Samo za promociju i PR usluge projekta Pula Sjever kojeg vodi Vodovod Pula na raspolaganju je 145 tisuća eura. Kap je to u moru znamo li da je vrijednost cijelog projekta aglomeracije procijenjena na 45 milijuna eura.
Upravo je u tijeku natječaj pulskog Vodovoda za odabir tvrtke koja će biti zadužena za vidljivost projekta i odnose s javnošću ali i anketno ispitivanje, izradu komunikacijske strategije i vizualnog identiteta, promo materijale kao i dogovaranje intervjua i gostovanja čelnih ljudi naručitelja u lokalnim medijima.
K tome, odabrana PR tvrtka bit će zadužena i za slaganje priopćenja za medije, organizaciju i pripremu događanja (uključujući i catering) kao i za javno predstavljanje projekta na županijskoj i državnoj razini.
Zanimljivo da za ovaj posao konkurira i računalna tvrtka Nike Višnjića, sina bivšeg direktora i savjetnika Kaštijuna ali i bivšeg direktora Vodovoda Pula Darka Višnjića.
Poduzetni mlađi Višnjić sin još poduzetnijeg oca i ovaj se put na natječaj javlja u konzorciju sa svojom tvrtkom UP Robotics, koja se bavi djelatnošću instaliranja industrijskih strojeva i opreme.
U Višnjićevom konzorciju na natječaju Vodovoda uz Up Robotics nalazi se i "Oblak Jurišin-Kaufman PR agencija za proizvodnju kinematografskih djela, audiovizuelnih proizvoda i televizijskog programa cloud Beograd".
Zajednička ponuda Višnjića i agencije iz Beograda za razne usluge odnosa s javnošću i informiranja u sklopu Pula sjever iznosi 142.360 eura.
Za isti posao javljaju se se i zagrebački Narativ komunikacije d.o.o koji daje ponudu u iznosu od 139.948 eura i zadarska tvrtka Printshop d.o.o s najnižom ponudom od 131.176 eura.
Ovo nije prvi posao za koji konkurira Niko Višnjić koji se od osnutka svoje firme 2020. godine javlja za velike poslove u čak dvije javne tvrtke koje je ranije s direktorske pozicije kontrolirao njegov otac.
Mlađi višnjić "ušao" na Kaštijun
Tako je još jedan Višnjićev konzorcij pobijedio na natječaju u veljači ove godine i dobio posao vrijedan gotovo 700 tisuća eura u županijskom Centru za gospodarenje otpadom Kaštijun.
Radilo se o poslu redovnog i interventnog održavanja elektroenergetskih, električnih i inteligentnih SCADA sustava u ŽCGO Kaštijun u kojem je njegov otac godinama bio direktor, a kasnije i savjetnik Uprave. Štoviše, dok je tata Višnjić savjetovao Upravu, sin se javio na natječaj koji je raspisala Uprava koju tata savjetuje. K tome, firmu je Niko Višnjić osnovao 2020. godine, a prvi natječaj za vođenje sustava u sklopu ŽCGO-a Kaštijun bio je vani već nadolazeće 2021.godine.
U vrijeme dobivanja posla na Kaštijunu, UP Robotics imao je samo jednog zaposlenog, i skroz su bile nepoznate reference na temelju kojih su se javili za kompleksan posao održavanja cijelog elektroničkog sustava Kaštijuna koji se financira javnim novcem.
Za 145 tisuća eura treba "usmjeriti" medije
Posao u Županijskom centru za gospodarenje otpadom Kaštijun uspio je dobiti na natječaju ali nije to bila jedina poslovna ambicija poduzetnog Višnjića juniora. Ni godinu dana od pokretanja svoje tvrtke za računalno programiranje, u veljači 2021. godine UP Robotics javlja se i i na na 20 milijuna kuna vrijedan natječaj Grada Pule za izvođenje radova na sanaciji i zatvaranju starog odlagališta Kaštijun. I tada Niko Višnjić sa svojom računalnom firmom i jednim zaposlenim, nastupa kroz zajednicu ponuditelja s tvrtkom SIA Geo Consultants sa sjedištem u Latviji, no na natječaju nisu prošli.
Sada je očito red došao na odnose s javnošću pa ponovno udružen s partnerima iz Beograda Niko Višnjić konkurira za brojne usluge koje se trebaju provesti u sklopu vidljivosti aglomeracije Pula sjever.
Pobijedi li na natječaju, Višnjićev konzorcij među ostalim bit će zadužen i za izradu promo materijala i produkciju koja uključuje radijske emisije, reportaže u lokalnom tisku, izradu web stranice, oglašavanje na lokalnom portalu.
Tvrtka koja će u konačnici dobiti posao unutar projekta Pula sjever bit će zadužena i za javno predstavljanje projekta, i posjet gradilištu, kao i tiskovne konferencije. Među ostalim aktivnostima navode se i „odnosi s medijima s ciljem jačanja vidljivosti, dogovaranje intervjua i gostovanja čelnih ljudi naručitelja u lokalnim medijima, priopćenje za medije i odgovori na medijske upite, projektni materijali za medije, praćenje i prikupljanje objava, analiza medijskih aktivnosti projekta ali angažman fotografa tijekom trajanja projekta“.
Kako je to navedeno u samoj natječajnoj dokumentaciji, svrha aktivnosti informiranja javnosti i vidljivosti projekta je podizanje svijesti o projektu i financijskom doprinosu EU-a.