Komunal

I OSTATAK IPSILONA ULAZI U FINIŠ

STARA CIJEV TUNELA UČKA PRED OTVARANJEM 400 radnika i više od 50 tvrtki radi na obnovi posljednjih deset mjeseci

Paralelno s time planira se otvoriti i novi most na Mirni te vijadukt Limska Draga. Projekt ukupne vrijednosti 200 milijuna eura označit će završetak projekta započetog još 1981. godine


 
2 min
Maja Jokanović ⒸFOTO: Manuel Angelini

Paralelno s time planira se otvoriti i novi most na Mirni te vijadukt Limska Draga. Projekt ukupne vrijednosti 200 milijuna eura označit će završetak projekta započetog još 1981. godine

Do kraja iduće godine trebalo bi utihnuti trenutno najveće gradilište u zemlji. Bit će do tada, naime, dupliran most na Mirni i vijadukt na Limu, izgrađena autocesta do Matulja, a otvorenje obnovljene prve cijevi tunela Učka očekuje se već sredinom rujna, objavio je HRT u jučerašnjem prilogu. 

Starom cijevi tunela Učka, koja se u potpunosti obnavlja kako bi zadovoljila visoke prometne standarde, ponovno će se moći prolaziti već u rujnu, kada će konačno promet biti raspoređen u obje cijevi, obnovljenu staru i novoizgrađenu.

– Ukupno je tijekom deset mjeseci bilo angažirano 400 ljudi i 54 podizvođača. Radilo se stalno u dvije, a povremeno i u trećoj smjeni, kazao je Luka Rigo, inženjer gradilišta, za HRT.

Kvarnerska strana gotova do kraja 2026.

Promet na dionici tunel Učka – Matulji tek je povremeno usporen. Nema više duljih čekanja ni semafora. Trasa punog profila autoceste od tunela do Matulja ucrtana je u prostorne planove još 60-ih godina prošlog stoljeća.

– I dalje vjerujemo da ćemo do kraja 2026. uspjeti otvoriti ovu, tada najmoderniju dionicu autoceste u Hrvatskoj, koja će spajati Istru s Kvarnerom i omogućiti putovanje od Pule do Zagreba za manje od dva i pol sata, istaknuo je Christian Santaleza, tehnički direktor Bina Istre.

Paralelno s time planira se otvoriti i novi most na Mirni te vijadukt Limska Draga. Projekt ukupne vrijednosti 200 milijuna eura označit će završetak izgradnje Istarskog ipsilona, započete još 1981. godine.

Dnevno i do18 tisuća vozila

Dionica od Matulja do tunela Učka jedna je od najopterećenijih u zemlji – u sezoni njome prođe više od 18 tisuća vozila dnevno. Izgradnja punog profila autoceste znatno će povećati sigurnost i protočnost prometa, no do završetka radova vozači i putnici moraju računati na gužve.

Tijekom današnjeg dana najveće zastoje bilježio je čvor Matulji na ulazu u Opatiju. Pojačan promet zbog srca turističke sezone dodatno usporavaju radovi. Trenutačno se promet odvija bez većih poteškoća, ali oprez je potreban, navodi se još u HRT-vom prilogu koji možete pogledati ovdje.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.