Politika i društvo

PLENKOVIĆ: "VAŽNA ODLUKA ZA ULJANIK I PULU"

Država kupuje "novi" Uljanik za nepunih 7 milijuna eura, plus daje 10 milijuna eura za poslovanje

"Očekujemo ostvarenje dodatne vrijednosti tijekom prodaje poslovnih udjela u budućnosti", kazao je ministar gospodarstva Damir Habijan


 
2 min
Zoran Angeleski

"Očekujemo ostvarenje dodatne vrijednosti tijekom prodaje poslovnih udjela u budućnosti", kazao je ministar gospodarstva Damir Habijan

Uz svoj već postojeći udio od 42 posto, država je odlučila kupiti većinski paket Uljanik Brodogradnje 1856 po cijeni od nepunih 7 milijuna eura, plus dati ovoj tvrtki 10 milijuna eura za osiguranje njene financijske stabilnosti te za završetak započetih gradnji.

Suština je to odluke s današnje sjednice Vlade, popraćene kratkom izjavom premijera Andreja Plenkovića: "Ovo je važna odluka za Uljanik i Pulu".

Prethodno ju je obrazložio ministar gospodarstva Damir Habijan. Transakcije će se obaviti putem državnog Centra za restrukturiranje i prodaju (CERP).  

- CERP će u ime i za račun države otkupiti 54.77 posto udjela Uljanik Brodogradilišta d.o.o. po cijeni od 6.911.000 eura, a sukladno odluci skupštine vjerovnika, ispod koje se poslovni udjeli ne mogu prodati.

- Također, nalaže se CERP-u da iz vlastitih sredstava izvrši uplatu iznosa do 10 milijuna eura u korist Uljanik Brodogradilišta 1856 za osiguranje nužne financijske stabilizacije i likvidnost društva te za završetak započetih brodova 535 i  plutajućeg doka 537, kazao je ministar, dodavši da se ovime  izbjegava stečaj i zaštićuju vjerovnici te interes Hrvatske.

- Donosimo  ovu odluku iz pozicije vjerovnika u cilju umanjenja štete po  državni proračun kao i iz pozicije zaštite vrijednosti vlasništva poslovnih udjela te se očekuje ostvarenje dodatne vrijednosti tijekom prodaje poslovnih udjela u budućnosti", zaključio je ministar gospodarstva Damir Habijan.


Nastavite čitati

HRT: Nastup Baby Lasagne pratilo više od milijun gledatelja

Prema prvim neslužbenim podacima, na ukupnoj populaciji prijenos je, u trenutku nastupa Baby Lasagne gledalo 979.147 ljudi, dok je na platformi HRTi Eurosong pratilo 35 tisuća ljudi. S HRT-a kažu da na njihovim društvenim mrežama već duže vrijeme traje velika podrška i zanimanje za Baby Lasagnu - spot “Hrvatska pleše Rim Tim Tagi Dim“ dosad je pregledan 1,8 milijuna puta

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.