Politika i društvo

Druga cijev tunela Učka

Ministar Butković danas obišao gradilište tunela na Učki

„Tunel bi se fizički trebao probiti negdje sredinom godine, u ljeto 2023., a radovi bi kompletno trebali biti gotovi godinu dana kasnije, negdje sredinom 2024. godine.“, rekao je ministar Butković te naglasio da se paralelno s tim, u suradnji s Bina-Istrom, radi na završetku cijelog projekta, odnosno završetka punog profila do Matulja. Radovi na toj fazi projekta trebali bi početi sljedeće godine i time bi cijeli projekt Istarskog ipsilona bio završen


 
2 min
Istra24
Druga cijev tunela Učka

„Tunel bi se fizički trebao probiti negdje sredinom godine, u ljeto 2023., a radovi bi kompletno trebali biti gotovi godinu dana kasnije, negdje sredinom 2024. godine.“, rekao je ministar Butković te naglasio da se paralelno s tim, u suradnji s Bina-Istrom, radi na završetku cijelog projekta, odnosno završetka punog profila do Matulja. Radovi na toj fazi projekta trebali bi početi sljedeće godine i time bi cijeli projekt Istarskog ipsilona bio završen

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković danas je u pratnji državnog tajnika Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Tomislava Mihotića i generalnog direktora Bina-Istre Daria Silića, obišao gradilište druge cijevi tunela Učka na istarskoj strani.

Izgradnja druge cijevi tunela Učka dio je projekta Dopuna na puni profil dionica Vranja – Tunel Učka (portal Kvarner) u okviru kojeg će se izgraditi osam kilometara dionice, uključujući drugi trak od čvora Vranja do tunela Učka/Portal Kvarner i drugu cijev tunela Učka u duljini od 5,63 kilometra.

Druga cijev tunela Učka

Podsjetimo, druga cijev tunela Učka svečano je probijena 17. prosinca 2020., a uz radove na izgradnji druge cijevi, istovremeno se odvijaju radovi na novom čvoru Vranja, gdje je započela izgradnja vijadukta Zrinšćak te novog nadvožnjaka u okviru buduće petlje Vranja.

Druga cijev bi trebala biti gotova sredinom 2024.

„Činjenica je da radovi idu jako dobro, da je ovo za sve nas jedan veliki doživljaj, jedno novo iskustvo. Budući da se u gradnji tunela ovdje koristi najsuvremenija tehnologija; s istarske strane probijeno je 800 metara, a s kvarnerske 400 metara, znači ukupno 1,2 kilometra tunela je probijeno na današnji dan.“, istaknuo je ministar Butković te dodao kako je ukupna vrijednost projekta oko 200 milijuna eura.

Druga cijev tunela Učka

„Tunel bi se fizički trebao probiti negdje sredinom godine, u ljeto 2023., a radovi bi kompletno trebali biti gotovi godinu dana kasnije, negdje sredinom 2024. godine.“, rekao je ministar Butković te naglasio da se paralelno s tim, u suradnji s Bina-Istrom, radi na završetku cijelog projekta, odnosno završetka punog profila do Matulja. Radovi na toj fazi projekta trebali bi početi sljedeće godine i time bi cijeli projekt Istarskog ipsilona bio završen.

Ministar mora, prometa i infrastrukture na kraju je zahvalio na suradnji svima koji sudjeluju u realizaciji ovog važnog projekta, za koji je kazao da ima veliki učinak na BDP, rast hrvatskog gospodarstva i na sigurnost prometa.


Foto: Bina Istra

Nastavite čitati

Istra
 

Nakon kiše, Ćićarijom šeta endemska Velebitska gušterica

Podrijetlom je iz sjeverozapadne Hrvatske i prisutna je u srednjoj i južnoj Europi. Mala rasprostranjenost Velebitske gušterice glavni je uzrok zabrinutosti za opstanak pa joj je dodijeljen status skoro ugrožene životinje, a pravno je zaštićena i u zemljama u kojima živi

Istra
 

Bina Istra. Skuplja vožnja Ipsilonom

Od Pule do Matulja sada je puna cijena za prvu kategoriju vozila 11,30 eura, dok se oni s ENC-om (paket Plus) mogu voziti puno povoljnije za 6,44 eura u jednom smjeru

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.