Politika i društvo

'Hodi ća na metra dva'

Poreč: Pokrenuta kampanja 'Sigurnost biciklista na cestama'

Kako Hrvatska u biciklističkom segmentu prati svjetske trendove te je broj biciklista na cestama svake sezone sve veći, cilj kampanje je senzibilizirati vozače motornih vozila, prvenstveno automobila, o problemu sigurnosti biciklista na cestama i osvijestiti ih da bicikliste na prometnicama zaobilaze isključivo na sigurnoj udaljenosti od 2 metra, ali isto tako i biciklistima ukazati na to da kretanje po prometnicama ima svoja ʺpravilaʺ te kako se trebaju kretati na način kojim ne ugrožavaju ni svoju, ni sigurnost ostalih sudionika u prometu


 
2 min
Istra24

Kako Hrvatska u biciklističkom segmentu prati svjetske trendove te je broj biciklista na cestama svake sezone sve veći, cilj kampanje je senzibilizirati vozače motornih vozila, prvenstveno automobila, o problemu sigurnosti biciklista na cestama i osvijestiti ih da bicikliste na prometnicama zaobilaze isključivo na sigurnoj udaljenosti od 2 metra, ali isto tako i biciklistima ukazati na to da kretanje po prometnicama ima svoja ʺpravilaʺ te kako se trebaju kretati na način kojim ne ugrožavaju ni svoju, ni sigurnost ostalih sudionika u prometu

Istra zbog svoje jedinstvene geografske pozicije, tipa terena, turističkih atrakcija i kvalitete usluge, svake godine bilježi velik broj biciklističkih gostiju, posebice u predsezoni i posezoni, uglavnom iz zapadne Europe. Turistička zajednica Grada Poreča ističe kako su upravo biciklisti ti su pokazali ʺotpornostʺ na koronu te su čak i tijekom trajanja ʺčvrstogʺ lockdowna biciklisti, biciklistički klubovi i biciklistička udruženja redovito punili smještajne kapacitete u Istri.

Kampanja "Sigurnost biciklista na cestama", koju su kreirali Adria Bike, poznati organizator i promotor brojnih biciklističkih utrka i drugih biciklističkih događanja, te agencija Hendrih-Feldbauer, inicijalno je bila planirana još za proljeće 2020. godine, no zbog pandemije je stopirana.

Kako Hrvatska u biciklističkom segmentu prati svjetske trendove te je broj biciklista na cestama svake sezone sve veći, cilj kampanje je senzibilizirati vozače motornih vozila, prvenstveno automobila, o problemu sigurnosti biciklista na cestama i osvijestiti ih da bicikliste na prometnicama zaobilaze isključivo na sigurnoj udaljenosti od 2 metra, ali isto tako i biciklistima ukazati na to da kretanje po prometnicama ima svoja ʺpravilaʺ te kako se trebaju kretati na način kojim ne ugrožavaju ni svoju, ni sigurnost ostalih sudionika u prometu.

Nositelj kampanje je Turistička zajednica grada Poreča koja ovim potezom pokazuje visoku osviještenost i posvećenost sigurnosti svojih gostiju.

Kampanju su podržale Turistička zajednica Istarske županije te lokalne turističke zajednice s područja Poreštine - Turistička zajednica općine Funtana, Turistička zajednica općine Tar-Vabriga, Turistička zajednica općine Kaštelir-Labinci i Turistička zajednica općine Vižinada. Kampanju su također podržale i dvije najveće hotelske grupacije s područja Poreča – Valamar Riviera d.d. i Plava Laguna d.d.


FOTO: Turistička zajednica Grada Poreča

Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.