obaviještena o privremenoj regulaciji prometa.

U sklopu najavljenih radova, osim rekonstrukcije oko 17 metara zidanog kanala Pragrande uz samu zgradu Pošte, sanirat će se i cjevovod na križanju Flaciusove i Arsenalske ulice, u ukupnoj dužini od 53,5 metra.

Procijenjena vrijednost projekta je 220.000 eura bez PDV-a, a natječaj za izvođače radova otvoren je do 2. listopada, nakon čega Vodovod na raspolaganju ima 60 dana za odabir izvršitelja. Očekivano trajanje rekonstrukcije je 120 dana.


Nastavite čitati

Pula
 

HOĆE LI PULEŽANI BITI ZADOVOLJNI? Proglašena je Golubova špilja na Galebovim stijenama!

I baš zbog turista, kako se ne bi ponovilo, treba se prisjetiti da smo zadnjih par godina svjedočili mnogobrojnim padovima i ozbiljnim ozljedama na stijenama uz more, potencijalnoj havariji turističkog broda, koji je pun putnika umalo završio u Golubovoj špilji, prekomjernom prometu na moru sa stotinama kajaka, supova, glisera, raznih barki i brodica, koje su se miješale s mnogobrojnim kupačima, dovodeći u opasnost njih i sebe

Pula
 

Iz Grada Pule pobrojali što se sve gradi u gradu. Popis je dugačak

U zahvatu rekonstrukcije Ceste Prekomorskih brigada na dionici između kružnog raskrižja s Medulinskom cestom do kružnog raskrižja s Premanturskom cestom uz postojeći kolnik dogradit se drugi kolnik širine sedam metara s dvije prometne trake od po 3,50 metra. Između novog i starog kolnika formirat će se zeleni razdjelni pojas širine 4,50 metra

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.