Kako bi nastavili s dobrim praksama transparentnosti i uključivanja građana u rad gradske uprave Grad Vodnjan je pokrenuo projekt „Vodnjan – otvoreni Grad“. Ovim projektom želi se omogućiti građanima da putem elektroničkih usluga koje obuhvaćaju informiranje i/ili komunikaciju s gradskim službama, dati uvid u funkcioniranje grada i to sve na jednom mjestu.
U priopćenju Grad Vodnjan navodi da je „otvorena komunikacija s građanima uvjet zadovoljstva građana".
- Građane sve više zanima kako se troše sredstva iz Proračuna, što se planira izgraditi, kako će se razvijati i rasti njihov grad. Kako bi svojim sugrađanima omogućili jasne i jednostavne informacije, putem projekta „Otvoreni grad“, nastojat ćemo naše sugrađane uključiti u život i razvoj Grada Vodnjana. Jedan od najvažnijih ciljeva je aktivno uključivanje građana u komunikaciju s Gradom zbog čega je od iznimne važnosti nastojanje da se građanima približe relevantne informacije. Digitalizacija pridonosi efikasnijem upravljanju Gradom, optimizaciji investiranja, ostvarivanju ušteda i bržem donošenju odluka što za građane u konačnici znači kvalitetniji i bolji životni standard“, navodi u priopćenju vodnjanska gradska uprava.
Na web platformi „Vodnjan – otvoreni Grad“, koja će biti otvorena i jednostavna za korištenje putem računala, tableta i smartphona, nalazit će se sljedeći moduli: „Transparentnost proračuna - iTransparentnost“ pregled isplata iz proračuna, „MojProračun“ – informacije o prijedlogu proračuna za građene i mjesto participiranja građana i „Financijske kartice“ – pregled i stanje obaveza građana prema Gradu.
Prvi modul odnosi se na „Transparentnost proračuna - iTransparentnost“, informatičko rješenje za prezentaciju podataka koje će građanima pružiti transparentan uvid u upravljanje gradskim proračunom. Podaci će biti prezentirani na vizualno privlačan način koji je razumljiv građanima. Sljedeći logičan nastavak na prethodni modul je „MojProračun“.
Kroz ovaj modul građanima će biti omogućeno da daju prijedloge tj. izravno kroz svoje prijedloge mogu sugerirati kako bi željeli da se raspodijele sredstva unutar proračuna. Modul pomoću kojeg će građani imati uvid u obveze, nezatvorene uplate, storna, odobrenja, tj. cjelovitu financijsku sliku između Grada i građana odnosno pregled i stanje obaveza građana prema Gradu je modul „Financijske kartice“.
- Ovo je još jedan korak prema digitalizaciji gradske uprave, koja svoje aktivnosti, procese i smjernice djelovanja stavlja ponajprije u službu svojih građana. Planiramo i dalje ići u korak s vremenom i olakšati komunikaciju s našim sugrađanima, ističu u Gradu Vodnjanu.