Politika i društvo

Gongova baza financija za EU izbore:

DP je prijavio nula donacija, SDP-ova lista dobila 39.069, Možemo 21.850, a IDS 48.031 euro

Velike stranke u konačnom izvještaju navode troškove koji su i dvostruko viši od onih navedenih u preliminarnom izvještaju, kojeg je DIP objavio šest dana prije datuma izbora. Iz datuma uz pojedina plaćanja vidi se da je razlog tome to što se u kampanji najviše trošilo u tjednu uoči izbornog dana


 
2 min
Istra24
Novac bačen u vjetar: Valter Flego nije prošao na izborima

Velike stranke u konačnom izvještaju navode troškove koji su i dvostruko viši od onih navedenih u preliminarnom izvještaju, kojeg je DIP objavio šest dana prije datuma izbora. Iz datuma uz pojedina plaćanja vidi se da je razlog tome to što se u kampanji najviše trošilo u tjednu uoči izbornog dana

Gong je izradio i objavio pretraživu bazu podataka s finalnim financijskim izvještajima stranaka i kandidata za EU izbore, koje je jutros DIP objavio u nepretraživom formatu. Bazu pronađite ovdje.
Europarlamentarna izborna kampanja najviše je koštala HDZ, 523.186 eura, i listu koju je predvodio SDP, 334.190 eura, a za njima su dalje najviše potrošili IDS 155.163 eura, Most 120.386 eura Domovinski pokret 89.536 eura, lista Ladislava Ilčića 77.750 eura, i Možemo 74.774 eura. Od njih, Ilčićeva, Mostova i IDS-ova lista nisu izborile svoje predstavnike u Europskom parlamentu.
Što se tiče tvrtki koje su najviše zaradile u kampanji za ove izbore, to su Diskurs 157.671 eura, Ascanius media 105.895 eura, Europlakat 64.543 eura, Logobox 57.859 eura i Omnicom media grupa 54.805 eura.
Ladislav Ilčić dobio je najviše, ukupno 73.920 eura donacija. IDS-ova lista dobila je 48.031 eura donacija, SDP-ova lista 39.069 eura, Možemo 21.850 eura, a HDZ samo 13.850 eura. Domovinski pokret nije prijavio niti jednu jedinu donaciju i za cijelu svoju kampanju ova je stranka navela da ju je u cijelosti platila iz vlastitih sredstava.
Velike stranke u konačnom izvještaju navode troškove koji su i dvostruko viši od onih navedenih u preliminarnom izvještaju, kojeg je DIP objavio šest dana prije datuma izbora, a Gong također izradio pretraživu bazu i za njih. Iz datuma uz pojedina plaćanja vidi se da je razlog tome to što se u kampanji najviše trošilo u tjednu uoči izbornog dana. 


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.