U Rovinju radionica izrade fotograma od suhog bilja, cvijeća i fotografija
Radionica je dio serije tematskih edukativnih događanja posvećenih modi i umjetnosti u organizaciji Pučkog otvorenog učilišta Grada Rovinja-Rovigno
Novac, dakle, neće biti problem, ali hoće li vlada i ministarstvo odraditi svoj dio posla i spremiti projekte na vrijeme? Ne smije biti kašnjenja u pripremi projekata ni od strane Vlade, ni nadležnog ministarstva, ni HŽ-a. Inače ćemo novac vraćati, i dalje se voziti vlakom 45km/h, odnosno preko 20 sati iz Pule do Zagreba, napomenuo je Paus pozvavši Vladu RH da vodi računa o tome da imamo na vrijeme spremne projekte za nove dionice na europskim koridorima
Novac, dakle, neće biti problem, ali hoće li vlada i ministarstvo odraditi svoj dio posla i spremiti projekte na vrijeme? Ne smije biti kašnjenja u pripremi projekata ni od strane Vlade, ni nadležnog ministarstva, ni HŽ-a. Inače ćemo novac vraćati, i dalje se voziti vlakom 45km/h, odnosno preko 20 sati iz Pule do Zagreba, napomenuo je Paus pozvavši Vladu RH da vodi računa o tome da imamo na vrijeme spremne projekte za nove dionice na europskim koridorima
- U Europskom parlamentu uspjeli smo progurati uključenje Republike Hrvatske na dodatne koridore te nove željezničke i cestovne pravce, poput spajanja Istarskog ipsilona na slovenske autoceste. Sad zaista možemo krenuti u istinsku revitalizaciju istarskih i hrvatskih željeznica“, poručili su na danas održanoj konferenciji za medije zastupnik IDS-a u Europskom parlamentu Valter Flego i predsjednik IDS-a Dalibor Paus.
Naime, predstavnici IDS-a osvrnuli su se na nedavno prihvaćanje amandmana Valtera Flega na Odboru za promet i turizam Europskog parlamenta, a koji se tiču revizije europske prometne mreže. Hrvatska dobiva pristup za cijeli niz novih dionica iz 26 milijardi eura vrijednog Fonda za povezivanje Europe i mogućnost financiranja novih prometnih projekata tim novcima.
Predsjednik IDS-a Dalibor Paus naglasio je da donesena velika i ključna odluka za istarske i hrvatske željeznice i prometnice.
- Kad sam prije godinu dana u Briselu razgovarao s Valterom o ovoj temi, znali smo da bez pozicije na europskoj prometnoj karti nema ni novaca, ni modernizacije prometne infrastrukture, ni konkurentnosti, ni brže povezanosti s ostalim zemljama. Zahvaljujući njegovim prometnim prijedlozima, danas s ponosom možemo reći da to više nije tako. Ova revizija europske prometne mreže naša je najveća šansa da ubrzamo korak, i vlakove! Konačno ćemo se bolje povezati sa Slovenijom i Italijom, cestom i željeznicom. Valterovi amandmani koji su dobili veliko, gotovo stopostotno „da“, znače između ostalog i spoj Istarskog ipsilona na slovenske autoceste te željeznički spoj Pule i Trsta, preko Slovenije, kazao je Paus.
Predsjednik IDS-a smatra da je to ogroman uspjeh za Istru, kao i za cijelu Hrvatsku, na koju se odnose ostali njegovi prometni prijedlozi, poput novog željezničkog pravca Zagreb - Maribor - Graz, riječke luke koja će konačno dobiti jednak status kao ostale luke na Jadranu.
- Novac, dakle, neće biti problem, ali hoće li vlada i ministarstvo odraditi svoj dio posla i spremiti projekte na vrijeme? Ne smije biti kašnjenja u pripremi projekata ni od strane Vlade, ni nadležnog ministarstva, ni HŽ-a. Inače ćemo novac vraćati, i dalje se voziti vlakom 45km/h, odnosno preko 20 sati iz Pule do Zagreba, napomenuo je Paus pozvavši Vladu RH da vodi računa o tome da imamo na vrijeme spremne projekte za nove dionice na europskim koridorima.
Zastupnik IDS-a u EP Valter Flego istaknuo je da je iznimno zadovoljan usvajanjem njegovih prijedloga s gotovo stopostotnom većinom, s 44 od ukupno 45 glasova na Odboru za promet.
- Vjerovao sam da ćemo uspjeti, ali ovakvi rezultati glasovanja su me zaista usrećili. Svojim sam amandmanima zaista pokušao obuhvatiti što je više moguće. Iako sam samo jedan od 705 zastupnika u arlamentu, to me nije pokolebalo da od prvog dana ozbiljno prionem poslu i dokažem da i taj jedan zastupnik iz male Istre može imati konkretne rezultate, kazao je.
IDS-ov eurozastupnik poručio je kako je ovo velik korak ka rješavanju problema zapuštene željeznice u Istri.
- Zahvaljujući novoj poziciji na koridorima i 26 milijardi eura na raspolaganju za nove prometne projekte, otvorene su nam brojne mogućnosti. Loptica je sad na nama - da kvalitetno pripremimo projekte i uspješno, zaključio je Flego.
Radionica je dio serije tematskih edukativnih događanja posvećenih modi i umjetnosti u organizaciji Pučkog otvorenog učilišta Grada Rovinja-Rovigno
Danas, više nego ikada, na ulicama se pojavljuju kukasti križevi, oružje mržnje i ustaški pozdravi. Kulturni programi proglašavaju se neprijateljskim djelovanjem, maskirani pojedinci napadaju djecu iz folklornih skupina, ljudi sve nesigurnije hodaju ulicama, a strah postaje svakodnevica...
Projekt je ovo u nastajanju koji je, prije dolaska u Vodnjan, već posjetio brojne hrvatske gradove, nastavio rasti i razvijati se te stigao i do Tajlanda. U najnovijem performansu Petar progovara o pčelama kao ključnim nositeljima prirodne ravnoteže. Iako naizgled male i neupadljive, one su presudne za održavanje prirodnog lanca – jer poznato je da je lanac snažan onoliko koliko je snažna njegova najslabija karika
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.