Politika i društvo

'Hodi ća na metra dva'

Poreč: Pokrenuta kampanja 'Sigurnost biciklista na cestama'

Kako Hrvatska u biciklističkom segmentu prati svjetske trendove te je broj biciklista na cestama svake sezone sve veći, cilj kampanje je senzibilizirati vozače motornih vozila, prvenstveno automobila, o problemu sigurnosti biciklista na cestama i osvijestiti ih da bicikliste na prometnicama zaobilaze isključivo na sigurnoj udaljenosti od 2 metra, ali isto tako i biciklistima ukazati na to da kretanje po prometnicama ima svoja ʺpravilaʺ te kako se trebaju kretati na način kojim ne ugrožavaju ni svoju, ni sigurnost ostalih sudionika u prometu


 
2 min
Istra24

Kako Hrvatska u biciklističkom segmentu prati svjetske trendove te je broj biciklista na cestama svake sezone sve veći, cilj kampanje je senzibilizirati vozače motornih vozila, prvenstveno automobila, o problemu sigurnosti biciklista na cestama i osvijestiti ih da bicikliste na prometnicama zaobilaze isključivo na sigurnoj udaljenosti od 2 metra, ali isto tako i biciklistima ukazati na to da kretanje po prometnicama ima svoja ʺpravilaʺ te kako se trebaju kretati na način kojim ne ugrožavaju ni svoju, ni sigurnost ostalih sudionika u prometu

Istra zbog svoje jedinstvene geografske pozicije, tipa terena, turističkih atrakcija i kvalitete usluge, svake godine bilježi velik broj biciklističkih gostiju, posebice u predsezoni i posezoni, uglavnom iz zapadne Europe. Turistička zajednica Grada Poreča ističe kako su upravo biciklisti ti su pokazali ʺotpornostʺ na koronu te su čak i tijekom trajanja ʺčvrstogʺ lockdowna biciklisti, biciklistički klubovi i biciklistička udruženja redovito punili smještajne kapacitete u Istri.

Kampanja "Sigurnost biciklista na cestama", koju su kreirali Adria Bike, poznati organizator i promotor brojnih biciklističkih utrka i drugih biciklističkih događanja, te agencija Hendrih-Feldbauer, inicijalno je bila planirana još za proljeće 2020. godine, no zbog pandemije je stopirana.

Kako Hrvatska u biciklističkom segmentu prati svjetske trendove te je broj biciklista na cestama svake sezone sve veći, cilj kampanje je senzibilizirati vozače motornih vozila, prvenstveno automobila, o problemu sigurnosti biciklista na cestama i osvijestiti ih da bicikliste na prometnicama zaobilaze isključivo na sigurnoj udaljenosti od 2 metra, ali isto tako i biciklistima ukazati na to da kretanje po prometnicama ima svoja ʺpravilaʺ te kako se trebaju kretati na način kojim ne ugrožavaju ni svoju, ni sigurnost ostalih sudionika u prometu.

Nositelj kampanje je Turistička zajednica grada Poreča koja ovim potezom pokazuje visoku osviještenost i posvećenost sigurnosti svojih gostiju.

Kampanju su podržale Turistička zajednica Istarske županije te lokalne turističke zajednice s područja Poreštine - Turistička zajednica općine Funtana, Turistička zajednica općine Tar-Vabriga, Turistička zajednica općine Kaštelir-Labinci i Turistička zajednica općine Vižinada. Kampanju su također podržale i dvije najveće hotelske grupacije s područja Poreča – Valamar Riviera d.d. i Plava Laguna d.d.


FOTO: Turistička zajednica Grada Poreča

Nastavite čitati

Istra
 

IVO LORENCIN: 'Čitava priča oko Kaštijuna bazirana je na neistinama pojedinih neodgovornih političara. Spomenik tim lažima još uvijek stoji na službenoj web stranici Kaštijuna'

Župan Boris Miletić, kao tadašnji gradonačelnik Pule, u vrijeme pokretanja rada Kaštijuna uporno je negirao stvarnost. Zajedno s državnim agencijama, uvjeravali su javnost kako je tamo sve “kao u apoteci”. Velik broj neistinitih teza kojima se služila ekipa oko tadašnjeg gradonačelnika Pule, a danas župana Miletića, još uvijek stoje na naslovnici web stranice Kaštijuna

Istra
 

Svi smo mi odnekud došli, na dan nepalskog Festivala svjetla upalimo svjetlo istinskog suživota

Lijepe vijesti dana bile su pobjeda Istre u Zagrebu protiv Lokomotive (2:1) i uglavnom, barem na našem portalu, pozitivni komentari na vijest i video da je nepalska zajednica u Puli na Portarati proslavila blagdan Tihar, festival svjetla. Radnici iz Nepala bili su vedri, nasmijani i ispisali su  Nepal + HR * Sutra pišemo o Kaštijunu, fantomskom službenom autu Grada Buja te o tretmanu maslina u vrtnom dizajnu

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.