Politika i društvo

ISKORISTILI SVOJE BIRAČKO PRAVO

I u Svetom Lovreču birači izašli na birališta, iako je ishod izbora već poznat

U nekim općinama, iako je istaknut samo jedan kandidat, izašla je petina glasača, pa su imali bolji odaziv od onoga na razini države


 
1 min
HINA ⒸFOTO: Manuel Angelini

U nekim općinama, iako je istaknut samo jedan kandidat, izašla je petina glasača, pa su imali bolji odaziv od onoga na razini države

Birači općina u kojima se i prije održavanja lokalnih izbora znao sastav općinskih vijeća i imena načelnika, njih 35, nisu prespavali izbornu nedjelju, izašli su na biračka mjesta, u nekim općinama njih gotovo petina, pa su imali bolji odaziv od onoga na razini države od 15, 12 posto.

Tako je, primjerice, u općini Negoslavci u Vukovarsko-srijemskoj županiji, do podneva glasovalo čak 19, 46 posto birača, odnosno njih 167 od 858.

Odaziv bolji od onoga na razini Hrvatske, zabilježen je i u općinama Kalinovac (18, 62 posto), Zadvarje (18, 35), Ljubešćica (17, 04 posto), Skrad (16, 84), Mljet (16, 04), Ražanac (15, 93) koje također znaju tko će im iduće četiri godine biti na čelu, a tko sjediti u općinskom vijeću.

Ipak, ima i općina gdje je prijepodne glasovalo manje od 10 posto birača, primjerice u Ernestivnovu (9, 18 posto), Poličniku (9, 81), Starim Mikanovcima (9, 68 posto) itd.

Između te dvije grupe općina, smjestile su se općine Sveti Lovreč, Rovišće, Velika Trnovitica, Lovreć, Smokvica, Vladislavci u kojima je odaziv od 10, 28 do 14, 54 posto.  

U spomenutim općinama za načelnike se kandidirao samo po jedan kandidat, a za općinska vijeća istaknuta je po jedna lista, nije, dakle, bilo političke konkurencije.


Nastavite čitati

Infobip među TOP 75 najinovativnijih europskih tvrtki prema izboru Fortunea za 2025. godinu

U Infobipu potičemo kulturu eksperimentiranja i suradnje, a neuspjeh promatramo kao korak prema inovaciji – to nas je i dovelo do redefiniranja omnichannel komunikacija. Dok tvrtke nastoje unaprijediti svoje strategije angažmana, mi često preuzimamo ulogu izvršitelja inovacija, pomažući im u njihovom putu prema usvajanju konverzacijskih rješenja i praćenju razvoja umjetne inteligencije”, rekao je Silvio Kutić, izvršni direktor Infobipa

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.