Politika i društvo

Strategija poslovanja i razvoja HRT-a

Glavni ravnatelj HRT: Prioritet vraćanje relevantnosti javnog servisa

Glavni ravnatelj Robert Šveb ocijenio je da hrvatska javnost treba snažan HRT, kao relevantan i vjerodostojan javni servis, za što je potrebna reorganizacija i proizvodnja kvalitetnog programa na svim medijskim platformama, kojim bi se privuklo nove korisnike i konkuriralo globalnim pružateljima medijskih usluga


 
2 min
HINA
Robert Šveb. Foto: Patrik Macek/Pixsell

Glavni ravnatelj Robert Šveb ocijenio je da hrvatska javnost treba snažan HRT, kao relevantan i vjerodostojan javni servis, za što je potrebna reorganizacija i proizvodnja kvalitetnog programa na svim medijskim platformama, kojim bi se privuklo nove korisnike i konkuriralo globalnim pružateljima medijskih usluga

Programsko vijeće HRT-a u ponedjeljak je dalo suglasnost na Strategiju poslovanja i razvoja HRT-a, a glavni ravnatelj Robert Šveb istaknuo je da je prioritet vraćanje relevantnosti javnog servisa čiji program, kaže, sada ne prati čak četvrtina hrvatskih građana.

''Predlažemo ovu strategiju usred vrtloga u medijskom svijetu. Navike publike se mijenjaju, a troškovi proizvodnje rastu'', kazao je Šveb, istaknuvši da medijskim tržištem dominiraju divovi - globalne medijske platfome koje imaju ogromne strateške prednosti u financijama i pristupu informacijama.

HRT kao javni servis, dodao je, svojim programom pozvan je čuvati i promicati europske i hrvatske nacionalne vrednote te pridonositi stvaranju pluralnog i tolerantnog društva, i to kroz kvalitetno informiranje i vjerodostojne, relevantne i raznolike  sadržaja.

Javnost treba snažan i vjerodostojan javni servis

Ukazao je i na inflaciju površnih sadržaja i dezinformacija, posebno na online platformama". Zato je naglasio potrebu jače uloge javnog medijskog servisa.

Šveb kaže da su u posljednjih 20-tak godina svi javni servisi u Europi, uključivši i HRT, suočeni s gubitkom publike, osobito među mlađom populacijom.

Prema istraživanjima, čak četvrtina stanovništva Hrvatske na tjednoj bazi uopće ne konzumira HRT-ov televizijski i radijski program niti digitalne usluge. dodao je.

Ocijenio je da hrvatska javnost treba snažan HRT, kao relevantan i vjerodostojan javni servis, za što je potrebna reorganizacija i proizvodnja kvalitetnog programa na svim medijskim platformama, kojim bi se privuklo nove korisnike i konkuriralo globalnim pružateljima medijskih usluga.

Predložena strategija ima samo jedan cilj – vratiti relevantnost i povećati doseg Hrvatske radiotelevizije, kazao je Šveb, dodavši da je za to potreban napor menadžmenta i zaposlenika HRT-a, ali i donošenje novog zakonskog okvira s dugoročnijim modelom budućeg financiranja HRT-a.

Smatra da je trenutačni model RTV pristojbe zastarjeli i loš

''Zastarjeli sustav naplate rtv pristojbe vezan uz prijamnik ima velika ograničenja i negativni PR. Sve je manje kućanstva u Hrvatskoj, a postotak ljudi koji ne plaćaju pristojbu sve je veći. To je trend i u Europi – sazrijelo je vrijeme da se starog modela maknemo i preuzmemo neki drugi model koji ćemo predložiti zakonodavcu'', kazao je Šveb.

Članovi Programskog vijeća većinom su glasova dali suglasnost na predloženu Strategiju poslovanja i razvoja HRT-a, a član Vijeća iz redova zaposlenika HRT-a Stipe Alfier dao je ''uvjetnu'' potporu glavnom ravnatelju.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.