Davor Bruketa, kreativni direktor i suosnivač agencije Bruketa&Žinić&Grey postao je izvršni član Međunarodne akademije digitalnih umjetnosti i znanosti (IADAS), kojoj je cilj potaknuti kreativni, tehnički, svrhoviti i profesionalni napredak interneta i razvijajućih oblika digitalnih medija.
Članom Akademije se postaje na poziv, a neki od njih su Suzana Apelbaum (Google), Casey Acierno (Spotify), Jonathan Adashek (IBM), Anusha Alikhan (Wikimedia Foundation), Samiri Ansari (Ogilvy New York) i Azher Ahmed (DDB).
Bruketa je sa 150 globalnih stručnjaka sudjelovao i u kreiranju ‘In Collaboration’ izvještaja, veobuhvatnog pregleda koji istražuje ključnu ulogu suradnje u digitalnoj industriji, posebno u kontekstu stvaranja inovativnih i uspješnih projekata.
U sklopu agencije Bruketaje surađivao su s nekima od najvećih svjetskih brendova kao što su Coca-Cola, Heineken, A1, Unicredit, Dove, Playstation, Mazda, Renault Nissan, Rimac i UNICEF.
Iz agencije Bruketa&Žinić&Grey kažu kako je ta akademija, sa sjedištem u New Yorku organizator triju natjecanja, među kojima i The Webby Awards kojeg nazivaju i "Oscarima interneta" zbog postavljanja standarda kvalitete i izvrsnosti te poticanja inovacije.